Ga naar inhoud

Voorbeeldvrouwen vergoeding borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraag aan de dames onder ons die net als ik een kleine cupmaat hebben of hebben gehad.

Ik vraag mij af of het voor mij zinvol kan zijn als ik het traject start om in aanmerking te komen voor vergoeding voor de borstvergroting.

Regels daarvoor zijn: klierweefsel <1 cm en geen borstplooi. Het klierweefsel zou ik middels een echo moeten laten meten. Wat betreft de borstplooi weet ik niet zeker of ik mijn borst nou wel of niet daarvoor in aanmerking komt. Mijn borsten zijn eigenlijk hetzelfde als de dame uit onderstaand filmpje. Mijn vraag aan jullie: is iemand mij op dit forum voor gegaan die het traject heeft doorlopen om voor een vergoeding en zo ja, zou ik in je album mogen kijken om te vergelijken? Dan weet ik of ik het moet starten of niet. Bedankt alvast voor jullie reactie!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Zojuist, Flatmommy zei:

Inmiddels de consulten gehad. Ik krijg het inderdaad helaas niet vergoed. 

Ik zet de BV wel door. Ik hoop het bij dr. vd Weij van Boerhaave kliniek te doen. 

 


Oh wat fijn dat je er toch voor gaat. 😊

Geniet van het passen, meten en voorbereiden!  
 

Laat je nog weten welke cc je hebt gekozen en wanneer de operatie zal zijn? Ik volg je topic dan graag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.