Ga naar inhoud

Pijn in borst met wakker worden


Aanbevolen berichten

Hey! 
 

ik ben een week po en heb ook enkel last van mijn rechterborst als ik platter lig. Zo een drukkend gevoel dat je kan vergelijken met een soort van spierkramp. Deze zit duidelijk ook hoger dan de linkerborst. 
aangezien jij ook maar 2 weken po bent dan zou ik me daar niet zo druk in maken. Het lichaam heeft veel tijd nodig om te herstellen. Als je het toch niet helemaal vertrouwd kan je Mss eens bellen naar je Chirurg? 
 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik denk dat je je met 2 weken po niet al te druk hoeft te maken. Mazzel dat de andere kant pijnvrij is, maar iedere kant heeft zijn eigen genezingsproces. Wellicht ook extra stijf omdat je rechtshandig bent? 


Ik ben linkshandig 😂 en mijn rechter borst doet pijn links gelukkig niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, dientje zei:

Hey! 
 

ik ben een week po en heb ook enkel last van mijn rechterborst als ik platter lig. Zo een drukkend gevoel dat je kan vergelijken met een soort van spierkramp. Deze zit duidelijk ook hoger dan de linkerborst. 
aangezien jij ook maar 2 weken po bent dan zou ik me daar niet zo druk in maken. Het lichaam heeft veel tijd nodig om te herstellen. Als je het toch niet helemaal vertrouwd kan je Mss eens bellen naar je Chirurg? 
 

groetjes 


precies wat jij beschrijft heb ik ! Ook aan de rechter borst 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.