Ga naar inhoud

Second Opinion


Britt89

Aanbevolen berichten

Hoi Dames!,

 

Ik zal mij even voorstellen ik ben Britt en ik heb ongeveer zes jaar geleden een borstvergroting laten doen in het Boerhave kliniek in Amsterdam bij dokter LP van der Weij. 

Operatie is super goed gegaan en mega tevreden met mijn borsten. Alleen nu sinds ruim een half jaar doet een borst geregeld pijn en vormt een harde schijf. Dat komt en gaat.

Hiermee ben ik teruggegaan naar dokter van der Weij en die vond het niks ergs. Ook omdat ik Allergan Natrelle implantaten heb. Hij zei als je erop tijd bij bent is er niks aan de hand. Ik vond dat nogal een vreemde opmerking en voelde mij niet serieus genomen. Mijn eigen huisarts stelt een second opinion voor. Zelf heb ik het een en ander gelezen over dokter Nio. 

Ook vind ik het een naar idee dat ik implantaten heb die nu zijn afgekeurd. 

Ben benieuwd naar jullie advies. Alvast super bedankt! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @britt89,

 

Het klinkt als kapselvorming heb net zelf een wissel na 20 jaar achter de rug om diezelfde reden. Vervelend dat je ook nog weet dat je prothesen nu zijn afgewezen. 
 

Kan mij dus voorstellen dat je je nu ah oriënteren bent.

Ik heb destijds via de huisarts een echo laten maken in het OLVG Oost en toen ben ik terechtgekomen bij de afdeling plastisch chirurgie dr. Hajder.

Hij heeft omdat mijn kapselvorming best extreem was ervoor gezorgd dat een deel werd vergoed door de verzekering. Uiteindelijk heeft hij mij geholpen in het Jan van Goyen kliniek. Ben nu 2 weken po en vooralsnog zeer tevreden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu in behandeling bij Nio, en ik kan alleen maar zeggen dat hij snel en goed zal handelen moest er iets zijn. 

 

Je kan altijd even vragen om op consult te gaan en dan je gevoel volgen. 
 

succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Britt89 zei:

Hoi Dames!,

 

Ik zal mij even voorstellen ik ben Britt en ik heb ongeveer zes jaar geleden een borstvergroting laten doen in het Boerhave kliniek in Amsterdam bij dokter LP van der Weij. 

Operatie is super goed gegaan en mega tevreden met mijn borsten. Alleen nu sinds ruim een half jaar doet een borst geregeld pijn en vormt een harde schijf. Dat komt en gaat.

Hiermee ben ik teruggegaan naar dokter van der Weij en die vond het niks ergs. Ook omdat ik Allergan Natrelle implantaten heb. Hij zei als je erop tijd bij bent is er niks aan de hand. Ik vond dat nogal een vreemde opmerking en voelde mij niet serieus genomen. Mijn eigen huisarts stelt een second opinion voor. Zelf heb ik het een en ander gelezen over dokter Nio. 

Ook vind ik het een naar idee dat ik implantaten heb die nu zijn afgekeurd. 

Ben benieuwd naar jullie advies. Alvast super bedankt! :)

Ik heb ook net een wissel gehad en lift ivm kapsel baker 4. Bij mij kwam dit ook pas na een jaar of 5 en maar aan een kant. Pijnklachten en een harde scheve schijf in mn borst. 

Ook ik had de natrelle implantaten. 

Wat ik begrepen heb van mijn PC is het niet zo dat de implantaten niet goed zijn en daarom afgekeurd maar dat ze de Europese licentie niet tijdig in orde hadden en vanwege die reden nu niet in Europa gebruikt mogen worden.

Hopelijk klinkt dit minder beangstigend voor je.. 

 

Daarbij gaf de PC die in 2013 m'n eerste BV heeft gedaan ook aan dat de fabrikant riekant weliswaar levenslange garantie gaf maar hij toch aanraadde na 10 tor 15 jaar een wissel te doen.. 

 

Hij vergeleek het zelfs met een plastic tuinset.. Daar kon je ook niet 15 jaar lang op zitten. De kans dat materialen met de tijd poreus worden is normaal.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Fje1981 zei:

Hi @britt89,

 

Het klinkt als kapselvorming heb net zelf een wissel na 20 jaar achter de rug om diezelfde reden. Vervelend dat je ook nog weet dat je prothesen nu zijn afgewezen. 
 

Kan mij dus voorstellen dat je je nu ah oriënteren bent.

Ik heb destijds via de huisarts een echo laten maken in het OLVG Oost en toen ben ik terechtgekomen bij de afdeling plastisch chirurgie dr. Hajder.

Hij heeft omdat mijn kapselvorming best extreem was ervoor gezorgd dat een deel werd vergoed door de verzekering. Uiteindelijk heeft hij mij geholpen in het Jan van Goyen kliniek. Ben nu 2 weken po en vooralsnog zeer tevreden. 

Bij baker 4 vergoed de verzekering het gedeelte van de kapselverwijdering. Bi mij deden ze daar ook totaal niet moeilijk over. 

Scheelt toch wel een slok op een borrel. Een wissel met lift is al duur zat

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.