Ga naar inhoud

Nille : 3 juni 2020 : Dr. M. Cromheecke : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zit nu een paar maanden op het forum. Ik heb hier veel aan gehad. Ik ben 48 jaar en altijd problemen gehad met mijn te kleine borsten. Een borstvergroting durfde ik niet. Ik ben opgevoed met dat je je lichaam moet accepteren zoals het is. Dat is mij niet gelukt. Ik had een A/B cup. Na de komst van mijn kinderen is daar weinig van overgebleven. Ik heb er heel veel voor gelaten, durfde niet naar het strand en paste mijn kleding aan zodat het niet opviel dat ik niks had. Met pushup beha's probeerde ik er nog wat van te maken. Vaak zat dat niet lekker en de beugel zat op mijn borst zodat ik hem steeds naar beneden moest trekken.  Elke ochtend stond ik op en trok als eerste mijn bh aan. Ook al was er niemand in de buurt. Een doorn in mijn oog waar ik me niet overheen 

Ik heb de stap genomen. Ben naar Faceland, Diana Gabrielse, Boerhaevekliniek en wellnesskliniek gegaan. Bij allemaal heb ik geen slechte ervaring gehad. Het ligt echt aan de arts, denk ik op wat je uit komt voor prothese en op welke manier deze geplaatst wordt. Ik heb gekozen voor Wellnesskliniek en ik ben gisteren geopereerd door  M. Cromheecke.  Ik zal in een ander topic vertellen hoe het gisteren gegaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Nille zei:

Het ligt echt aan de arts, denk ik op wat je uit komt voor prothese en op welke manier deze geplaatst wordt.

Ja, dat denk ik ook @Nille!   Elke arts heeft toch vaak zijn eigen voorkeur en zienswijze erop.

Ik wens je een voorspoedig herstel toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Gisteren was het dan zover. Mijn operatie bij dr. Cromheecke. Ik heb mijn consult bij haar gehad. Een aardige, lieve vrouw. Ik heb verschillende consultanten gehad bij verschillende artsen. Bij de een was het 275 cc dual plane, bij de ander 350 cc of 300 cc anatomisch voor de spier. Ik heb voor Dr. Cromheecke  gekozen, 330 cc xp achter de spier(ze zet alleen maar achter de spier, zei ze). Ze adviseerde 300 cc maar ik vond de pas prothese 330 net iets mooier en was bang dat ik spijt zou krijgen als ik voor kleiner zou gaan.  Groter raadde ze absoluut af. Ik ben 1,69 61 kilo en bovenlichaam is redelijk smal. Iets van 11 cm, Kon in ieder geval niet te groot in. 

Ik moest er 9:00 uur zijn. Dr. Cromheecke kwam langs om af te tekenen en te kijken of ik nog achter mijn keuze stond. Rond half 12 werd ik opgehaald. Slangetjes werden aangesloten en mijn protheses werden nog eens gecheckt. De anesthesist vertelde dat hij me iets toediende om te gaan slapen. ik geloof dat ik nog oké heb gezegd. Het volgende moment was ik wakker. Zo snel zei ik, ik kijk op en snel zag ik een blik van mijn nieuwe borsten, wat was ik blij en wat zag het er goed uit. En weg waren ze, helemaal in de tape. 

Ik had weinig pijn behalve van mijn rechterarm waar het infuus ingegaan was. Mijn hand was heel koud en tot aan mijn schouder best pijnlijk. na 2 uurtjes trok het weg en werd weer warm. 

De pijn valt tot nu toe mee. Mn rug is het ergste. Doorademen als ik loop is lastig en ik ben snel buiten adem/benauwd. Heb moeite met overeind komen of dingetjes pakken. En de tape die zo enorm straks om mijn lijf zit. Maar goed ben nog maar 1 dag verder. Vind het jammer dat ik niet af en toe kan kijken. Had ook wel graag foto's willen maken. Maar verder ben ik helemaal tevreden. Ik vond iedereen super aardig en ik kreeg goede uitleg. Als de tape er af is zal ik hier ook voor en na foto's plaatsen. Die tape en niet mogen douchen zit me niet lekker, in andere klinieken is dat niet zo. Maar goed, het zal zo zijn redenen hebben. Dat heb ik eigenlijk niet nagevraagd

 

Groetjes Nille

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nille

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb eventjes je topics samengevoegd, en de titel een beetje aangepast.

Hier in dit topic kun je nu alle verdere updates neer blijven zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Doe rustig aan en ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! Wat een verschillende adviezen allemaal.

Wil toch even raden het advies anatomisch voor de spier was waarschijnlijk bij boerhaeve kliniek.

Hoe gaat het met de pijn?

Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden..ga je een album maken?

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Desert-Rose zei:

@Nille

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb eventjes je topics samengevoegd, en de titel een beetje aangepast.

Hier in dit topic kun je nu alle verdere updates neer blijven zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Doe rustig aan en ik wens je een goed herstel.

 

x

Hoi, dank je. Ik wist al niet goed hoe ik het moest doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ld1234 zei:

Gefeliciteerd met je boobs! Wat een verschillende adviezen allemaal.

Wil toch even raden het advies anatomisch voor de spier was waarschijnlijk bij boerhaeve kliniek.

Hoe gaat het met de pijn?

Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden..ga je een album maken?

 

Liefs,

LD

Haha...ja dat klopt. Dat was boerhaeve kliniek. Het gaat wel redelijk goed eigenlijk. Ik kan niet ver lopen omdat ik het dan benauwd krijg. En ik ben niet gewend om op mn rug te slapen. En ff wennen omdat ik bij een aantal dingen toch wel hulp nodig heb waar je anders niet over nadenkt. Maar verder mag ik niet klagen. Niet echt pijn maar meer ongemakken. 

Ik wil nog wel voor en na foto's plaatsen. Maar heb nog ff een paar weken de tijd om te kijken hoe ik dat moet doen.

 

Groetjessss Nille

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Nog even wachten zei:

Hoe gaat het nu met je? Al nieuwsgierig wat er onder het verband zit? 

Oh ja ik kan zeker niet wachten. Als het maar allemaal goed gaat daar onder dat tape 😅. Zwellingen zijn volgens mij wel aan het afnemen maar hoop maar dat alles op zn plaats komt. Tape zit zo straks dat ze toch niet kunnen zakken. Ze zitten nu nog zo ver naar boven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Bridgett zei:

Hoe gaat het nu met je?
Ben benieuwd, ik ben gister geholpen

Hoi, vandaag kon ik al flink wat meer. Heb ook niet alle pijnstillers meer geslikt. Gisteren was ik nog wel een beetje aan het wanhopen. Zoveel rug en maagpijn. Maar dat verdween 's avonds en toen kreeg ik meer van die kleine steekjes enzo. Dat had ik nog niet eerder gevoeld. Zwelling.leek ook veel minder. 

Hoe is het met jou gegaan vandaag? Ik las dat je ook nogal pijn hebt. Apart ook dat je geen bh hoeft te dragen. Er zal wel een reden voor zijn maar lijkt me denk ik ook niet zo prettig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.