Ga naar inhoud

Voorbereiding BV


angie1

Aanbevolen berichten

Dag meiden,

Lees al weken mee op het forum, en heb er echt veel aan.

Nu is mijn BV over 2,5 week 10 maart en en vraag me af wat ik nog meer kan voorbereiden. Hoe dichter bij het komt hoe spannender ik het vind en hoop dat ik na me BV eindelij wat zekerder ben over me borsten.

Ik heb al; voedingskussen, arnica druppeltjes, 2 nieuwe joggingpakken, een lieve vriendin en vriend die me de eerste 2 weken helpen. Ben ook al minder aan het roken, wat moeilijker is dan ik dacht, ook wel al light maar of dat helpt haha,

Wat kan ik nog meer vast halen voorbereiden? iemand nog tips...

OOk heb ik een vraagje over alcohol, heb me voorgenomen niet meer te stappen voor me BV zodat me lichaam in goeie conditie is...als ik ga stappen namelijk ben ik nooit voor 06.00 thuis en meestal aardig wat drankjes op. Ik heb alleen 5 dagen voor me operatie een etentje en zou het dan erg zijn een paar wijntjes te drinken? als het goed is is alcohol na een dag al uit je lichaam...

Hoelang hebben jullie na je bv niet gedronken? ik ben precies een maand na me bv jarig en zou ik dan weer kunnen stappen? en drinken..

Verder krijg ik 500cc ongeveer vertelde dokterplovier, en heb ik 500ml al in zakjes water gedaan en in een truitje gepropt.. bobbelt wat maar damn wat staat het mooi. Krijg ineens heel ander lichaam door... kan niet wachten... De vraag is alleen komt 500cc overeen met 500 ml? was niet zo goed op school met cc, ml, mm..

Alvast bedank

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah wat leuk ik heb nu net 300 ml water in zakjes gedaan haha staat idd erg mooi wauwie!

leuk idee !

Maar weet idd ook niet of dat het zelfde is .

Ik ga 4 maart nog 9 dagen,ben helemaal aan het aftellen hoor!

Je hebt aardig wat goeie vragen gesteld!

Ben benieuwd wat de toppers die al boobs hebben er op gaan antwoorden..

Lekker dat je 2 mensen om je heen hebt die je helpen,mooi geregeld !;)

ik vroeg ook over drank op de chat en toen zei 1 twee weken ervoor niet!

En heb gister nog 2 wijntjes gedronken,en rook ook :(

Zo zwak al zeg ik het zelf!

Moeilijk he?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo angie1, wat spannend! 10 maart is al bijna. Mijn tips zijn:

- genoeg kussens (voor 's nachts);

- kopjes, borden dat soort dingen op ooghoogte;

- als je een laptop hebt, niet de klep dicht doen!

- binnendeuren niet dicht doen;

- kruik (ik heb erg pijn in mijn rug, dus wellicht iets);

- o ja, niet knoeien op de grond, haha!

Verder ben je volgens mij goed voorbereidt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom je geen alcohol mag drinken voor een operatie? Das omdat alcohol je bloed verdunt en zo heb je meer kans op bloedingen dus ik zou zeggen, laat dat drankje staan want het gaat om jouw gezondheid! Je gaat zo boos op jezelf zijn als er complicaties komen en je bij je zelf gaat denken, had ik dat drankje maar laten staan!! Je geeft zelf aan dat je nog rookt dus dat zijn 2 factoren die niet echt goed zijn in combi met een operatie.

Ik ben zelf gaan minderen met roken voor en na de operatie maar ik dronk niet.

Je moet het zelf weten natuurlijk of je drinkt of niet maar zou er maar goed over nadenken!

Heel veel suc6 met de laatste dagen voor de operatie, gaat vast helemaal goed komen en dan heb je eindelijk boobies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

Jij hebt je echt al goed geïnformeerd !!

Proficiat met je BV ! Je kan al flink aftellen ! Ik moet nog een weekje langer wachten , tot 17 maart !!

Ik heb ook een vraagje voor jou ! Wat zijn arnicadruppels / waartoe dienen ze ?

gr ,

anneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik had het ook even opgezocht,hier je antwoord

A.Vogel Arnica D6 is een homeopathisch geneesmiddel dat helpt bij pijn door kneuzing of verrekking, blauwe plekken (ten gevolge van letsel) en pijn na kies- of tandextractie. Arnica helpt om zwellingen en blauwe plekken te verminderen.

hallo ,

Jij hebt je echt al goed geïnformeerd !!

Proficiat met je BV ! Je kan al flink aftellen ! Ik moet nog een weekje langer wachten , tot 17 maart !!

Ik heb ook een vraagje voor jou ! Wat zijn arnicadruppels / waartoe dienen ze ?

gr ,

anneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb veel gelezen op de site.. dus heb zon beetje alles. Fijn! Ga wel nog een kruik halen... :rolleyes: bedankt voor de reacties :35: dat van die druppeltjes had ik ook ergens op de site gelezen.

Denk dat ik maar niet meer drink ook, die 15 dagen nog... Gaat echt snel nu!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo angie1, wat spannend! 10 maart is al bijna. Mijn tips zijn:

- genoeg kussens (voor 's nachts);

- kopjes, borden dat soort dingen op ooghoogte;

- als je een laptop hebt, niet de klep dicht doen!

- binnendeuren niet dicht doen;

- kruik (ik heb erg pijn in mijn rug, dus wellicht iets);

- o ja, niet knoeien op de grond, haha!

Verder ben je volgens mij goed voorbereidt!

Haha echt super handige tips!! Zou je normaal niet zo 123 aan denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een kleine tip...(waar ik zelf ook steeds aan probeer te denken..)

je niet TE druk maken!

je hebt 2 lieve mensen die je helpen..dus laat het op je af komen en zien hoe het gaat...doe ik ook ;) hahah

voor de rest ben je wel goed voorbereid denk ik :)

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wilde ik eerst ook op een c/d uitkomen. Zo kwam ik ook op consult, alleen nadat dr plovier me borsten had gezien, heb puntige tepels, of tubulaire borsten. Vertelde hij me dat 500cc minimaal was en ongeveer het mooiste zou passen, ik wil namelijk heel graag ronde borsten en hij moet me puntje zegmaar opvullen.

Dit word dus minimaal een D, maar nu ik veel foto's heb gezien van borsten vind ik D ook mooier dan C. Denk ook dat het goed bij me lichaam past, ben namelijk best breed 77cm en groot 178. Ben niet dik maar gewoon een grote vrouw. Moet ook fto;s meenemen van wat ik mooi vind, want wat voor mij als een D eruitziet vind de anders misschien een C of E.

Zal foto's van voor en na maken en op de site zetten, heb namelijk ook veel gehad aan de foto's die erop staan. En neem de mooiste mee na me operatie...

Het aftellen is begonnen nog 10 dagen !

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.