Ga naar inhoud

Jaidy : 21 april 2011 : Dr. van Dam : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Jaidy,

Hoe is het bij jou gegaan? Ik heb net me verslagje getypt.

ben benieuwd naar de jouwe......1 ding is zeker goed....

WE HEBBEN ZE!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi meiden!

Wat een lieve berichtjes allemaal van jullie!

Het gaat nu erg goed met me.

Alleen de eerste dagen had ik best veel pijn, en ben erg misselijk geweest, dus niet echt zin om een verslag te schrijven.

Zaterdagmiddag werd ik heeel erg beroerd, helemaal opgezwollen, hele dikke volle buik, kortademig, futloos, toen heeft mijn vriend gebeld met mn kliniek en toen zeiden ze dat ik moest stoppen met diclofinac (ik weet niet of ik dit goed schrijf) want hier werd ik waarschijnlijk zo beroerd van.... Dus daarmee gestopt, krijg nu alleen 8 paracetamol op een dag, en nu gaat t 100x beter!

Alleen snachts word ik nog wel vaak wakker, en heb dan pijn aan m'n rechter borst, daar had ik meteen na m'n operatie al t meeste last van.

En ik ben nog ergg opgezwollen, vooral aan de zijkant, en tussen m'n borsten, maar dat zal vanzelf wel minder worden.

Vanmorgen even een bh gepast, 75C, die had ik al stiekum gekocht, en die zit mooi!

En even gemeten,

onderwijdte: 74

Borst: 89

Maar ik ben dus nog wel erg opgezwollen....

Even een vraagje meteen, als mijn onderwijdte 74cm is, dan kam ik toch het beste bh's met omvang 70 doen?

Graag jullie advies!

Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes,

Ik plaats zo even wat fotos!!

Xxxxx jaidy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jaidy,

Wat vervelend zeg dat je zo ziek was en veel pijn hebt gehad. Ik heb dat eigenlijk helemaal niet gehad. Ik weet alleen niet hoe het er uit ziet,maar het gaat hartstikke goed. Gebruik ook geen pijnstilling meer behalve die diclofenac omdat dat verplicht is.

Ben je tevreden met het resultaat? Wel balen dat wij het mooie weer toch een beetje gemist hebben.

Nou ik wens je een goed herstel.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mireille.

Beter dat jij niet zo'n pijn hebt gehad!! maar volgens mij heb jij ze ook voor de spier toch?

dat scheelt ook een hoop las ik hier.

Gelukkig gaat het nu weer helemaal goed, tuurlijk heb ik wel steken als ik teveel doe, en kan ik echt nog niet alles,

maar voel me echt weer goed, ben helemaal blij:)

ik heb uiteindelijk 300cc gekregen, en ben er erg blij mee, precies goed voormij:)

de zuster zei wel voordat ik naar huis ging, schrik niet als het een 70D is, hhaha:)

ik had vandaag een BH maat 75C aan gedaan, en die zat goed, alleen niet echt strak bij de omvang, zie foto in mn gallerij....

ik twijfel of ik 75 of 70 nodig heb.

Wel spannen hoor, dat je het nog niet gezien hebt!!

maar ik las net, waarschijnlijk vanavond? leuk joh!!:)

ik hou je gallerij in de gaten:)

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jaidy,

Mooi dat het zo goed gaat nu! Dat je zo misselijk van de diclofenac was is dan weer minder, maar gelukkig was je daar snel achter.

Als je onderwijdte nu al 74 cm is, dan wordt dat waarschijnlijk nog wel een cm of twee minder. Je houdt nu nog vocht vast en hebt nog last van zwelling.

Volgens mij met 6 weken PO zal jij op 70D uitkomen :)

Ik zal je fotos ff bekijken.

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.