Ga naar inhoud

Randa : 22 juni 2020 : Dr. Nio : Park kliniek


Aanbevolen berichten

Nou, daar is ie dan met de borstband: dag 7 po😖

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2020 om 01:39, randa zei:

@Nog even wachten ik heb mijn deadline gehaald! Ik hoop op een 5... dit weekend moet ik een Engelse presentatie opnemen. Dit moet ik staand doen, dus ik ben hier best bang voor 🥺

Kijk eens aan💪

Ik ben met 5 dagen PO getuige op een bruiloft geweest. Komt vast goed dat staan😉

Op een week tijd gebeurt er veel en zul je je ook steeds beter voelen. 

Je gaat vast geen dansje met je armen boven je hoofd doen tijdens je presentatie😜

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ladies, zoals de meeste al weten heb ik het erg zwaar... heb mn deadline van gister dus ook gelaten voor wat het is. Ik herkans het in de zomer en dan hoop ik ‘m gewoon te halen😁 dit is een foto van gister, 9 dagen po. De band had ik hier 1.5 dag aan. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, randa zei:

Nou ladies, zoals de meeste al weten heb ik het erg zwaar... heb mn deadline van gister dus ook gelaten voor wat het is. Ik herkans het in de zomer en dan hoop ik ‘m gewoon te halen😁 dit is een foto van gister, 9 dagen po. De band had ik hier 1.5 dag aan. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Verstandig om voor jezelf te kiezen en de deadline te laten voor wat het is. Dat komt wel.

Die band doet goed zijn werk hoor! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 dagen po. Rechts heb ik echt een bilspleet bij m’n oksel 😢😣

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, randa zei:

@Nog even wachten dan heb ik het erger. Dan zie je links helemaal geen enkele spleet en rechts echt zo’n boogje... ik draag m’n band wel echt goed hoog en laag op m’n rug. Ik zorg er ook voor dat er geen plooitjes in zitten etc😟

Ik zou ook zeggen dat het vocht is. Meid ik weet dat je resultaat wilt, maar geniet nu dat je niet zoveel pijn meer hebt. Pas tussen de 6 weken en 3 maanden krijg je een glimp van de eindsituatie en ze veranderen nog tot een jaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat dit nog vocht is. 
En zoals @Nog even wachten zegt... Geniet van de pijnvrije momenten, het resultaat zie je pas na een x aantal weken of maanden. 
 

Ik gluur af en toe ook en denk ik verdorie, jij moet nog zakken. Ik praat ook tegen mijn borsten blijkbaar. 🤣 

Maar luisteren? Ho maar! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, gister de pleisters eraf gehaald. Heel blij met rechts en links maakt me gewoon verdrietig😔

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.