Ga naar inhoud

Randa : 22 juni 2020 : Dr. Nio : Park kliniek


Aanbevolen berichten

Hey allemaal, 

 

ik heb een nieuwe foto in mijn album staan. Ondertussen ben ik al langer dan 3 maanden po. Mijn rechterborst is gelukkig al een stuk gezakt. Deze zit nog wel iets hoger dan de linker, maar ik heb er vertrouwen in. Mijn littekens zijn nog wel erg zichtbaar en ik hoop dat dit minder zal worden. Beide borsten zijn al suuuuper soepel😍 ze bewegen mee tijdens het bewegen en liggen. Mijn linkerborst is al erg zacht en rechts is iets harder, maar ook heel zacht. Mijn tepels zijn gelukkig ook alweer wat kleiner. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @randa, je borsten zijn heel mooi geworden hoor! 

Fijn dat je er zo blij bent, want kan me nog herinneren dat je heel erg veel pijn en stress ervan had in t begin.

Je littekens zullen nog meer gaan vervagen; heb nog een paar maanden geduld meis, dat komt helemaal goed!  Ik ben nu bijna 8 maanden PO en mijn 'nieuwe' littekens zijn nu al net zo licht als mn 'oude'  littekens (van mn eerdere bvk). 

Welke bh-maat draag je nu?

Veel liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, randa zei:

@Robijntje02 super lief, dank je wel♥️🥰

 ja ik dacht echt dat het nooit meer goed zou komen! Ik heb echt een tijd lang moeten afzien. Maar ik ben nu al echt tevreden! Na hoelang zag je verschil in jouw littekens? En heb je ze echt dagelijks ingesmeerd? 


Mijn littekens zijn ondertussen echt mooi geworden en ik mocht niets smeren. 
Tegenwoordig smeer ik wel om het soepel te houden met olie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, randa zei:

@Robijntje02 super lief, dank je wel♥️🥰

 ja ik dacht echt dat het nooit meer goed zou komen! Ik heb echt een tijd lang moeten afzien. Maar ik ben nu al echt tevreden! Na hoelang zag je verschil in jouw littekens? En heb je ze echt dagelijks ingesmeerd? 

 

Hey Randa, ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn littekens maar heel even, een week of 2 ofzo, met littekencreme gesmeerd heb...  Toen was ik het al beu....

20 jaar geleden, toen ik een bvk had ondergaan, heb ik helemaal niks gesmeerd, nog geen dag, en die littekens zijn ook mooi genezen en vervaagd, vandaar dat ik er heel nonchalant mee om ben gegaan.

In het begin keek ik bijna dagelijks naar de littekens met een spiegeltje, daarna wekelijks, maar op een gegeven moment ook niet meer.

Laatst dacht ik, laat ik maar weer eens kijken, en toen viel het me op dat mn littekens al net zo mooi en licht zijn als mn oude littekens. Ik was er zelfs een beetje verbaasd over, dat ze al zo snel zo licht zijn geworden, want soms kan het wel een jaar of anderhalf duren voor littekens echt mooi vervaagd zijn..

Moet wel zeggen dat ik tegenwoordig 's ochtends in de badkamer na het tandenpoetsen niet alleen creme  op mijn gezicht smeer, maar ook dagelijks mijn borsten (in zn geheel dus) en ook borst/decolleté en armen en benen insmeer met bodylotion, puur omdat ik het lekker vind aanvoelen en vind ruiken, maar ook om mijn huid te hydrateren, om mijn borsten even te masseren om te voelen of ik geen rare dingen of knobbeltjes voel, en om even goed mijn borsten te bewonderen in de spiegel voordat ik mijn bh weer aantrek. Even een 'genietmomentje' voor mezelf dus :P.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 3-6-2020 om 16:39, randa zei:

Hoi allemaal,

 

Ik word op 22 juni geopereerd en de zenuwen beginnen al te komen. Ik heb vorige week mijn eerste consult gehad bij Dr Nio. Gisteren ben ik voor een herhaalconsult geweest omdat ik toch twijfelde over de grootte. Ik had namelijk voor de 650 eurosiliconen gekozen. Vandaag had ik toch erge twijfels en heb ik gebeld om het te veranderen naar 600cc. Ik had gekozen voor 85% gevuld omdat ik niet dat hele neppe wil. Alleen besefte ik vandaag dus dat er vanaf 500cc alleen 100% gevulde protheses zijn. Het is mijn eerste borstvergroting en je ziet niet vaak dat er dames zijn die gelijk zo groot gaan als ze zelf kleine borsten hebben. Ik ben 21 jaar, 167cm lang en ik weeg 60kg. Ook heb ik erg brede heupen. Nio raadde me in eerste instantie 700cc aan, maar dat vind ik echt te groot. Ik kon het hebben omdat het niet uit proportie is. Zijn er dames met een soortgelijke voor situatie die ook dit aantal cc's hebben genomen? Het staat er nu in als 600cc eurosiliconen extra high profile en ik kom van een 75a.

 

liefs,

Hoi randa,

Vraagje zou ik je foto's mogen zien? Ik zit namelijk in de zelfde situatie haha en ik vond het ook gelijk veel klinken.🙈 ik word 15 maart geopereerd en arts reeds aan om 675 cc extra high  profile te nemen... heb nu een kleine 80 c met 181 lengte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, randa zei:

@DebsHey, ik zal je toevoegen aan mijn album! Al moet ik wel zeggen dat ik spijt heb dat ik niet voor 700/750cc ben gegaan😂Ze wennen heel erg snel dus ik Zou niet te klein gaan als ik jou was! 

Dankje wel❣

Ik vind ze super mooi 🤩🤩

Haha ik heb dus al se grootste maat gekozen kon kiezen tussen 610 /690 en dan extra high profile. 

Hoop dat het net zo mooi word Hahah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, randa zei:

@DebsHey, ik zal je toevoegen aan mijn album! Al moet ik wel zeggen dat ik spijt heb dat ik niet voor 700/750cc ben gegaan😂Ze wennen heel erg snel dus ik Zou niet te klein gaan als ik jou was! 


hi randa! Heb net je topic doorgelezen en ben nu benieuwd hoe het geworden is 😊 zou ik ook toegang tot je album mogen? X anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @randa Ben heel erg benieuwd naar je foto's. Maar ik weet helemaal niet hoe ik ze kan bekijken.

Moet je me toegang geven ofzo? Sorry net nieuw hier haha

Ik ben wat rond aan het lezen op het forum en lees toch wel dat heel veel mensen boven de 500cc uitkomen.

Mij hebben ze 470cc MentorXta high profile aanbevolen maar ik vraag me nu af of het niet te klein wordt 😞

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@jessica24 Hoi Jessica, ik zie dat je ook bijna aan de beurt bent voor je wissel, spannend! Ik heb even snel gelezen en ik zie dat je van 375cc komt. Ik weet verder niet hoe lang je bent en hoeveel je weegt, maar ieder persoon is anders! Ik ken meiden met veel minder cc’s dan ik, waarvan de borsten veel groter ogen. Mijn advies is wel dat je voor het grootste moet kiezen want ze wennen snel, maar ik denk dat je dat wel weet! Er zijn ook zat meiden met veel meer cc’s waarvan de borsten op de mijne lijken. Ik zal je even toevoegen aan mijn album, dan kan je even spieken xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Hoi,

 

ik heb met plezier je verslag gelezen en ben heel blij om te lezen dat je je nu zo goed voelt. 😊

ik ga morgen bij dr nio onder het mes! Aaaaaah te zenuwachtig en zit de hele dag te lezen hier! Ik krijg 650 cc ik heb nu 260 al vijftien jaar. zou ik mogen kijken alsjeblieft bij jou? Even motivatie tegen de zenuwen! Als ik geopereerd ben zal ik ook een verslag schrijven met foto’s in m’n album.

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.