Ga naar inhoud

Informatie BV voor borstspier/dual plane, maat en herstelperiode


Flatmommy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Wat fijn dat dit forum bestaat! Ik lees al veel waardevolle informatie.

Ik ben mij nog aan het oriënteren in borstenland. Ik zou graag dit jaar geopereerd willen worden aan mijn borsten. Op dit moment heb ik 75A en door het jarenlang borstvoeding geven, tepels die op mijn enkels hangen;) Mijn wens is een volle, natuurlijk ogende C-cup met ook aan de zijkanten profiel, zodat mijn bovenlichaam past bij mijn heupomvang. Mijn lengte is 1.76 m en gewicht 60 kg. 

 

Ik ben op zoek naar ervaringen met een BV voor de borstspier of dual plane. Qua pc had ik aanvankelijk dr. Zaal voor ogen, maar omdat ik lees dat dr. Van der Weij doorgaans voor de spier plaatst en ik zijn werk ook erg mooi vind, behoort hij nu ook tot de opties. Of voor de spier mogelijk is, is nog de vraag. 

 

Waar ik erg benieuwd naar ben is de herstelperiode zowel bij dual plane als bij voor de spier. Na een week zou ik graag weer aan het werk willen namelijk. Mijn werk is lichamelijk niet zwaar.  

Ook ben ik erg benieuwd naar wat anderen met soortgelijke lichaamsbouw hebben gekozen qua plaatsing en type siliconen. 

 

Tot schrijfs en groetjes,

(nu nog) Flatmommy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Flatmommy,

 

Welkom! We zitten een beetje in dezelfde fase (al heb ik net mijn eerste consulten gepland). Naar wat ik lees is het herstel bij voor de spier iets milder maar volgens mij verschilt t enorm van persoon tot persoon. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi welkom hier! Ik kan je toegang geven tot mijn album. Ik ben dezelfde lengte, maar twee kilo lichter. Dus enigszins vergelijkbaar. Ik heb ook lang borstvoeding gegeven en mijn lichaam is daarna teruggegaan naar de A-stand, maar niet hangend. Hoe oud zijn de kinderen nu?

 

Ik heb Mentor 345 anatomisch geplaatst dual Plane. Dat is 20 mei gebeurd, dus ik ben nog in de herstelperiode. Je kan mijn topic ook even lezen als het je helpt. 

 

Succes met oriënteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bridt, Bedankt voor je reactie! 

Ik heb je album bekeken en kan me voorstellen dat je blij bent met het resultaat: erg mooi! 

Mijn borsten zijn vergelijkbaar met die van jou, alleen de tepels hangen dan iets meer of zijn wat ingezakt. Ik zal binnenkort wel foto's erin zetten van begin en hopelijk eindresultaat:) Binnenkort ga ik ook intakes plannen. 

Mijn kids zijn 9, 7 en 4. Verwacht geen 4e, dus is het nu tijd voor mijn lijf:)

Ik ben nog niet helemaal thuis op de site. Ik probeer je operatieverslag of topic te lezen, maar kan hem nog niet vinden. 

Hoe gaat het nu met je herstel? Kon je een week na operatie al wat dingen doen? 

 

Groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Flatmommy said:

Hoi @Bridt, Bedankt voor je reactie! 

Ik heb je album bekeken en kan me voorstellen dat je blij bent met het resultaat: erg mooi! 

Mijn borsten zijn vergelijkbaar met die van jou, alleen de tepels hangen dan iets meer of zijn wat ingezakt. Ik zal binnenkort wel foto's erin zetten van begin en hopelijk eindresultaat:) Binnenkort ga ik ook intakes plannen. 

Mijn kids zijn 9, 7 en 4. Verwacht geen 4e, dus is het nu tijd voor mijn lijf:)

Ik ben nog niet helemaal thuis op de site. Ik probeer je operatieverslag of topic te lezen, maar kan hem nog niet vinden. 

Hoe gaat het nu met je herstel? Kon je een week na operatie al wat dingen doen? 

 

Groetjes!

 

Ik link het topic even:

Ik weet niet waarom je die foto krijgt, maar dat ben ik niet 😁. Maar ik vond vooral de eerste vier dagen het vervelendste. Na een week kon ik zeker al wat doen, maar voorzichtig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Flatmommy zei:

Hoi @Raven,

Bedankt voor je berichtje! Waar heb jij je consulten gehad? En waar gaat jouw voorkeur naar uit qua maat en methode?

 

Groetjes!

 Ik heb nog geen consult gehad. Ik ga eind juni langs dr vd Weij bij Boerhaave. Daar gaat toch wel mijn grootste voorkeur naar uit qua resultaten. Vind hem zulke mooie borsten maken. 
Maar omdat hij wel een hele grote voorkeur voor anatomisch en vd spier heeft wil ik graag ook nog een andere kliniek meenemen in mijn beslissing en dat is het Jan van Goyen en dan bij dr Selms.

 

Mijn voorkeur gaat denk ik toch wel uit naar vd spier vanwege t wat mildere herstel over t algemeen en dat t de boel dan wat natuurlijker meebeweegt allemaal haha. Qua maat denk ik zelf ergens tussen de 300 en 400 cc maar laat me graag adviseren door m’n pc. Ik ben erg lang en heb flinke heupen en billen dus ben erg benieuwd waarmee de pc zelf op de proppen komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Raven,

 

Leuk om te lezen. Ik heb begin juli ook een consult bij vd Weij. Ben ook erg benieuwd. Ik vermoed dat ik met 300 cc al aardig wat heb opgevuld. Ik heb ook een consult gepland staan bij dr. Zaal en dr. Koopmann. Met het advies van deze 3 artsen verwacht ik een goede afweging te kunnen maken. 

Mijn lijkt ivm herstel voor de borstspier idd ook erg fijn, maar het is nog afwachten of dat mogelijk is. 

 

Succes met de intakes en ik hoor graag tzt hoe het is gegaan!

 

Groeten

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.