Ga naar inhoud

Nikki_Ikkin : 12 juni 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik ben lekker aan het lezen op het forum en heb al wat contact gehad met een aantal wat ik er fijn vind , iedereen is hier erg behulpzaam! Ik vind het een super fijn forum!

 

even in het kort 

 

32 jaar , 160, 55kg en 1 zwangerschap 11 jaar geleden .

 

Ik heb al een eerst consult achter de rug bij dr van der weij , die  mij uiteindelijk [ met enige tegenzin] ronde protheses mentor xtra 295cc mmp geadviseerd.

 

ik had een voorbeeld van zijn werk meegenomen van een ronde prothese zie bijgevoegde foto . 
 

hoe meer ik aan het lezen ben op het forum, hoe meer ik zie qua mogelijkheden . Ik heb tijdens dit eerste consult Niet gehoord over de medium profile of high profile.

 

ook zei hij dat m’n ene tepel Iets  lager dan m’n ander zat .. maar dat geen 1 borst hetzelfde is...   Maar gaat dit dan niet nog meer opvallen bij grotere borsten straks ?
 

de prothese die ik nu aangemeten heb gekregen heeft een diameter van 11,5  En een projectie van 4,0 als ik naar de high profile kijk met dezelfde diameter is de projectie 5,8 , dat vind ik nogal een groot verschil .

 

Zoals jullie al kunnen lezen heb ik eigenlijk nog veel vragen . Daarom heb ik  morgen nog een consult aangevraagd om het 1 en ander te vragen en te passen .

 

Verder qua voorbereiding Ben ik al begonnen met vitamine C, Arnica tabletten , en gebruikt ik echinaforce voor extra weerstand. Ik smeer 2 x per dag m’n borsten in met bio-oil  en ik stop vanaf morgen met bloedverdunners ( met goedkeuring van de huisarts).

verder heb ik paracetamol genoeg in huis , een zwangerschapskussen en ik ga zowieso de eerste week samen met m’n dochter  bij mn moeder logeren .

 

ik zet de foto’s van m’n voorsituatie in m’n album.

 

Als jullie verder nog tips hebben voor de voorbereiding of ervaring met kiezen tussen medium of high profile bij de mentor xtra protheses dan hoor ik het graag !  
 

gr Nikki 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik lees met je operatie verslag mee aangezien ik ook een voorkeur heb om uiteindelijk bij dr van der weij geopereerd te worden.

 

goed dat je nog een consult hebt aangevraagd voor al je vragen! Liever 1x teveel als 1x te weinig toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van der Weij heeft een eigen voorkeur voor  anatomisch zoals ik hier lees.... toen ik op het eerste consult was kon ik geeneens de ronde passen want die had hij niet liggen ... dus toen heeft hij 2 anatomische op elkaar gezet om dat na te bootsen...

 

vandaar dat ik ook een tweede consult heb om de ronde te zien en een voorstelling ervan te kunnen maken , en nog voor al mn  andere vragen hierboven !

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.