Ga naar inhoud

Randa : 22 juni 2020 : Dr. Nio : Park kliniek


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
13 minuten geleden, randa zei:

@LettyBoob tuurlijk, ik heb je toegevoegd! 

Thnx!! Even je topic terug gelezen, balen dat je zo'n zwaar herstel had. Maar als ik het resultaat zie is dat het meer dan waard, wat mooi zeg! 

Ik heb een andere bouw dan jij, stukje langer en zwaarder, maar krijg ongeveer hetzelfde aantal cc's. Ik hoop toch wel dat het er ongeveer zo uit gaat zien als bij jou hoor :)

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@randa Ja wat een verschil met hoe het er aan het begin uitzag, echt heel mooi geworden! 

 

Ik wordt geopereerd door dr. Hupkens in Vlaardingen, via Diana Gabriels. 

Hij heeft een aantal dozen Motiva full besteld, de max was 625. Hoop stiekem wel dat die er uiteindelijk ook ingaan 😁

Het is voor mij wel de tweede keer, dus hoop op een iets makkelijker herstel. De eerste keer was 9 jaar geleden, 300cc. Toen heb ik het ook echt zwaar gehad zeg poehee. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob ahh ik twijfelde om naar hupkens te gaan! Ik zag hele mooie resultaten voorbij komen. Ik hoop dat je een makkelijker herstel zal krijgen. Ik kwam van plat, dus ik denk dat het voornamelijk daar aan lag😂 Wordt het aantal cc tijdens de operatie bepaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@randa Ja wordt idd tijdens de operatie bepaald. Ik denk dmv zo'n sizer? Geen idee eigenlijk 🙈

Ik heb ook mooie resultaten van hem gezien, en hij beweert een prachtig decolleté te kunnen maken, dus ben benieuwd! Ik heb er mega zin in, nog 11 nachtjes slapen 🥳

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob dat is snel, spannend! Ik zou gek worden van de spanning, zeker als ik niet zou weten hoeveel erin zou komen! Hopen dat je blij zal zijn met de grootte! Ik zie inderdaad prachtige decolletés door hem😍 dat was dan ook de reden dat ik naar hem wilde gaan! Uiteindelijk toch voor Nio gegaan omdat dat gelijk goed voelde. Ik zal voor je duimen, het wordt vast en zeker prachtig!!😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.