Ga naar inhoud

Randa : 22 juni 2020 : Dr. Nio : Park kliniek


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, randa zei:

@Fje1981 ik heb ze dual plane! Moeten idd nog zakken.

 

@Bridgett en wanneer gingen de gaasjes eraf bij jou? Ik lek niet meer en ze zeiden dat ze eraf mochten op dag 2. Ik ga zo bellen om te vragen of ik mag douchen.en ik slik ook allebei maar niks helpt. De pijn lijkt erger te worden

Ik had geen gaasjes. Ik had vanaf het begin enkel een borstband, en verder niets. Mijn wondje waren dus ook niet afgeplakt ofzo

 

bij mij werd uitgelegd dat die na 2 dagen douchen. Operatie dag niet meegeteld (vrijdag) zaterdag en zondag ( dag 1 en 2) en Dna maandag douchen.

 

je moet anders best boogie om een schema vragen. Dat hielp bij mij erg goed. Dat is beter Dna het schema van de kliniek.

ik nam de oxy de eerste dagen om de 4 uur, dan verlichtte het meteen.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Het is volkomen normaal dat je niet uit de voeten kunt en niet zelf rechtop kunt komen. Had ik ook.

probeer wel even te stappen met hulp van iemand en een goede pijnstiller. 
ik mag van mijn chirurg pas morgen douchen (2,5 week po) en uiteindelijk vind ik dit wel oké aangezien dit de kans op infecties verkleind. Ik heb wel mijn onderkant afgespoeld en bovenkant gewoon met washandje. 
 

groetjes 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


gefeliciteerd nog met je boobs!

Wat naar om te lezen dat je zulke pijn ervaart.. dat niets kunnen is wel normaal, heb ik ook gehad. Vooral het opstaan uit bed vond ik zwaar,  na een paar dagen kon ik steeds meer zelf. 
Dus laat je lekker verwennen en rust zelf uit, veel slapen en goed water drinken doet ook goed! 
(Al is slapen natuurlijk heel lastig met zoveel pijn 😖
 

succes vanmiddag! Ik hoop dat het allemaal goed is

 

zou ik in je album mogen meekijken? 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@dientje heel erg bedankt! Ik heb m’n afspraak verzet van 12.30 naar 15u omdat niemand me kon brengen.

 

@Bridgett ja ik heb gebeld omdat mijn linkerborst warmer is en het zo broeierig voelt. Na de operatie was ie ook veel groter en opgezwollen in vergelijking met de ander. Mijn rechterarm kan ik iets beter optillen en links kan ik amper bewegen. Het is maar een halfuurtje rijden en liever zeker zijn dat er niks is dan er te laat bij zijn...

 

@Aardbeitje ja mijn moeder was ook erg ongerust ik ben letterlijk maar vier uur wakker geweest gister. Ik lag helemaal plat en het doet echt al pijn sinds na de ingreep. Vannacht werd het verergerd door de hitte, ik zit onder de icepacks. Heel erg bedankt dat je zo betrokken bent ondanks het feit dat je zelf net een pittige ingreep hebt gehad! Ik waardeer het zo erg ♥️♥️♥️

@Jessyjess bedankt, ik voeg je toe♥️

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees in de chat dat je de afspraak voor vandaag afgezegd hebt omdat je je al beter voelt, gelukkig!

 

Maar oh Randa, ik heb net in je album gekeken, maar dat gaat echt heeeeel mooi worden bij jou!! Het ziet er nu al heel mooi uit!

Jouw voorsituatie heb ik ook bekeken.

Je eigen kleine borsten waren niet in verhouding met je mooie ronde volle heupen, jij had écht die 600 cc nodig om alles wel mooi met elkaar in verhouding te krijgen; je nieuwe borsten passen nu wel bij jouw bouw! 

Super hoor! Je zult wel heel blij zijn!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 ik ben net wakker en ik lees gelijk je lieve berichtje! Ik vind het echt heel erg aardig dat je zoiets zegt. Ik maak me zoveel zorgen en ik ben ook pas 20 jaar. De afgelopen paar dagen ben ik echt net een peuter die constant om m’n mama roept. Praten gaat ook lastig. Ik hoop zo erg dat dit word zoals ik had verwacht. Ik maak me ook enorm veel zorgen om mijn studie. Ik heb vrijdag twee deadlines en 1 juli een presentatie. Ik studeer rechten en ik wil dit jaar zo graag halen. De moet zakt een beetje in m’n schoenen... Maar alle lieve reacties doen me enorm veel goed! Ik kan niet in woorden uitdrukken wat het met me doet, al deze steun. Als huilen niet zoveel pijn deed, lag ik gegarandeerd te snotteren nu. Zoveel liefde voor jullie dames!♥️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meisje toch, ik wist niet dat je nog zo jong bent.. 💜🧡🧡...  En ook nog eens heel slim 😉

T komt wel goed joh.. Je kunt het, geloof in jezelf..

Logisch dat je gestresst bent, zo'n zware operatie en dan de stress van een zware studie er nog eens bij... 

Adem in, adem uit, doe je best, en meer kun je niet doen, behalve trots zijn op jezelf, ongeacht je t wel of niet gaat halen dit jaar, voor mij ben je al een topper dat je al op deze jonge leeftijd deze grote stap hebt durven zetten!!

You go girlfriend!! 💪💪💪

Succes met het herstel en met je opleiding 🍀😘

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@randa Zou ik ook in je album mogen kijken? Ik zelf bijna een jaar geleden ook door Nio geopereerd heb 750cc gekregen voeg je toe aan mijn album! 
Wat naar om te lezen dat je zoveel pijn hebt zegt maar is ook niet niks om van een kleinere cup naar 600cc te gaan, neem de zorg en rust die jij nodig hebt en voor je het weet kan je genieten van je mooie boobies. En op dagen dat je je minder goed voelt onthoud alles komt goed ! 😘

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Wat een topforum is dit toch!

Hopelijk lukt het je de opdrachten af te maken.

Helemaal mee eens!

 

@randa je kan bij ons je hart luchten! Beter dan stressen omdat je niet weet wat normaal is.

 

Ik hoop dat je pijn nu blijft verminderen. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, randa zei:

@Robijntje02 ik ben net wakker en ik lees gelijk je lieve berichtje! Ik vind het echt heel erg aardig dat je zoiets zegt. Ik maak me zoveel zorgen en ik ben ook pas 20 jaar. De afgelopen paar dagen ben ik echt net een peuter die constant om m’n mama roept. Praten gaat ook lastig. Ik hoop zo erg dat dit word zoals ik had verwacht. Ik maak me ook enorm veel zorgen om mijn studie. Ik heb vrijdag twee deadlines en 1 juli een presentatie. Ik studeer rechten en ik wil dit jaar zo graag halen. De moet zakt een beetje in m’n schoenen... Maar alle lieve reacties doen me enorm veel goed! Ik kan niet in woorden uitdrukken wat het met me doet, al deze steun. Als huilen niet zoveel pijn deed, lag ik gegarandeerd te snotteren nu. Zoveel liefde voor jullie dames!♥️


Het is ook niet niks! En snap zeker met jouw leeftijd dat het nog heftiger is. Ook ik werd een kleuter naar m’n partner hoor, en heb me op m’n wenken laten bedienen. Ook hij heeft me omhoog getild uit bed elke x, helpen met aankleden/uitkleden, met douchen, enz. Dus kleuters waren we volgens mij allemaal hoor de eerste paar dagen 😂

Het komt allemaal goed! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-6-2020 om 18:58, randa zei:

@Robijntje02 ik ben net wakker en ik lees gelijk je lieve berichtje! Ik vind het echt heel erg aardig dat je zoiets zegt. Ik maak me zoveel zorgen en ik ben ook pas 20 jaar. De afgelopen paar dagen ben ik echt net een peuter die constant om m’n mama roept. Praten gaat ook lastig. Ik hoop zo erg dat dit word zoals ik had verwacht. Ik maak me ook enorm veel zorgen om mijn studie. Ik heb vrijdag twee deadlines en 1 juli een presentatie. Ik studeer rechten en ik wil dit jaar zo graag halen. De moet zakt een beetje in m’n schoenen... Maar alle lieve reacties doen me enorm veel goed! Ik kan niet in woorden uitdrukken wat het met me doet, al deze steun. Als huilen niet zoveel pijn deed, lag ik gegarandeerd te snotteren nu. Zoveel liefde voor jullie dames!♥️

En ben je klaar voor je deadlines?

 

Om je even wat hoop te geven. Ik moest ook vanwege mijn opleiding nog flink wat doen binnen de 2 weken PO. En ik ben echt niet topfit geweest😵.. 

Maar ik heb vandaag de punten binnen gekregen en voor allebei de opdrachten een 8 gescoord (toevallig ook een stukje wet en regelgeving wat ik normaal echt niet te verteren vindt😜

Gaat vast goed komen! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ik moest stoppen van Nio omdat ik echt bewusteloos was. Ik reageerde nergens meer op en mijn moeder en zusje waren echt bang. Ik heb dus alleen mijn medicatie van 12u ingenomen, de rest van de dag alleen paracetamol en voor het slapen een oxy en naproxen. Vanochtend ook weer alleen die drie en een maagbeschermer. Ik was vandaag heel erg emotioneel en loop al sinds 7u te huilen... ik had niet verwacht dat dit zo heftig zou zijn. Ik ben bang dat het niet meer goed komt en dat er iets ergers op me te wachten staat (infectie). Mede mogelijk gemaakt door het Nederlandse weer😔 vannacht zag ik licht aan het einde van de tunnel en voelde ik me okey. Vandaag is die droom ook weer in duizend stukjes gevallen. Ik kan nog steeds alleen maar naar het toilet lopen. Een deadline heb ik zojuist gehaald. De ander is om 17u vandaag en daar begin ik nu aan🥺

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, randa zei:

@Nog even wachten ik moest stoppen van Nio omdat ik echt bewusteloos was. Ik reageerde nergens meer op en mijn moeder en zusje waren echt bang. Ik heb dus alleen mijn medicatie van 12u ingenomen, de rest van de dag alleen paracetamol en voor het slapen een oxy en naproxen. Vanochtend ook weer alleen die drie en een maagbeschermer. Ik was vandaag heel erg emotioneel en loop al sinds 7u te huilen... ik had niet verwacht dat dit zo heftig zou zijn. Ik ben bang dat het niet meer goed komt en dat er iets ergers op me te wachten staat (infectie). Mede mogelijk gemaakt door het Nederlandse weer😔 vannacht zag ik licht aan het einde van de tunnel en voelde ik me okey. Vandaag is die droom ook weer in duizend stukjes gevallen. Ik kan nog steeds alleen maar naar het toilet lopen. Een deadline heb ik zojuist gehaald. De ander is om 17u vandaag en daar begin ik nu aan🥺

Oke je hebt dus wel wat medicatie extra naast de pcm. Ik doe het alleen met pcm.

En op zich wel positief dat je vannacht even het licht zag, dan gaat het wel de goede kant op. Hou vol het wordt echt beter hoor. 

Hopelijk lukt het je de deadline  van 17.00 uur ook te halen. Succes 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.