Ga naar inhoud

Borstvergroting (voorkeur motiva) bij aklinieken


Suuske76

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

ook ik ben er eindelijk uit dat ik mijn twee kleintjes ga vergroten :-). Erg spannend allemaal en fijn om hier van alles te lezen. Zojuist werd ik gebeld dat mijn consult voor orgel helaas niet door kan gaan en ik pas 25 juni kan. Balen want ik keek er zo naar uit om te weten hoe en wat aan cc, maten en weet ik wat niet allemaal. Aklinieken werkt vooral met polytech maar zelf heb ik mij ingelezen op de motiva en daar wil ik voor gaan! Die zien er zo mooi en natuurlijk uit. 
zijn er dames die mij meer kunnen vertellen over motiva round en ergonomix uit ervaring? En dual plane voor en nadelen? 
 O ja 25ste consult en 6 juli OP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ergonomix en ben nu 3 maanden po. Ik ben heel tevreden over de motiva's. Erg zacht en natuurlijk ogend.

@Robijntje02 en @Ld1234 hebben de rounds.

Dual plane of voor de spier zou je via de zoekfunctie meer over kunnen vinden.

Kort gezegd: voor de spier kan niet bij iedereen. Ligt ook aan de hoeveelheid eigen weefsel en dikte van de huid.

Dan heb je nog de voorkeur van de arts. De ene arts plaatst alleen maar dual plane, de ander heeft een absolute voorkeur voor voor de spier.

Voor de spier betekent een sneller herstel en de borst beweegt natuurlijker. En er wordt niet in een gezonde spier gesneden.

 

Wel jammer dat je consult niet door ging vandaag, op naar de 25e

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ik heb de ergonomix en ben nu 3 maanden po. Ik ben heel tevreden over de motiva's. Erg zacht en natuurlijk ogend.

@Robijntje02 en @Ld1234 hebben de rounds.

Dual plane of voor de spier zou je via de zoekfunctie meer over kunnen vinden.

Kort gezegd: voor de spier kan niet bij iedereen. Ligt ook aan de hoeveelheid eigen weefsel en dikte van de huid.

Dan heb je nog de voorkeur van de arts. De ene arts plaatst alleen maar dual plane, de ander heeft een absolute voorkeur voor voor de spier.

Voor de spier betekent een sneller herstel en de borst beweegt natuurlijker. En er wordt niet in een gezonde spier gesneden.

 

Wel jammer dat je consult niet door ging vandaag, op naar de 25e

Hoe zijn die van jou geplaatst, besef me dat ik dat geeneens weet🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Suuske76,

 

Welkom! Irritant dat je afspraak is verzet zeg?!

Ben je van plan om meerdere klinieken te bezoeken als dat zo is dan kan je wellicht elders eerder een intake krijgen?

 

Ik had 20 jaar Mcghan prothesen 235cc ‘Boerhaave kliniek’ en heb afgelopen vrijdag Motiva 525 cc ergonomix demi voor de spier gekregen. Ik had kapselvorming dus mijn vorige moesten worden vervangen.

 

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben! Het resultaat is zo natuurlijk en de prothesen zijn nu al zacht.

 

Plaatsing dual plane of achter de spier was bij mij niet nodig. En daar ben ik ook wel blij mee als ik kijk naar mij herstel. Heb vooral last van vermoeidheid maar veder heb ik haast geen pijn behalve wat getrek aan de littekens. 
 

Ik zal je toevoegen aan mijn album!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Suuske76 

Ik heb de Ergonomix , en dual plane.

Ze voelen zacht aan en bewegen natuurlijk mee als je loopt of ligt. Ze vallen dan mooi opzij. Verder qua herstel vind ik het best meevallen. Met wat pijnstillers is het de eerste paar dagen goed te doen .

en ik ben ook blij dat het dual plane vanwege de lichte hang .succes met de keuze 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Nymeria1 zei:

Zeker weten, het is voor mij echt een rollercoaster aan emoties. Ik ga je in ieder geval volgen hier:)

Ja ik ga jou ook volgen, ben erg benieuwd. En de emoties herken ik hoor. Altijd laten tegen houden door de negatieve verhalen van vroeger. Maar er is zoveel veranderd en het is nu zoveel mooier en natuurlijker. Waarom niet jezelf verwennen met iets wat moeder natuur is vergeten? Het lijkt me zo fijn om straks mooie borsten te zien ipv plat leeggezogen kleintjes😄. En daarbij een hele lieve partner die me steunt en het belangrijk vind dat ik goed in mijn vel zit en ik het resultaat mooi vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.