Ga naar inhoud

Bang/twijfel borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Woensdag de 24e staat mijn borstvergroting gepland bij Kliniek Heyendaal in Nijmegen. Ik heb van mijzelf cup 75A en heb mijn hele leven al het getwijfeld om een borstvergroting te laten doen. Hoewel mijn onzekerheid minder is geworden dan vroeger heb ik toch besloten om het te doen. Echter ben ik super bang voor de risico’s en de ziektes die je op kan lopen. Graag hoor ik van mensen die al een tijd een borstvergroting hebben wat hun ervaring is, of ze ergens last van hebben en of jullie ook deze twijfels hadden en wat dan toch de doorslag gaf om het te doen.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Fje1981 zei:

Dag @Rrotterdam gezonde spanning en twijfel is heel normaal! Ik denk dat als je bij voorsteltopics en borstvergroting gaat lezen je antwoord krijgt op al je vragen.

 

Succes de 24ste!

Niks meer aan toe te voegen! 

 

Veel leesplezier😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Rrotterdam,

 

Wat mij over de streep heeft getrokken zijn een aantal dingen:

- ziektes uit borstvergrotingen zijn nog niet wetenschappelijk bewezen

- de kans dat het gewoon goed gaat is vele malen groter

- zonder risico’s kun je nooit wat in je leven ;) 

 

Ik heb mezelf voorgenomen dat, mocht ik wel gekke klachten krijgen die nergens anders naar te herleiden zijn, dan gaan ze er “gewoon” weer uit. Ik heb ze nu 3 maanden, dus nog niet zo lang, maar ben er dolgelukkig mee! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Veerveertje zei:

Hai @Rrotterdam,

 

Wat mij over de streep heeft getrokken zijn een aantal dingen:

- ziektes uit borstvergrotingen zijn nog niet wetenschappelijk bewezen

- de kans dat het gewoon goed gaat is vele malen groter

- zonder risico’s kun je nooit wat in je leven ;) 

 

Ik heb mezelf voorgenomen dat, mocht ik wel gekke klachten krijgen die nergens anders naar te herleiden zijn, dan gaan ze er “gewoon” weer uit. Ik heb ze nu 3 maanden, dus nog niet zo lang, maar ben er dolgelukkig mee! 

 

Hier exact hetzelfde als wat veerveertje zegt! Mochten er gekke rare klachten komen, dan gaan ze eruit. 

 

En dat ik ze dan ook echt op tijd laat wisselen.. Ca 10-15 jaar. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.