Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Op 12-6-2020 om 16:45, Nog even wachten zei:

Wel jammer dat je niet een dagje later mocht, hadden we gezellig met elkaar op de kamer kunnen liggen 😊

 

Je moet sowieso oppassen met in de zon gaan de eerste 6 weken. Ik zou even met blooming overleggen wat zij adviseren.

Zij sabatical gaat volgens mij ivm corona niet door. Daarnaast oepreren ze nu ook in kliniek Velsen, dus mogelijk meer ok ruimte

ik heb net gehoord dat ik ook de 23e wordt geopereerd!!! In Velsen..

samen dus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Lieve allemaal

 

iemand een wissel gedaan van Mentor 280 cc anatomisch naar Motiva full 500 cc rond?

 

ik word volgende week geopereerd door Wouter van der Pot. Heel snel schakelen ineens aangezien ik het een paar dagen geleden gehoord heb.

ik ben nog een beetje aan het twijfelen tussen de 450 en 500. Wouter adviseerde me voor de 13 cm te gaan (omdat ik mijn cleavage wil verbeteren), wat uit zou komen op de 500. Maar het idee vind ik zo groot? Van 280 naar 500 😳..


iemand advies??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je al bijna aan de beurt bent 😁 Ik heb verder geen ervaring met een wissel, maar zelf krijg ik 335 cc motiva ergonomix full op 20 juli. Graag zou ik dus met jou meekijken na je operatie, kan geen genoeg krijgen van motiva ergonomix kijken haha 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, MMelody zei:

Ik zie dat je al bijna aan de beurt bent 😁 Ik heb verder geen ervaring met een wissel, maar zelf krijg ik 335 cc motiva ergonomix full op 20 juli. Graag zou ik dus met jou meekijken na je operatie, kan geen genoeg krijgen van motiva ergonomix kijken haha 😂

Natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2020 om 07:35, Fje1981 zei:

Als er 2 opties worden geboden Zou ik voor de grootste gaan. De ervaringen hier zijn dat als je dat niet doet je achteraf toch wel wat groter had gewild☺️

Poeh! Ben morgen al aan de beurt en mega aan het twijfelen.. 

Volgens m'n arts moet ik stoppen met plaatjes kijken 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt helemaal goed! Gewoon op je arts vertrouwen en sowieso voor de grootste maat kiezen. Ik had de keuze uit 425 of 450cc. Arts heeft uiteindelijk de grootste geplaatst. Ben er alweer helemaal aan gewend, maar er ging nu niet meer in.🤷🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Komt goed en luister maar naar de dokter. Ieder lijf is anders. ALs je duidelijk hebt gemaakt wat je wilt, maakt hij er echt wel wat moois van. 

True!! We zien elkaar sowieso morgen..

Echt spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @pambbg; dat is opeens in een stroomversnelling gegaan!

Ik heb net als @Ld1234 de Motiva Round, waar jij ook voor wil gaan, maar dan maar 'slechts' 255 cc; voor de spier geplaatst.

Ben van een lege 70D naar een 70F gegaan. Ben er vanaf het begin af aan superblij mee en het leuke is, ze worden alleen maar mooier in de zin van natuurlijker en zachter, na verloop van tijd. En de grootte went idd heel snel. Ben nu zelf ruim 4 maanden PO.

Als ik jou was zou ik niet meer twijfelen maar het loslaten en het aan Van der Pot overlaten; hij weet echt wel waar hij over praat; en 500 cc lijkt misschien veel maar het getal op zich zegt niet zoveel; het ligt ook aan jouw bouw, jouw borstbreedte, je borstomvang, etc... Als je bv smalle borsten hebt, net als ik (11,5 cm) dan valt 500 cc weer heel anders dan bij iemand die een borstbreedte heeft van bijv. 14 cm..

Nou heeeeel veel succes meis, morgen! Komt helemaal goed! :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Robijntje02 zei:

Hoi @pambbg; dat is opeens in een stroomversnelling gegaan!

Ik heb net als @Ld1234 de Motiva Round, waar jij ook voor wil gaan, maar dan maar 'slechts' 255 cc; voor de spier geplaatst.

Ben van een lege 70D naar een 70F gegaan. Ben er vanaf het begin af aan superblij mee en het leuke is, ze worden alleen maar mooier in de zin van natuurlijker en zachter, na verloop van tijd. En de grootte went idd heel snel. Ben nu zelf ruim 4 maanden PO.

Als ik jou was zou ik niet meer twijfelen maar het loslaten en het aan Van der Pot overlaten; hij weet echt wel waar hij over praat; en 500 cc lijkt misschien veel maar het getal op zich zegt niet zoveel; het ligt ook aan jouw bouw, jouw borstbreedte, je borstomvang, etc... Als je bv smalle borsten hebt, net als ik (11,5 cm) dan valt 500 cc weer heel anders dan bij iemand die een borstbreedte heeft van bijv. 14 cm..

Nou heeeeel veel succes meis, morgen! Komt helemaal goed! :7:

Dank voor je lieve bericht 🙏

Goed om te horen dat ze alleen maar mooier worden.. Ik ben ontzettend bang om weer teleurgesteld te worden. Maar vertrouw de arts ook volledig.

Ik heb nu een breedte van 12 en krijg 13.. Ben zooooo benieuwd!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Tot morgen. Slaap lekker nog even in eigen bed. Zou toch hilarisch zijn als we bij elkaar op de kamer komen. We zullen zien 😉

Haha maar écht!! Hoop op een ok nacht hier.. Slaap al dagen niet meer 😳

Succes morgenochtend.. Weet je al hoelaat je geholpen word?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, pambbg zei:

Haha maar écht!! Hoop op een ok nacht hier.. Slaap al dagen niet meer 😳

Succes morgenochtend.. Weet je al hoelaat je geholpen word?

Verleden keer was het 7.10 uur melden en volgens mij ging ik 8.45 of de ok in of werd ik onder zeil gebracht. Ik ga nu uit van tussen 8.30 en 9.00 uur ok in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey @pambbg hoe gaat t nu met je?..

Welke implantaten heb je uiteindelijk gekregen van Van der Pot? Full of demi? De round of de Ergonomics?  En voor de spier of dual plane?

Ben erg nieuwsgierig!

Ik lees in een ander topic dat je herstel gelukkig goed verloopt; top!

Mocht je een album hebben, zou ik dan misschien mee mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Robijntje02 zei:

Hey @pambbg hoe gaat t nu met je?..

Welke implantaten heb je uiteindelijk gekregen van Van der Pot? Full of demi? De round of de Ergonomics?  En voor de spier of dual plane?

Ben erg nieuwsgierig!

Ik lees in een ander topic dat je herstel gelukkig goed verloopt; top!

Mocht je een album hebben, zou ik dan misschien mee mogen kijken?

Gaat super goed! Heb de 500 full (round ergonomix) gekregen en ze zijn dual plane geplaatst. 
 

stuur je wat foto’s privé, want heb nog geen album

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, pambbg zei:

Gaat super goed! Heb de 500 full (round ergonomix) gekregen en ze zijn dual plane geplaatst. 
 

stuur je wat foto’s privé, want heb nog geen album


Oh blij te lezen! 
 

Moest je super fier zijn, dan wil ik ook graag kijken. 😉😊

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.