Ga naar inhoud

Knoop “weer” doorgehakt BV, Boerhaave Kliniek/Dr. Nio


Aanbevolen berichten

Ik ben echt aan t aftellen nu!

Merk wel dat de twijfels al een beetje toeslaan; kies ik wel de juiste chirurg? Krijg ik niet te weinig (zie dat dr vd Weij bijna niet boven de 400cc doet) voor mijn lijf? Maargoed, slaat natuurlijk nergens op want hij weet heus wel wat hij doet.

 

Ondertussen wel een hoop boobies bekeken en weet wel goed voor wat voor resultaat ik wil gaan. Ik vind de resultaten van @Cynt90 en @Boobylicious erg mooi en die zijn beiden bij vd Weij geweest. 
 

Daarnaast op zijn insta deze gezien en vind ik ook enorm mooi: 

maar die dame had wel iets meer borst als ik in haar voorsituatie. 
 

en als laatste beetje verliefd geworden op deze meisjes (al zijn die wel echt beetje aan de grote kant, maar vind de vorm en de mate van hang zo mooi) 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2020 om 00:35, Shanmil zei:

Consult bij jan v goyen is eur 40 (werd mij pas duidelijk tijdens het consult). Tenzij je daar een BV gaat doen, dan vervalt de eur 40. Denk zeg het even, omdat je er geen kosten aan wilde hebben... ik ben vorige week bij jan v goyen geweest vandaar dat ik t weet

Oh nou zeker goed dat je het zegt, was via doorverwijzing daar gekomen dus ik heb nooit wat hoeven te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heel eerlijk het vreemde is dat van Selms dat zei ( van die kosten ) tijdens het consult maar ik was een beetje overrompeld door alles en heb niet echt doorgevraagd... kreeg vandaag de offerte binnen voor de operatie en daar stond weer niks op vermeld. Het beste is denk ik even vragen aan de telefonistes hoe en wat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Raven zei:

@shanmil volgens mij worden de consultkosten weer weg gescholden als je daadwerkelijk geopereerd word bij die kliniek. Dat is iig wel t geval bij een hoop anderen klinieken.

ja maar dan nog verwacht je dat dit of op de website staat, of tijdens het maken van de afspraak wordt medegedeeld of in de afspraakbevestiging staat. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2020 om 08:40, Raven zei:

Ik ben echt aan t aftellen nu!

Merk wel dat de twijfels al een beetje toeslaan; kies ik wel de juiste chirurg? Krijg ik niet te weinig (zie dat dr vd Weij bijna niet boven de 400cc doet) voor mijn lijf? Maargoed, slaat natuurlijk nergens op want hij weet heus wel wat hij doet.

 

Ondertussen wel een hoop boobies bekeken en weet wel goed voor wat voor resultaat ik wil gaan. Ik vind de resultaten van @Cynt90 en @Boobylicious erg mooi en die zijn beiden bij vd Weij geweest. 
 

Daarnaast op zijn insta deze gezien en vind ik ook enorm mooi: 

maar die dame had wel iets meer borst als ik in haar voorsituatie. 
 

en als laatste beetje verliefd geworden op deze meisjes (al zijn die wel echt beetje aan de grote kant, maar vind de vorm en de mate van hang zo mooi) 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Is dit anatomosch high profiel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Raven zei:

@__sanne die laatste? Ik weet het niet,dat staat er helaas niet bij

Help! 

Ik doe het maar even zo.  

Ik ben nieuw hier dus hoop dat dit lukt zo met het bericht en de foto op mijn pagina om jullie een beeld te geven van mijn situatie.  

Ik moet deze week gaan kiezen welke implantaten ik wil voor mijn wissel.  Zoals jullie zien heb ik best veel ruimte tussen mijn borsten.  Ik wilde een wissel om wat breder te gaan,  maar ook meer volume. Nu twijfel ik heel erg of ik wel breder wil.  Wordt dit niet te overdreven? Heb nu 245cc 11,5 cm breedte.. ik zou kunnen gaan naar 330cc moderatie plus profiel 12cm breedte of 345cc high profiel.  Dan houd ik dezelfde breedte. Óf 390 cc 12 cm breedte high profiel.  De laatste was degene die ik eigenlijk zou willen maar heb veel rugklachten dus twijfel sowieso of dat dan niet te veel is (en de arts ook). Nu twijfel ik ook of ik de breedte wel wil vergroten omdat het dan ook aan de buitenkant breder wordt en ik niet weet of dit er mooier op word.. 

Ohh ik ben zo erg. Maarja het is niet iets wat ik wil blijven doen natuurlijk,  wil het nu wel écht goed hebben.  Dus hoop dat jullie me wat kunnen adviseren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Special-Me zei:


En daarna kan je nog een paar keer aftellen. 🎉
waar ga je uiteindelijk op consult? 

Hahaha hou op! Ik droom nog even verder als ik hoop dat ik volgende week al onder t mes kan 🤣🤣🤣

 

maandag ga ik bij Boerhaave, dr vd Weij. Die heeft toch wel echt mijn voorkeur maar heb 21 juli ook nog een consult gepland staan bij dr Selms van Jan van Goyen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, weer thuis na mijn eerste consult bij Dr van der Weij bij de Boerhaave Kliniek. 
 

Goede eerste indruk, vriendelijke man vond ik. 
Stond opzich vrij snel weer buiten, maar wel alle info gekregen die ik nodig had zo voor een eerste consult. 
Verwacht kwam vd Weij met anatomisch en voor de spier. Ik had een pinchtest van 4,8 dus dat kon heel goed zei hij. Misschien dat 1 van jullie daar nog iets van kan zeggen (is t hoog, laag, etc?)


Hij kwam eerst met 320cc en dat vond ik direct erg klein. Waar ik vaak lees dat meiden zoiets hebben van wow wat groot had ik t tegen over gestelde. Daarna kreeg ik 380 en ook dat vond ik nog best bescheiden eerlijk gezegd. Maar moet zeggen dat die pas bh en shirtje errrrgg strak zaten dus alles beetje platter werd gedrukt zeg maar. Zijn gemaakt voor een meisje van 1,65 denk haha, en niet voor iemand van 1,83 🤪
Denk nu van shit had ik maar even gevraagd om iets grotere bh en mijn eigen tshirt. Maarja denk je dan niet aan met de zenuwen. Zo net dus nog even met de consulente gebeld en voor nieuw consult daarvoor gevraagd en dat was geen probleem. Kan alleen pas 26 juli. Ga morgen dus gewoon even een sportbh kopen en met zakjes rijst aan de gang haha. 
 

Al met al wel een goed gevoel maar vraag me dus af of t niet te bescheiden is. Dus wel blij dat ik ook nog een consult bij t Jan van Goyen heb. Benieuwd wat dr van der Selms aan raad. 
 

Ik heb wat pas foto’s in mijn album gezet voor die nieuwsgierigen.

 

ow en dit waren m’n metingen (wat ik heb onthouden that is 😂)

 

pinchtest: 4,8

afstand borstbeen tot tepel: 21cm

afstand tepel tot borstplooi: 7 cm

breedte borsten: 14cm 

 

Mocht iemand daar nog iets zinnigs over hebben te zeggen of tips of iets, gillen maar! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog niet zeker... 

Maar volg je gevoel! Desnoods nog wat extra geduld hebben en alsnog op consult gaan. Ik kijk graag mee in je album, ik zal je ook toegang geven. 
 

Ik heb wel een veel groter aantal cc gekozen, maar zoals ik me nu voel en het bekijk moest het niet kleiner zijn voor mij. 
173cm ongeveer 59kg (ik schommel) en ik kreeg 750cc 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Special-Me ik had niet meteen een “ja dit is het”. Voelde me wel heel goed bij dr van der Weij maar over maat niet helemaal. Maargoed, wat ik al zei denk dat t deels ook door beetje te strakke bh en shirtje komt. 
 

ik heb je even toegevoegd en ook bij jou gespiekt. Prachtig je borsten! 
Ik denk dat ik dat voor mij een beetje too much zou vinden (no offense trouwens hoor, staat je echt prachtig!). 
Paar berichten terug heb ik wat voorbeelden gegeven wat ik mooi vind. Het filmpje is van een patiënt van dr vd Weij en ze heeft qua metingen hele vergelijkbare borsten dus hoop dat ik bij haar resultaat in de buurt kom. Had trouwens van te voren wel tussen de 300 en 400cc in mijn hoofd hoor! 
Vond het er in de opoe bh en pleistershirtje alleen zo kut uitzien 😂😂😂

 

Maar superlief dat je even mee wilt kijken ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je met het “plat gedrukte gevoel” 

zo lijkt het inderdaad minimaal... 

 

Probeer thuis met je rijstzakjes het zelfde volume eens in een eigen shirtje. Misschien heb je dan plots een ander gevoel. 
Want thuis of bij de arts is ook nog een verschil qua zenuwen en gevoel. 
 

succes met twijfelen en beslissen. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Hmmmm bij twijfel inderdaad niet direct toestemmen, denk goed na en overleg met jezelf. 

Kans is groot dat je tot de operatie datum nog twijfelt, maar ga lekker aan de gang met rijst hihi en denk vooral goed na !

 

X

Ja precies, Nouja zit nog nergens aan vast natuurlijk. En ga t ook zeker nog een keer aankaarten bij volgende consult als ik denk hmmm...maarja vind het wel lastig om vol te houden groter te willen als een chirurg zegt niet doen! (Als t zo ver komt)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Nog even wachten zei:

En vd weij wil nog wel eens bij een extra consult alsnog voor iets groter aantal cc's gaan.

Maar die 2e datum is vlak na je consult bij jan van goyen toch?.

Ja klopt idd, 21 juli bij van goyen, 26 juli consult 2 bij vd Weij en nu voorlopige operatie datum van 10 augustus vast gezet. 

Kijk, dat is alweer goed om te weten! We gaan t even zien, denk dat ik bij 2e consult alweer wat stoerder ben en minder zenuwen heb. Hoop stiekem ook dat mijn man misschien dan alweer mee mag en mee kan beslissen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Special-Me zei:

Ik snap je met het “plat gedrukte gevoel” 

zo lijkt het inderdaad minimaal... 

 

Probeer thuis met je rijstzakjes het zelfde volume eens in een eigen shirtje. Misschien heb je dan plots een ander gevoel. 
Want thuis of bij de arts is ook nog een verschil qua zenuwen en gevoel. 
 

succes met twijfelen en beslissen. 😘

Ja thuis beweeg en doe je toch wat vrijer! Ik lig morgen op de deurmat van de Hema en supermarkt voor rijst en een bh haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Raven zei:

Ja klopt idd, 21 juli bij van goyen, 26 juli consult 2 bij vd Weij en nu voorlopige operatie datum van 10 augustus vast gezet. 

Kijk, dat is alweer goed om te weten! We gaan t even zien, denk dat ik bij 2e consult alweer wat stoerder ben en minder zenuwen heb. Hoop stiekem ook dat mijn man misschien dan alweer mee mag en mee kan beslissen. 


En moest plots een vraag in je opkomen, noteer deze. Anders vergeet je op dat spannende moment al je vragen. 
Ik ben een echte zeef, en noteer alles. 😉😂

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Special-Me zei:


En moest plots een vraag in je opkomen, noteer deze. Anders vergeet je op dat spannende moment al je vragen. 
Ik ben een echte zeef, en noteer alles. 😉😂

Absoluut ik zat altijd met de notitie app van mijn telefoon bij die gesprekken. En dan moest ik er nog voor zorgen dat ik in mijn enthousiasme ‘had gezellige arts’ wel alle vragen stelde😂

Ben benieuwd hoe je gesprek bij Jan van Goyen gaat @Raven vind het daar wat laagdrempeliger dan Boerhaave. Dr Selms ken ik zelf niet maar lijkt  mij een vriendelijke man.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.