Jump to content

Recommended Posts

Hallo lieve dames !


Ik heb een vraag :

 

Zelf krijg ik een borstlift, met wissel.

En doe aan bodybuilding, maar na hoeveel weken konden jullie weer ' trainen '

 

Zelf kreeg ik het advies na zes weken alleen benen en buik en na drie maanden volledig ( en weer opbouwen )

 

xx

Link to post
Share on other sites

Ik lees graag met je mee. 
Ik ben nu 5 weken onderweg en kan ook niet wachten om weer te beginnen. Ik begin volgende week met benen en buik denk ik ja. Het bovenlijf durf ik nog echt niet aan te beginnen. Dat voelt echt nog niet goed. Er is toch iets meer gesneden als bij een gewone bv. 
Die drie maanden lijken me dus wel te kloppen. 
 

Link to post
Share on other sites
27 minuten geleden, Lou! zei:

Ik lees graag met je mee. 
Ik ben nu 5 weken onderweg en kan ook niet wachten om weer te beginnen. Ik begin volgende week met benen en buik denk ik ja. Het bovenlijf durf ik nog echt niet aan te beginnen. Dat voelt echt nog niet goed. Er is toch iets meer gesneden als bij een gewone bv. 
Die drie maanden lijken me dus wel te kloppen. 
 

 

Ik geloof ook echt dat drie maanden klopt, vraag me wel af of hier dames zijn die eerder zijn begonnen.

Want ik wil natuurlijk zo min mogelijk spier massa verliezen, gelukkig heb ik daar een dieet voor dat ik niks verlies maar ook niks erbij krijg natuurlijk.

Maar ivm cutten vind ik het wel lastig, mag gelukkig wel wandelen !

 

Ik ben benieuwd hoe het voor jou is na die weken om benen en buik te doen !
Zal wel even wennen zijn weer !

x

 

Link to post
Share on other sites

Ik doe personal body plan. Zat net in mijn cut periode. Ik ben wel wat spiermassa verloren helaas. Jammer maar het was voor een goed doel. Ik heb me wel redelijk aan mijn voedingsschema kunnen houden dus de schade is nog beperkt. 
Ik heb al wel geprobeerd om met mijn benen te beginnen maar het voelde echt nog niet goed. Er kwam teveel spanning op mijn hechtingen te staan. 

Morgen ben ik 5 weken. Wilde morgen voorzichtig gaan beginnen. Zonder banden of gewichten en gewoon thuis in de tuin. Mijn coach heeft me wat oefeningen gegeven. Ben benieuwd. 

Link to post
Share on other sites
1 uur geleden, Lou! zei:

Ik doe personal body plan. Zat net in mijn cut periode. Ik ben wel wat spiermassa verloren helaas. Jammer maar het was voor een goed doel. Ik heb me wel redelijk aan mijn voedingsschema kunnen houden dus de schade is nog beperkt. 
Ik heb al wel geprobeerd om met mijn benen te beginnen maar het voelde echt nog niet goed. Er kwam teveel spanning op mijn hechtingen te staan. 

Morgen ben ik 5 weken. Wilde morgen voorzichtig gaan beginnen. Zonder banden of gewichten en gewoon thuis in de tuin. Mijn coach heeft me wat oefeningen gegeven. Ben benieuwd. 

 

 

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe de oefeningen gaan en hoe het voelt voor jou !

Hopelijk kun jij snel alles op pakken 

 

 

Spier verlies is mijn angst, ivm wedstrijd in 2021 maar zoals jij zegt het is voor een doel !

 

En herstel is ook super belangrijk 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Hoi dames,

 

Ik ben ook benieuwd en lees even mee.

Hoe gaat het sporten na die zes weken? moet je echt heel rustig opbouwen ? of mag je alweer elke dag naar de sportschool?

Ik volg geen dieet of geen sportplan oid maar ik ga 28 sept op vakantie dus wil ik wel weer een beetje fatsoenlijk er bij lopen in bikini. Dat komt met de boobs wel goed maar mijn buikje groeit stiekem wel weer een beetje door weinig beweging en al het lekkere, maar vooral ongezonde eten laatste tijd. Op 5 sept ben ik zes weken PO dus ik heb ook niet zo lang om te trainen tot de vakantie. Het liefste zou ik na 5 september dus weer lekker elke dag even gaan spinnen en buik/bil oefeningen willen doen (de rest hoeft voor mij ook niet).

 

ik ben pas 2,5 week PO maar kan nu al niet wachten om weer wat te gaan sporten...

Dus alle tips zijn welkom !! :)

 

 

 

Link to post
Share on other sites


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.