Ga naar inhoud

__sanne : 16 juli 2020 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,  

 

Ik ben nieuw hier.  Ben benieuwd of er anderen zijn die een prothesewissel hebben gedaan en van hoeveel cc. 

Ik heb vorig jaar 245 cc gekregen,  maar niet helemaal wat ik wilde.  Kon toen niet groter volgens de pc. Nu heb ik een nieuw consult gehad en kwamen we uit op 330 of 390 cc. Twijfel super erg,  omdat ik van de ene kant bang ben dat je met 330 niet zo veel verschil ziet,  maar aan de andere kant ook bang ben dat 390 wel echt ineens heel veel is.  Ben trouwens 1,64 en weeg 53 kg.

Hopelijk kunnen jullie me een beetje van mijn twijfel af helpen (een beetje dan want zo ben ik haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sanne,

 

Ik heb ook de stap genomen voor een wissel. Heb bijna 3 jaar geleden 280 mentor gehad maar ben ook echt niet tevreden. 
Nu twijfelde ik tussen de 425 motiva demi of de 500 motiva full. De eerste heeft een projectie verschil van 0.1 mm, wat verwaarloosbaar is. Wel ga ik dan van 12 naar 13 cm breedte..
Bij de 500 cc ga ik er 1.1 cm op vooruit.. Ik vind het alleen zoveel klinken 🤨

 

Heb al een ok datum aangeboden gekregen maar wil liever na de zomer..

 

Heb je al gesprekken gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, pambbg zei:

Vergeet te vragen welke je nu hebt? 
 

En zie net dat je natuurlijk al een consult hebt gehad.. Vandaar de twijfel!


Zou je bij dezelfde pc gaan? Zelfde prothese?

 

Thnx voor je reactie! 

Ik ben geopereerd door dr van de Kar, bij Boerhaave. Prima pc. Heb nu de mentor anatomisch (4cm profiel) 

Mijn breedte is geloof ik 11cm (Of 11,5) en ga naar 12. 

Heb idd al een ok datum staan,  16 juli. Ik werk in het onderwijs dus zit wel echt aan de vakantie gebonden. Had vorige keer ook flink pijn achteraf dus heb helaas weinig keus.  

Wanneer staat jouw wissel gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, __sanne zei:

 

Thnx voor je reactie! 

Ik ben geopereerd door dr van de Kar, bij Boerhaave. Prima pc. Heb nu de mentor anatomisch (4cm profiel) 

Mijn breedte is geloof ik 11cm (Of 11,5) en ga naar 12. 

Heb idd al een ok datum staan,  16 juli. Ik werk in het onderwijs dus zit wel echt aan de vakantie gebonden. Had vorige keer ook flink pijn achteraf dus heb helaas weinig keus.  

Wanneer staat jouw wissel gepland?

Ik bedoelde projectie. 

Waar en door welke pc ben jij geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie idd dat je nu 11.5 hebt en naar 12 gaat..

Mag ik vragen waarom je niet tevreden bent?

Bij mij is het de projectie en de ruimte tussen mijn borsten.

Ik ben geholpen door Laura Zaal (Velthuis) en was zeer tevreden maar vond ze al snel echt te klein.

Nu ben ik bij Wouter Vd Pot en ben ik SUPER tevreden.. Ik zou van anatomisch naar rond gaan, om de perfecte cleavage te bereiken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, pambbg zei:

Ik zie idd dat je nu 11.5 hebt en naar 12 gaat..

Mag ik vragen waarom je niet tevreden bent?

Bij mij is het de projectie en de ruimte tussen mijn borsten.

Ik ben geholpen door Laura Zaal (Velthuis) en was zeer tevreden maar vond ze al snel echt te klein.

Nu ben ik bij Wouter Vd Pot en ben ik SUPER tevreden.. Ik zou van anatomisch naar rond gaan, om de perfecte cleavage te bereiken..

Oké ja dat is bij mij eigenlijk hetzelfde verhaal.  Vind de ruimte tussen mijn borsten ook te groot, maar ook heb ik last van mijn linker borst.  Die zit net een paar mm meer naar de buitenkant waardoor de beugels van mijn bh er op drukken. Dus nu gaat hij dit aanpassen en voor de ruimte iets breder.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen hé! Vervelend van je linker borst..

Ik ben via dit forum terecht gekomen bij Wouter Vd Pot.. Hij werd me geadviseerd omdat hij zorgt voor mooie cleavage.. Mocht je Instagram hebben, check hem dan even.. 
 

Ik ben alleen nu aan het twijfelen omdat in 3.5 week later op vakantie ga naar Italië. Geen doe vakantie maar toch..

En moet opvang voor m’n kids regelen..

Als ik nu terug denk aan m’n eerste operatie kan ik alles weer vrij snel oppakken, maar toch twijfel ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.