Ga naar inhoud

350 cc rond Mentor HP dual plane


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Begin april heb ik eindelijk na jaar in en jaar uit twijfelen, de knoop doorgehakt dat ik een borstvergroting wil. Momenteel heb ik een 75B en zou graag mooie ronde volle borsten willen. Na mezelf veel ingelezen te hebben ben ik bij Xander Bakker op consult geweest en dat voelde direct vertrouwd. Op 30 juni ben ik aan de beurt! Het wordt dual plane mentor HP rond 350 of 400 cc. Mijn wens is een mooie volle D cup. Ik wil absoluut niet 'te' grootte boobies en ook niet te nep. Ik ben 69 kg en 1,73 cm lang. Volgens Xander kom ik met 400 cc op een mooie volle D cup uit. Nu heb ik natuurlijk een beetje gezocht naar dames die 400 cc hebben. Bij sommige dames vond ik het best groot ogen. Aan de andere kant zeggen de meeste meiden dat je het beste voor groter kan kiezen, anders ga je spijt krijgen. 

 

Onderstaand een foto van hoe ik mijn boobies graag wil hebben. Dit formaatje vind ik prachtig! Wat adviseren jullie mij? 

 

Liefs, 

Suus

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Girls,

 

30 juni wordt ik geopereerd door Xander Bakker bij Boerhaave Kliniek Amsterdam. Eerlijk gezegd ben ik best zenuwachtig. Heb nog nooit wat aan mezelf laten doen en ben best een beetje bang... Desondanks dat ik het vet spannend vind, kijk ik ook enorm uit naar mijn nieuwe borsten. Ik wil echt niet 'te' neppe en 'te' grote borsten. Mij is 400cc aangeraden, maar ik denk dat ik toch een slagje kleiner wil gaan. Zijn er dames die foto's willen delen die Mentor HP dual plane 350cc boobies hebben? Mijn dank is groot!!

 

Liefs,

 

Suus  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
On 6/8/2020 at 1:53 PM, Savien said:

hi ! Ik zal je toevoegen aan mijn album, ik heb 375cc high profile ronde protheses. ben dinsdag geopereerd en heel tevreden ! 

ben 59 kilo en 1.82m

als je vragen hebt of iets kan je me altijd een berichtje sturen

Hi! Kan je mij ook toevoegen? Ik ben net 10 dagen po, en zou graag willen zien hoe het bij anderen eruitzien. Ik ben hier vrij nieuw, hoe kan ik dit bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.