Ga naar inhoud

Losse/schurende/schuivende prothese


Damita-Jo

Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames,

 

Wanneer weet je of de pocket te groot is gemaakt? Zijn daar aanwijzingen voor? Ik ben 12 maanden po en nog steeds voelt het alsof de prothese in mijn linkerborst ‘los(ser)’ zit en daardoor veel ruimte heeft om te bewegen in mijn borst. Ik voel de prothese heel duidelijk bewegen van link naar rechts, bijvoorbeeld als ik in bed lig en ik draag me om van mijn linkerzij naar mijn rug, maar ook als ik de trap afloop of buk voelt het niet helemaal lekker in mijn linkerborst. 
 

Ps. Ik heb deze week een afspraak met mijn pc, maar ben heel benieuwd naar ervaringen van andere dames. Ik heb dual plane, 275 cc, micro getextureerd van Sebbin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi Fje1981,

 

Ik ben zeker gerustgesteld. De arts gaf aan dat het schurende gevoel wordt veroorzaakt door de prothese. Met de kennis van nu had ik liever gekozen voor een gladde prothese in plaats van een micro geruwde prothese. Alhoewel ik moet zeggen dat het schurende gevoel inmiddels een stuk minder is geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijzonder zeg dat je dit soms kan voelen. Heb zelf 20 jaar lang geruwdr prothesen gehad maar dat echt niet gevoeld! Gelukkig dat je merkt dat het al minder wordt. Het feit dat je gerustgesteld bent en weet wat je voelt scheelt natuurlijk ook☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.