Ga naar inhoud

Randa : 22 juni 2020 : Dr. Nio : Park kliniek


Aanbevolen berichten

@randa yeah you got boobs. 

Vervelend dat je zo lang moest wachten en dat ze je niet even hebben gewaarschuwd. Nog mazzel dat je rustig uit de narcose kwam. 

Heb je nog steeds meer pijn aan de linkerkant of gaat dat beter?

Lekker rustig aan doen en de tijd nemen om te herstellen hoor. Het is niet niks. Succes met het herstel. 

Als je een album maakt kijk ik graag met je mee. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies, 

 

Ik slaap echt de hele tijd en word alleen wakker gemaakt om te eten en medicijnen in te nemen. De pijn heb ik zwaar onderschat. Ik ben ook de hele tijd misselijk. M’n moeder is echt mijn reddende engel. Als ik weet hoe ik dat album maak, zal ik jullie toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, randa zei:

Hey ladies, 

 

Ik slaap echt de hele tijd en word alleen wakker gemaakt om te eten en medicijnen in te nemen. De pijn heb ik zwaar onderschat. Ik ben ook de hele tijd misselijk. M’n moeder is echt mijn reddende engel. Als ik weet hoe ik dat album maak, zal ik jullie toevoegen!


 

Maak tussendoor al lekker foto’s, dat al Im komt wel in orde als je wat fitter bent. 
 

Rust maar lekker uit, en als alles achter de rug is, dan knuffel je mama een extra goed. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sliep vandaag om 00.30 uur. Het is inmiddels 3.28 uur en ik ben wakker door de hitte. Het is de tweede dag na het de operatie en ik mag douchen. Zijn er dames die hiermee hebben gewacht? Mijn linkerborst doet echt enorm veel pijn en er lijkt geen verandering in te komen. Ik kan nog steeds niet echt lopen en heb nog altijd hulp nodig om naar het toilet te gaan. Heeft iemand nog tips om de hittegolf the overleven? Ik lig al met ice packs op m’n boezem... xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@randa is de borst veel groter dan de andere borst en voelt hij warmer aan(voordat je de coolpack erop deed). Zo ja even contact opnemen met parkkliniek. 

Het is wel normaal hoor om veel pijn te hebben bij een overgang van 0 naar 600cc. Je lichaam moet wennen aan de prothese en ook de spier is in gesneden en daarnaast is het gewoon een grote operatie. De een heeft weinig pijn, de ander veel meer pijn. Maar over het algemeen gaat de ergste pijn binnen een week weg en gaat het over in wat ongemak. Maar dat je met.2 dagen po niet overeind kan komen is best normaal hoor. 

Hoe de warmte door te komen.  Je rustig houden, lauwe thee drinken, luchtig kleden en vooral accepteren dat je even niet zoveel kan en de warmte ook niet iets is wat je kunt controleren. Wellicht een mobiele airco aanschaffen?

Succes meid.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Oh en als douchen nog niet oke voelt, lekker nog niet doen. Met een washandje kom je ook een heel eind om je even op te frissen hoor


Overleg even voor het douchen. Ik mag van Nio niet douchen na de tweede operatie, maar dat is voor iedereen anders. 
 

Lekker verfrissen met een washandje en de pleisters droog houden kan ook deugd doen. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, randa zei:

Ik sliep vandaag om 00.30 uur. Het is inmiddels 3.28 uur en ik ben wakker door de hitte. Het is de tweede dag na het de operatie en ik mag douchen. Zijn er dames die hiermee hebben gewacht? Mijn linkerborst doet echt enorm veel pijn en er lijkt geen verandering in te komen. Ik kan nog steeds niet echt lopen en heb nog altijd hulp nodig om naar het toilet te gaan. Heeft iemand nog tips om de hittegolf the overleven? Ik lig al met ice packs op m’n boezem... xxx

Ik was vrijdags geholpen en mocht van Nio/Parkkliniek op maandag douchen.

ik had met name rechts pijn, nog steeds is dat de borst waar ik het meest last van heb.

vervelend dat je nog zoveel hulp nodig hebt. Heb jij ook de oxy gekregen en de diazepam? Dat hielp mij wel echt de dag door de eerste dagen....

 

ik zal je trouwens even toevoegen aan mijn album. Ik heb ook de 600 van eurosilicone. 
Net jouw foto s bekeken. Ziet er goed uit.

ik heb er net nieuwe foto,s op gezet.
 

heb je een band?

 

 

succes met de warmte , zoveel mogelijk rustig blijven en binnen blijven. Dat scheelt denk ik.

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 ik heb ze dual plane! Moeten idd nog zakken.

 

@Bridgett en wanneer gingen de gaasjes eraf bij jou? Ik lek niet meer en ze zeiden dat ze eraf mochten op dag 2. Ik ga zo bellen om te vragen of ik mag douchen.en ik slik ook allebei maar niks helpt. De pijn lijkt erger te worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.