Ga naar inhoud

Motiva ergonomix bij Tubereuze borsten


Aanbevolen berichten

Hoi2, ik ben terug van weggeweest. Vorig jaar april geopereerd aan mijn tubulaire borsten (dr luijendijk) en ben er zeer ontevreden over.

 

Voor iemand die zich expert noemt in tubulaire borsten, vind ik dat hij een slechte prestatie geleverd heeft, heel jammer. 

 

Ik heb momenteel gewoon een vergroting (330cc) van wat ik had. Het was de bedoeling dat mijn borsten gelift zouden worden dmv de protheses...maar zoals ik net zei... mijn borsten zijn hetzelfde maar dan groter. Nog steeds tubulair. 

 

Wil graag een afspraak maken met Dr vd Pot @Nog even wachten...ben ook benieuwd naar jouw resultaat...zou ik met jou mogen meekijken in je album?

 

ik zie van hem hele mooie resultaten...ik denk momenteel aan een expantatie en dan een lift zonder implantaat.

Ik vind ze echt in de weg zitten ook. Ze zitten me dagelijks dwars. Omdat ik ze lelijk vind...maar ook omdat ik ze niet lekker vind zitten. Klinkt gek he🙄.

 

Kennen jullie iemand die tubulaire borsten had en alleen een lift heeft gedaan?

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Mrs Doubt zei:

Hoi2, ik ben terug van weggeweest. Vorig jaar april geopereerd aan mijn tubulaire borsten (dr luijendijk) en ben er zeer ontevreden over.

 

Voor iemand die zich expert noemt in tubulaire borsten, vind ik dat hij een slechte prestatie geleverd heeft, heel jammer. 

 

Ik heb momenteel gewoon een vergroting (330cc) van wat ik had. Het was de bedoeling dat mijn borsten gelift zouden worden dmv de protheses...maar zoals ik net zei... mijn borsten zijn hetzelfde maar dan groter. Nog steeds tubulair. 

 

Wil graag een afspraak maken met Dr vd Pot @Nog even wachten...ben ook benieuwd naar jouw resultaat...zou ik met jou mogen meekijken in je album?

 

ik zie van hem hele mooie resultaten...ik denk momenteel aan een expantatie en dan een lift zonder implantaat.

Ik vind ze echt in de weg zitten ook. Ze zitten me dagelijks dwars. Omdat ik ze lelijk vind...maar ook omdat ik ze niet lekker vind zitten. Klinkt gek he🙄.

 

Kennen jullie iemand die tubulaire borsten had en alleen een lift heeft gedaan?

 

Liefs

Oh jeetje dat klinkt niet heel super. Je hebt natuurlijk verschillende gradaties tubulaire borsten. Ik zou absoluut eens voor een consult/second opinion bij vd Pot langs gaan dan en zijn mening vragen. Bij mij hingen ze niet, maar ik had absoluut een tubulaire vorm. Daar is nu echt niks meer van te zien. Vd Pot heeft mijn borstplooi verlaagd en mijn klierweefsel gekliefd (losgesneden en herverdeeld). Toen mijn linkerprothese er tijdelijk uit moest kon ik al zien dat de tubulaire vorm er, ondanks dat de prothese er maar 4 weken in heeft gezeten, er al helemaal uit was.  Ik zal je toevoegen aan mijn album, ik ben nog wel herstellende van mijn hersteloperatie links (7 weken po nu).

 

 

Ik weet dat @MW1986 binnenkort een benelli lift krijgt na vorig jaar een tubulaire vergroting te hebben laten uitvoeren. Een benelli lift is niet met de anker methode, maar een lichtere lift alleen via de tepels. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten dank voor je reactie. De jouwe zijn al erg mooi geworden! 

 

Ja ik sta nu op de wachtlijst voor een afspraak bij dr vd Pot. Ik zal in september gebeld worden voor een afspraak in oktober.

 

Spannend voor je @MW1986... wij zijn volgens mij een beetje in dezelfde tijd geopereerd. Ik wist niet eens dat er zoiets als een benelli lift bestond. Fijn dat het op die manier kan.

 

Ik zit zelf ook niet te wachten op een anker litteken...maar goed...wat ik nu heb wordt ik ook niet vrolijk van.

 

Ik lees jammergenoeg heel weinig over vrouwen die van hun tubulaire borsten afgeholpen zijn. Ik probeer te zoeken naar vrouwen die een correctie hebben gedaan zonder prothese...maar nergens resultaten te vinden. Jammer 😞

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Mrs Doubt zei:

@Nog even wachten dank voor je reactie. De jouwe zijn al erg mooi geworden! 

 

Ja ik sta nu op de wachtlijst voor een afspraak bij dr vd Pot. Ik zal in september gebeld worden voor een afspraak in oktober.

 

Spannend voor je @MW1986... wij zijn volgens mij een beetje in dezelfde tijd geopereerd. Ik wist niet eens dat er zoiets als een benelli lift bestond. Fijn dat het op die manier kan.

 

Ik zit zelf ook niet te wachten op een anker litteken...maar goed...wat ik nu heb wordt ik ook niet vrolijk van.

 

Ik lees jammergenoeg heel weinig over vrouwen die van hun tubulaire borsten afgeholpen zijn. Ik probeer te zoeken naar vrouwen die een correctie hebben gedaan zonder prothese...maar nergens resultaten te vinden. Jammer 😞

 

xx

@MW1986 kan niet meer reageren, haar account is afgelopen. Maar ik app wel eens met haar. Ze heeft het volgende geschreven en gevraagd met je te delen.

 

Ik heb ook echt geen tubulaire borsten meer!   
En ook geen echte hang borsten.  
Mijn eigen weefsel is rondom de tepels alleen gaan verslappen.   En dat kan dus met de beperkte benelli lift verholpen worden en dan bijkomend voordeel dat mn tepelhoven ook kleiner zijn.   
Bij een echte hang in de borsten moet er indd een anker lift plaats vinden.

 

 

Vd pot heeft tegen mij gezegd dat de prothese nodig is om de onderpool erin te drukken (na verlaging van de borstplooi) dus zonder prothese lijkt (in eerste instantie) idd geen optie. 

Het lijkt me goed er idd eens naar te laten kijken door een 2e arts en ja ik vind vd Pot een fantastische arts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.