Ga naar inhoud

Daphne123456!! : 25 juni 2020 : Dr. Tielemans : Velthuis kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Ik ben Daphne, 21 jaar, 1.63 en 49kg. Ik ben 4 juni op consult geweest bij de Velthuis kliniek en heb hier verschillende protheses gepast. Ik heb van mezelf een hele kleine 70A en zelfs geprobeerd om het te laten vergoeden, zat onder de 1cm met echo maar ik had net minimale borstplooi helaas. Ik heb hier 350 Cc gepast en deze vond ik net niet groot genoeg. Toen 450cc gepast en dat was echt veeel te groot. Keuzes hiertussen waren toen 365cc of 405cc. Toen gekozen voor 365cc maar begin nu te twijfelen omdat veel zeggen dat je beter groter kan kiezen. Ze mogen best wat groter zijn maar niet onnatuurlijk. Ik ben bij mijn schouders ook iets breder. Zijn er mensen die 405 hebben gehad en ook zo waren? Ohja ik ga voor mentor round high Profile prothese xtra. Ik word 25 juni geopereerd. Heb er nu al zoveel zin in kan echt niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo Daphne, Ik kan je niet goed adviseren over de maat, ben zelf ook van een 70a naar een 70c gegaan maar met 225 cc. Ik twijfelde zelf tussen 225 en 250 en toch in overleg met Dr Tielemans voor 225cc gegaan. Ik ben er ontzettend blij mee en vond haar ook heel erg kundig. Voor mij is de maat perfect, groter had niet gehoeven en kleiner ook niet. Heel veel succes morgen, maar dat komt vast helemaal goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Irisl zei:

Hallo Daphne, Ik kan je niet goed adviseren over de maat, ben zelf ook van een 70a naar een 70c gegaan maar met 225 cc. Ik twijfelde zelf tussen 225 en 250 en toch in overleg met Dr Tielemans voor 225cc gegaan. Ik ben er ontzettend blij mee en vond haar ook heel erg kundig. Voor mij is de maat perfect, groter had niet gehoeven en kleiner ook niet. Heel veel succes morgen, maar dat komt vast helemaal goed! 

Hi Iris! Ik krijg 245, heb jij toevallig foto’s? Ben super benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Whisper zei:

@Daphne123456!!

Ik zie je bericht nu pas. Waar heb je uiteindelijk voor gekozen? Ik ben 8 juli aan de beurt en krijg 380 demi of 450 full. Ik kom van een lege 80AA af zo ongeveer. 

Heel veel succes morgen!

Ik heb gekozen voor 365cc uiteindelijk! Dit past goed bij mijn lichaam. Ik heb nog contact gehad met de plastisch chirurg Ivm mijn twijfel en zij gaf ook aan dat 365 al mooi past bij mijn lichaam. En ze gaf aan als je ze ooit nog vervangt dat je dan sowieso al 50-100 cv groter moet dus dat 365 cc een mooie maat is voor nu. Dankjewel, spanning begint nu wel te komen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Irisl zei:

Hallo Daphne, Ik kan je niet goed adviseren over de maat, ben zelf ook van een 70a naar een 70c gegaan maar met 225 cc. Ik twijfelde zelf tussen 225 en 250 en toch in overleg met Dr Tielemans voor 225cc gegaan. Ik ben er ontzettend blij mee en vond haar ook heel erg kundig. Voor mij is de maat perfect, groter had niet gehoeven en kleiner ook niet. Heel veel succes morgen, maar dat komt vast helemaal goed! 

Jaa ik vind haar ook heel prettig, heel rustig en kon alles duidelijk bespreken. Ik ben benieuwd hoe het wordt, zie vooral op tegen de narcose verder heb ik er heel veel zin in! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

Jaa ik vind haar ook heel prettig, heel rustig en kon alles duidelijk bespreken. Ik ben benieuwd hoe het wordt, zie vooral op tegen de narcose verder heb ik er heel veel zin in! 

Geef gerust aan als je nerveus bent dan zijn ze extra lief voor je☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag!

En maak je niet druk voor de operatie. De narcose valt reuze mee! De anesthesisten zijn ook vaak heel aardig en lief.😊

Ik ging gister ook heel relaxt naar de kliniek, liet t maar gebeuren. Je bent weg voordat je t door hebt. Het laatste wat ik zei, "wow dat werkt snel" en weg was ik. Bij mij hadden ze wel aangegeven dat de narcose toegediend werd, dan kan je er ook makkelijk aan over geven.

 

En neem niet teveel mee in je tas, heb je wrs toch niet allemaal nodig. Wel iets te drinken en eten voor de rit naar huis en reserve ondergoed is miss ook wel handig. En warme sokken en n volgeladen telefoon 😉. En n luchtig jurkje is ook wel prettig met dit weer.

 

Komt allemaal goed meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Detje_P zei:

Heel veel succes vandaag!

En maak je niet druk voor de operatie. De narcose valt reuze mee! De anesthesisten zijn ook vaak heel aardig en lief.😊

Ik ging gister ook heel relaxt naar de kliniek, liet t maar gebeuren. Je bent weg voordat je t door hebt. Het laatste wat ik zei, "wow dat werkt snel" en weg was ik. Bij mij hadden ze wel aangegeven dat de narcose toegediend werd, dan kan je er ook makkelijk aan over geven.

 

En neem niet teveel mee in je tas, heb je wrs toch niet allemaal nodig. Wel iets te drinken en eten voor de rit naar huis en reserve ondergoed is miss ook wel handig. En warme sokken en n volgeladen telefoon 😉. En n luchtig jurkje is ook wel prettig met dit weer.

 

Komt allemaal goed meis!

Dankjewel voor de tips, ga ik meenemen! Hoe is het met jou nu? Valt de pijn mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

Dankjewel voor de tips, ga ik meenemen! Hoe is het met jou nu? Valt de pijn mee? 

Ja ik had meer pijn verwacht eigenlijk. Ben ook wel van het ergste uit gegaan. Ik heb nou eigenlijk geen pijn, wel wat last maar dat is ook logisch. Maar geen heftige pijn gelukkig.

Slapen is wel wat lastig, ik ben normaal zo'n draaikont en lig veel op mijn zij maar nou mag t niet.

Ik heb wel halverwege de nacht oortjes in gedaan met rustige muziek, toen heb ik wat beter geslapen. Dan denk je ook niet aan je rug en aan t gevoel van je borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

Net weer een beetje wakker! Alles goed gegaan, alles trekt nu wel en doet flink zeer, ze hebben aardig moeten duwen en trekken! 365 was ook echt de Max omdat ik zo smal was. 


Goed rusten, je spiegel van medicatie opbouwen en nog meer rusten. 
desnoods de eerste dagen een wekker instellen om de medicatie te nemen. 
 

Ik wens je een vlot herstel! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Daphne123456!! zei:

Net weer een beetje wakker! Alles goed gegaan, alles trekt nu wel en doet flink zeer, ze hebben aardig moeten duwen en trekken! 365 was ook echt de Max omdat ik zo smal was. 

Fijn dat t goed gegaan is! Nou idd goed herstellen en veel rusten. Wel vervelend dat t flink zeer doet, hopelijk zakt de pijn snel na je medicatie. Veel sterkte met je herstel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Daphne123456!! zei:

Net weer een beetje wakker! Alles goed gegaan, alles trekt nu wel en doet flink zeer, ze hebben aardig moeten duwen en trekken! 365 was ook echt de Max omdat ik zo smal was. 

Fijn dat het goed gegaan is. Succes met je eerste nacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Special-Me zei:


Goed rusten, je spiegel van medicatie opbouwen en nog meer rusten. 
desnoods de eerste dagen een wekker instellen om de medicatie te nemen. 
 

Ik wens je een vlot herstel! ❤️

Jaa moet even een schema van medicatie tijden maken voor mezelf! Dankjewel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Daphne123456!! zei:

Eerste nacht redelijk doorgekomen, wel helaas moeten overgeven nog. Pijn begint nu vooral aan de zijkant beurs te voelen en neemt echt toe dus gauw pijnstillers innemen.


Oh overgeven na de operatie die al pijnlijk is lijkt me de hel... 🙁

Zeker je pijnstillers blijven nemen zo lang nodig, en goed eten om op krachten te komen. 
Hopelijk heb je snel minder pijn! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.