Ga naar inhoud

Daphne123456!! : 25 juni 2020 : Dr. Tielemans : Velthuis kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

2 uur geleden, Daphne123456!! zei:

Eerste nacht redelijk doorgekomen, wel helaas moeten overgeven nog. Pijn begint nu vooral aan de zijkant beurs te voelen en neemt echt toe dus gauw pijnstillers innemen.

Bah maargoed het zag je dwars! SterkTe en doe vooral rustig aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Daphne123456!! zei:

Net weer een beetje wakker! Alles goed gegaan, alles trekt nu wel en doet flink zeer, ze hebben aardig moeten duwen en trekken! 365 was ook echt de Max omdat ik zo smal was. 

Fijn dat alles goed is gegaan! nu herstellen, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na even stil te zijn geweest op het forum, Inmiddels bijna 4 dagen PO, de eerste 2 dagen waren echt plat gezegd klote, overgeven en veel pijn. Pijn is nu onder controle met pijnstillers. Wel begint de zwelling steeds meer toe te nemen vooral aan de zijkanten en tussen de borst, maar dit is normaal geloof ik. Iemand enig idee wanneer dit weer gaat afnemen? Voelt echt alsof ze knappen nu hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

Na even stil te zijn geweest op het forum, Inmiddels bijna 4 dagen PO, de eerste 2 dagen waren echt plat gezegd klote, overgeven en veel pijn. Pijn is nu onder controle met pijnstillers. Wel begint de zwelling steeds meer toe te nemen vooral aan de zijkanten en tussen de borst, maar dit is normaal geloof ik. Iemand enig idee wanneer dit weer gaat afnemen? Voelt echt alsof ze knappen nu hahah.


Kan kloppen, probeer met icepacks te koelen aan de zijkanten. Dit kan al helpen qua spanning op de borst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Daphne123456!! zei:

Jaa ben de hele dag door aan koelen!


Dan heb je weer iets te doen. 😉😜 

 

Nee, goed blijven koelen! Maar de spanning blijft wel even hoor. Je zeker niet druk maken, en goed rusten. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Special-Me zei:


Dan heb je weer iets te doen. 😉😜 

 

Nee, goed blijven koelen! Maar de spanning blijft wel even hoor. Je zeker niet druk maken, en goed rusten. 😘

Hahahah inderdaad, jaa onbedoeld maak ik me dan toch zorgen van gaat het niet ontsteken, is het normaal die zwelling, branderig gevoel hier, daar. Maar dat is denk ik herkenbaar voor de meeste. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

Hahahah inderdaad, jaa onbedoeld maak ik me dan toch zorgen van gaat het niet ontsteken, is het normaal die zwelling, branderig gevoel hier, daar. Maar dat is denk ik herkenbaar voor de meeste. 

Dag @Daphne123456!! ik denk dat als je geen koorts hebt en je borsten nu warm voelen dit bij je herstel hoort.

 

Heel veel sterkte de komende tijd als het goed is gaat het steeds wat beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

Vandaag dag 5 PO, inmiddels heb ik ook wat foto’s toegevoegd aan m’n album dus als je wilt kijken voeg ik je toe! Vanaf vandaag ineens zwelling in mijn buik, hopelijk neemt dat in de loop van de week weer af. 


hi @Daphne123456!! ik ben wel benieuwd naar jouw resultaat, ik ga wss in september ook bij velthuis. Zou ik mogen kijken in jouw album? Gaat het al wat beter met je? Vervelend dat je zo ziek bent geworden 😞  

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

Vandaag dag 5 PO, inmiddels heb ik ook wat foto’s toegevoegd aan m’n album dus als je wilt kijken voeg ik je toe! Vanaf vandaag ineens zwelling in mijn buik, hopelijk neemt dat in de loop van de week weer af. 

Hey @Daphne123456!! ik ben wel benieuwd hoor! 😊

 

Wel jammer dat je zoveel pijn hebt gehad. Veel rusten en medicatie op juiste tijden innemen.

En die zwelling in je buik zal wrs pas weg gaan als je van de medicatie af bent. Ook last van obstipatie? Ik heb er ook last van, maar vandaag mn laatste dag naproxen, hopelijk is t vanaf morgen weer normaler aan t worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

Vandaag dag 5 PO, inmiddels heb ik ook wat foto’s toegevoegd aan m’n album dus als je wilt kijken voeg ik je toe! Vanaf vandaag ineens zwelling in mijn buik, hopelijk neemt dat in de loop van de week weer af. 

Ik kijk graag met je mee. Opgezwollen buik is bekend verschijnsel. Psýlium vezels van Holland&barret of kruidvat wil nog wel eens helpen.  Als je obstipatie blijft houden kun je ook de huisarts vragen voor macrogel zakjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Daphne123456!! zei:

Vandaag dag 5 PO, inmiddels heb ik ook wat foto’s toegevoegd aan m’n album dus als je wilt kijken voeg ik je toe! Vanaf vandaag ineens zwelling in mijn buik, hopelijk neemt dat in de loop van de week weer af. 


Ik kijk graag met je mee! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Detje_P zei:

Hey @Daphne123456!! ik ben wel benieuwd hoor! 😊

 

Wel jammer dat je zoveel pijn hebt gehad. Veel rusten en medicatie op juiste tijden innemen.

En die zwelling in je buik zal wrs pas weg gaan als je van de medicatie af bent. Ook last van obstipatie? Ik heb er ook last van, maar vandaag mn laatste dag naproxen, hopelijk is t vanaf morgen weer normaler aan t worden.

Nee nu niet veel last meer van obstipatie, duurde 2/3 dagen en toen gelukkig op gang! Maar hopelijk inderdaad na het stoppen van de medicatie eind van de week wordt het ook minder! 

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.