Sign in to follow this  
Aardbeitje

Wanneer weer starten ?

Recommended Posts

Hallo lieve dames !

Ik heb een vraag :

Zelf krijg ik een borstlift, met wissel.

En doe aan bodybuilding, maar na hoeveel weken konden jullie weer ' trainen '

Zelf kreeg ik het advies na zes weken alleen benen en buik en na drie maanden volledig ( en weer opbouwen )

xx

Ik lees graag met je mee. 
Ik ben nu 5 weken onderweg en kan ook niet wachten om weer te beginnen. Ik begin volgende week met benen en buik denk ik ja. Het bovenlijf durf ik nog echt niet aan te beginnen. Dat voelt echt nog niet goed. Er is toch iets meer gesneden als bij een gewone bv. 
Die drie maanden lijken me dus wel te kloppen. 

Ik geloof ook echt dat drie maanden klopt, vraag me wel af of hier dames zijn die eerder zijn begonnen.

Want ik wil natuurlijk zo min mogelijk spier massa verliezen, gelukkig heb ik daar een dieet voor dat ik niks verlies maar ook niks erbij krijg natuurlijk.

Maar ivm cutten vind ik het wel lastig, mag gelukkig wel wandelen !

Ik ben benieuwd hoe het voor jou is na die weken om benen en buik te doen !
Zal wel even wennen zijn weer !

x

Ik doe personal body plan. Zat net in mijn cut periode. Ik ben wel wat spiermassa verloren helaas. Jammer maar het was voor een goed doel. Ik heb me wel redelijk aan mijn voedingsschema kunnen houden dus de schade is nog beperkt. 
Ik heb al wel geprobeerd om met mijn benen te beginnen maar het voelde echt nog niet goed. Er kwam teveel spanning op mijn hechtingen te staan. 

Morgen ben ik 5 weken. Wilde morgen voorzichtig gaan beginnen. Zonder banden of gewichten en gewoon thuis in de tuin. Mijn coach heeft me wat oefeningen gegeven. Ben benieuwd. 

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe de oefeningen gaan en hoe het voelt voor jou !

Hopelijk kun jij snel alles op pakken 

Spier verlies is mijn angst, ivm wedstrijd in 2021 maar zoals jij zegt het is voor een doel !

En herstel is ook super belangrijk 

Sign in to follow this