Ga naar inhoud

Twijfel 365cc of 405cc mentor round high Profile prothese xtra


Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Ik ben nieuw op dit forum en ik moet nog even alles uitzoeken hoe het werkt. Ik ben Daphne, 21 jaar, 1.63 en 49kg. Ik ben 4 juni op consult geweest bij de Velthuis kliniek en heb hier verschillende protheses gepast. Ik heb van mezelf een hele kleine 70A en zelfs geprobeerd om het te laten vergoeden, zat onder de 1cm met echo maar ik had net minimale borstplooi helaas. Ik heb hier 350 Cc gepast en deze vond ik net niet groot genoeg. Toen 450cc gepast en dat was echt veeel te groot. Keuzes hiertussen waren toen 365cc of 405cc. Toen gekozen voor 365cc maar begin nu te twijfelen omdat veel zeggen dat je beter groter kan kiezen. Ze mogen best wat groter zijn maar niet onnatuurlijk. Ik ben bij mijn schouders ook iets breder. Zijn er mensen die 405 hebben gehad en ook zo waren? Ohja ik ga voor mentor round high Profile prothese xtra. Ik word 25 juni al geopereerd, en twijfels blijven over de Cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn! Hopen dat je vol kan houden zonder te eten van te voren. Ik krijg mijn definitieve tijd pas 2dgn van tevoren te weten. Staat nu nog om 13.00u gepland, maar kan nog veranderen naar eerder of later op de dag.

Nou echt aftellen! 😁😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Detje_P net contact gehad met de plastisch chirurg en uiteindelijk toch gekozen voor 365cc! Ook met het oog op dat ik een borstbreedte heb van 11,5 cm en dun ben. 405 zou net te veel worden dan. Ze gaf ook aan omdat ik nog jong ben en wellicht later nog een keer de protheses  zou laten vervangen en je dan al standaard 50/100 cc groter moet gaan dan wat je had de 365 mooie maat was en adviseerde niet te snel te groot te gaan nu ik zo jong ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Daphne123456!! zei:

@Detje_P net contact gehad met de plastisch chirurg en uiteindelijk toch gekozen voor 365cc! Ook met het oog op dat ik een borstbreedte heb van 11,5 cm en dun ben. 405 zou net te veel worden dan. Ze gaf ook aan omdat ik nog jong ben en wellicht later nog een keer de protheses  zou laten vervangen en je dan al standaard 50/100 cc groter moet gaan dan wat je had de 365 mooie maat was en adviseerde niet te snel te groot te gaan nu ik zo jong ben.

Ja ik las al dat jij wat smaller bent dan ik, dus dat wordt vast heel mooi! En fijn dat je een goed advies heb gekregen. Geeft ook wel vertrouwen. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.