Raven

Knoop “weer” doorgehakt BV, Boerhaave Kliniek/Dr. Nio

Recommended Posts

Hmmmm bij twijfel inderdaad niet direct toestemmen, denk goed na en overleg met jezelf. 

Kans is groot dat je tot de operatie datum nog twijfelt, maar ga lekker aan de gang met rijst hihi en denk vooral goed na !

X

• Like 1

En vd weij wil nog wel eens bij een extra consult alsnog voor iets groter aantal cc's gaan.

Maar die 2e datum is vlak na je consult bij jan van goyen toch?.

Ik snap je met het “plat gedrukte gevoel” 

zo lijkt het inderdaad minimaal... 

Probeer thuis met je rijstzakjes het zelfde volume eens in een eigen shirtje. Misschien heb je dan plots een ander gevoel. 
Want thuis of bij de arts is ook nog een verschil qua zenuwen en gevoel. 

succes met twijfelen en beslissen. 😘

Ja precies, Nouja zit nog nergens aan vast natuurlijk. En ga t ook zeker nog een keer aankaarten bij volgende consult als ik denk hmmm...maarja vind het wel lastig om vol te houden groter te willen als een chirurg zegt niet doen! (Als t zo ver komt)

Ja klopt idd, 21 juli bij van goyen, 26 juli consult 2 bij vd Weij en nu voorlopige operatie datum van 10 augustus vast gezet. 

Kijk, dat is alweer goed om te weten! We gaan t even zien, denk dat ik bij 2e consult alweer wat stoerder ben en minder zenuwen heb. Hoop stiekem ook dat mijn man misschien dan alweer mee mag en mee kan beslissen. 

Ja thuis beweeg en doe je toch wat vrijer! Ik lig morgen op de deurmat van de Hema en supermarkt voor rijst en een bh haha

En moest plots een vraag in je opkomen, noteer deze. Anders vergeet je op dat spannende moment al je vragen. 
Ik ben een echte zeef, en noteer alles. 😉😂

• Like 1

Absoluut ik zat altijd met de notitie app van mijn telefoon bij die gesprekken. En dan moest ik er nog voor zorgen dat ik in mijn enthousiasme ‘had gezellige arts’ wel alle vragen stelde😂

Ben benieuwd hoe je gesprek bij Jan van Goyen gaat @Raven vind het daar wat laagdrempeliger dan Boerhaave. Dr Selms ken ik zelf niet maar lijkt  mij een vriendelijke man.

@Special-Me had heel braaf mijn notitie boekje bij me, maar vond sommige vragen toch wel spannend om te vragen. Ga sommige vragen denk ik aan de consulente vragen, toch wat laagdrempeliger via de telefoon. 

@Fje1981 oh echt! Moet zeggen dat ik Boerhaave niet echt een hoge drempel vond hebben. Bedoel je dan qua artsen of dat t wat sjieker is ofzo?

@Nog even wachten ja precies, dat heb ik overal ook wel gelezen. Ben vanochtend even een sportbh in 80D wezen halen en heb zakjes met 380cc rijst gevuld en zo met een lossere bh en topje vond ik het er al echt 1000% beter uit zien. Dus wat gerust gestelder nu.

Ook maar meteen een plekje weg laten halen vanochtend bij de huisarts (vandaar de pleister) zodat de boobies straks helemaal perfect zijn (had ik al gezegd dat ik een perfectionist ben 🤪🤣

@Raven ziet er mooi uit hoor!👍🏽

Ik bedoelde inderdaad qua sjiekheid maar eigenlijk ook de artsen daar. Denk dat die misschien wat minder zakelijk zijn dan die van Jan van Goyen. Maar kan ook zijn dat ik pech had met dr. Schuringa en mazzel met dr. Hajder van Jan van Goten die mijn prothesewissel heeft uitgevoerd. Je bent sowieso in goede handen bij beide klinieken!