Ga naar inhoud

Mijn BV!


Snn89

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

42 minuten geleden, Veerveertje zei:


Wauwieeee wat ziet het er mooi uit! Goeie cleavage hoor 😍

Die steken enz horen er echt bij. Kunnen ook nog wel even aan blijven houden. Ik heb na 3 maanden po nog steeds heel af en toe wat steekjes/prikjes. Komt vanzelf goed! ☺️

Dankjewel!

ja qua rest van pijn valt t mee nog mee, rechts is lekker rustig ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ze al!! Gefeliciteerd met je borsten meid!! :) :) 
Hoe gaat je herstel tot dusver? Is het een beetje te doen?

Als je het niet erg vind mag ik ook even meekijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, marjon_nl zei:

Je hebt ze al!! Gefeliciteerd met je borsten meid!! :) :) 
Hoe gaat je herstel tot dusver? Is het een beetje te doen?

Als je het niet erg vind mag ik ook even meekijken in je album?

Dankjewel! Het gaat redelijk. Afgezien van de echt hele heftige steken in borst en tepel. 1 borst voel ik helemaal niks aan. Allemaal even de tijd geven..

 

ik ga je nu toevoegen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Snn89 zei:

Dankjewel! Het gaat redelijk. Afgezien van de echt hele heftige steken in borst en tepel. 1 borst voel ik helemaal niks aan. Allemaal even de tijd geven..

 

ik ga je nu toevoegen :)

 

Vooral de tijd geven en je rust nemen, zoals Rome niet in 1 dag gebouwd is zo hebben je borsten ook tijd nodig (Tjeempie wat een slecht vergelijk :45:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow!!!🥰😍 Die zijn echt al super mooi!! En mooi groot! Hou ik van! Bij mij ging er niet meer in dan 450cc. Heb jij motiva protheses of mentor? Dual plane of voor de spier en welke soort prothese?

Ik heb je toegevoegd! Bij mij ging het om een wissel vsn 290cc anatomische protheses naar 450cc full round motiva protheses.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Ld1234 zei:

Wow!!!🥰😍 Die zijn echt al super mooi!! En mooi groot! Hou ik van! Bij mij ging er niet meer in dan 450cc. Heb jij motiva protheses of mentor? Dual plane of voor de spier en welke soort prothese?

Ik heb je toegevoegd! Bij mij ging het om een wissel vsn 290cc anatomische protheses naar 450cc full round motiva protheses.

 

Liefs,

LD

Shocked! Echt je borsten zijn prachtig !!!!

ze zijn echt mooi groot hoor, wauwie. 

Ik heb 515 en 570 DP mentor Xtra high profile gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de jouwe ook echt prachtig!! Heel mooi dat xtra high profile. Ik had achteraf toch misschien beter voor corse projectie kunnen kiezen, maar mijn pc zet die niet graag en ik durfde het ook niet vond 450cc al enorm klinken🤣, maar even vergeten hoe snel je eraan went. 

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.