Ga naar inhoud

Daphne123456!! : 25 juni 2020 : Dr. Tielemans : Velthuis kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

4 uur geleden, Nog even wachten zei:

Mooi hoor en doen mee erg denken aan de borsten van @Veerveertje in het begin, dus komt helemaal goed


Ja? Vind deze veel groter ogen dan hoe ik het had kort po. Beter voor haar 😝

 

21 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

Zou ik ook bij jou mogen meekijken? 

 

Zeker, je kan in m’n album! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Veerveertje zei:


Ja? Vind deze veel groter ogen dan hoe ik het had kort po. Beter voor haar 😝

 

 

Zeker, je kan in m’n album! 😘

Hahahah! Toen ik net wakker werd dacht ik even oh nog klein maar nu verandert het allemaal al! Ik zie bij jou ook echt een mooi verschil met kort PO en nu langer PO. Lijken groter geworden doordat ze dan goed hun vorm krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

Hahahah! Toen ik net wakker werd dacht ik even oh nog klein maar nu verandert het allemaal al! Ik zie bij jou ook echt een mooi verschil met kort PO en nu langer PO. Lijken groter geworden doordat ze dan goed hun vorm krijgen?


Ja dat klopt, ze gaan zeker groter ogen. En ook groter zijn, want toen ik net geopereerd was, was m’n borstomvang 89 cm, en nu 4 maanden po is dat 93 cm. Dus ze “groeien” nog iets 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-6-2020 om 22:01, Daphne123456!! zei:

Vandaag dag 5 PO, inmiddels heb ik ook wat foto’s toegevoegd aan m’n album dus als je wilt kijken voeg ik je toe! Vanaf vandaag ineens zwelling in mijn buik, hopelijk neemt dat in de loop van de week weer af. 

Dag,

 

Ik hoop dat het langzaamaan wat beter gaat met je herstel. Mag ik eens kijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Detje_P zei:

Hey @Daphne123456!!,

 

Hoe gaat t nu met je? Heb je nog veel klachten of is t al wat minder geworden?

Vond t zo vervelend om te horen dat je t er zo zwaar mee had, terwijl t bij mij heel erg mee viel. Zo verschillend dan weer... 🙄

Hoi! Jaa het gaat veel beter met me nu, de eerste 2/3 dagen waren gewoon het vervelendst nu gaat het met de dag beter! Merk al wel dat nu ik minder pijn heb ik sneller “te” veel ga doen. Begin nu alleen soort spierpijn te krijgen net bij begin armen! Ben ook al bijna helemaal van de medicatie af, bij jou fijn dat alles zo goed gaat lees ik! Ik mag ook woensdag terug om knoopje van hechting af te laten knippen ben ook erg benieuwd hoe het eruit ziet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daphne123456!! zei:

Hoi! Jaa het gaat veel beter met me nu, de eerste 2/3 dagen waren gewoon het vervelendst nu gaat het met de dag beter! Merk al wel dat nu ik minder pijn heb ik sneller “te” veel ga doen. Begin nu alleen soort spierpijn te krijgen net bij begin armen! Ben ook al bijna helemaal van de medicatie af, bij jou fijn dat alles zo goed gaat lees ik! Ik mag ook woensdag terug om knoopje van hechting af te laten knippen ben ook erg benieuwd hoe het eruit ziet! 

Oh fijn meis!

Die spierpijn gevoel onder mn oksels is bij mij nou weg en de zwelling ook, was niet fijn als ik mn armen langs mn lichaam hield. En je lichaam roept je idd wel terug als je teveel gedaan hebt. Daar moeten we mee leren omgaan 😉.

 

Oh maar voor jou ook n spannend momentje dan woensdag 😊. Ben ook zo benieuwd hoe groot t litteken is en of die al netjes gesloten is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Detje_P zei:

Oh fijn meis!

Die spierpijn gevoel onder mn oksels is bij mij nou weg en de zwelling ook, was niet fijn als ik mn armen langs mn lichaam hield. En je lichaam roept je idd wel terug als je teveel gedaan hebt. Daar moeten we mee leren omgaan 😉.

 

Oh maar voor jou ook n spannend momentje dan woensdag 😊. Ben ook zo benieuwd hoe groot t litteken is en of die al netjes gesloten is.

Jaaa precies ben ik ook heel benieuwd naar, plek is nog wel wat gevoelig namelijk! Bij mij gelukkig de zwelling in m’n borsten ook weg was zo gek inderdaad als je erlangs kwam met je armen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag controle gehad en de knoopjes afgeknipt van de hechting. Hoefde maar aan 1 kant want die andere hechting had de plastisch chirurg blijkbaar onderhuids gehecht al. Advies om nog wel op m’n rug te slapen. Ik heb nog erg last van steken vooral in m’n linker borst, verpleegkundige gaf aan dat dat toch echt een teken was dat ik even een stapje terug moest doen en meer rust nemen. Dat ga ik dan ook vooral doen! Mag ook 24 juli met vakantie al af en toe een bikini aan, jeeej super blij mee. Denk dat ik nog zeker wel de sporth bh blijf dragen daarnaast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Even een update vanuit hier! Inmiddels bijna 6 weken PO. Laatste weken gingen snel, en moest ook echt opletten met bepaalde bewegingen omdat het eigenlijk al zo goed ging. Enige is nog last van steken. Na de vliegtuigreis en drukke reisdag enorm last gehad van een brandend gevoel en steken. Gelukkig was. Dat alleen de 1e nacht en daarna nergens last van gehad. Nu op vakantie al een bikini aangehad en vanaf morgen eindelijk weer een normale BH aan! Ook slaap ik soms weer op m’n zij, maar nog wel met een kussen eronder. Sport bh mocht na 4 weken snachts uit maar draag hem nog steeds geeft een veilig gevoel ofzo 😂. Na de vakantie ook eindelijk weer rustig aan sporten, zo gemist. 

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.