Ga naar inhoud

Detje_P : 24 juni 2020 : Dr. Fransen : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Op 5-8-2020 om 11:10, Detje_P zei:

Hey @Daphne123456!!, ja klopt! We mogen langzaam weer wat meer gaan doen. Maar ik durf nog niet alles volluit te doen hoor 😅.

Maar met mij gaat t heel goed, mag nog steeds niet klagen. Ik slaap nog niet plat of op mn zij. Vindt t ietsje rechtop nog wel fijn in mn voedingskussen.

Mijn hechtingen zijn ook goed aan t genezen. Heb nog 2 mini korstjes en dan kan ik ook gaan smeren. 

Gaat t bij jou ook alles goed?

Jaa met mij ook goed, slaap ook nog niet plat maar begin nu langzaam afgelopen 2 weken met op m’n zij slapen en dan met een kussen eronder. Hechtingen gaan ook goed, korstjes zijn al een hele tijd eraf en ben al denk ik ruim 3 weken aan het smeren! Succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hier weer n korte update...

Ik ben nu inmiddels 16 wkn po, en t gaat nog steeds heel goed. Af en toe nog kleine steekjes, maar niet zo erg dat ik aan de bel moet trekken. 

Ik heb weer nieuwe foto's gemaakt, staan inmiddels in mn album, en daar zie je wel dat ze toch wel wat veranderen. Ik had weinig idee dat t veel veranderde. Maar als je dan zo de foto's van 10 weken geleden en nu langs elkaar legt, dan zie je toch wel wat verschil. Maar nog steeds heel mooi.

Ook sinds de 10de week po zijn ze heel stuk zachter geworden. Bijna natuurlijk zacht en soepel. Het blijven toch borsten met implantaten, maar zo fijn dat ze ook zo natuurlijk er uit zien en kunnen voelen 😊.

Ook dacht ik dat mn litteken niet veel verbeterde, maar als je die ook ziet op foto's dan zie je zeker wel dat ze mooier worden en lichter worden.

Dus als jullie willen kunnen jullie weer spieken 😊.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.