Ga naar inhoud

Knoop “weer” doorgehakt BV, Boerhaave Kliniek/Dr. Nio


Aanbevolen berichten

@Veerveertje @Ld1234 Ah oké! 
Was bang dat t kwam door het mogelijke draaien wat je nog wel eens leest. 
Toen ik vh eerst echt serieus na ging denken over een bv dacht ik meteen aan anatomisch. Ik wil graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat (ook wanneer ik geen kleren aan heb) en kwam dus eerste instantie op anatomisch uit. Nu ik alweer iets verder ben in mijn kennis zie ik dat rond ook een heel mooi natuurlijk resultaat kan geven, al vind ik dat ook wel heel afhankelijk van iemands “voor”. 

voor de spier spreekt me wel erg aan, vooral door de meestal wat kortere pijnperiode en dat t natuurlijk aanvoelt en meer meebeweegt met alles. Ik denk zelf ook wel dat ik genoeg vetjes heb voor een vd spier plaatsing.


Ik weet bijna zeker dat vd Weij me anatomisch vd spier aan gaat raden. En twijfel daarom enorm of ik niet ook nog ergens anders een consult moet plannen.

Gewoon om eens te horen wat die aan raden. Aan de andere kant kan dat me ook weer enorm in een spagaat trekken qua keuze. Lastig allemaal 😆

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Raven zei:

@Veerveertje @Ld1234 Ah oké! 
Was bang dat t kwam door het mogelijke draaien wat je nog wel eens leest. 
Toen ik vh eerst echt serieus na ging denken over een bv dacht ik meteen aan anatomisch. Ik wil graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat (ook wanneer ik geen kleren aan heb) en kwam dus eerste instantie op anatomisch uit. Nu ik alweer iets verder ben in mijn kennis zie ik dat rond ook een heel mooi natuurlijk resultaat kan geven, al vind ik dat ook wel heel afhankelijk van iemands “voor”. 

voor de spier spreekt me wel erg aan, vooral door de meestal wat kortere pijnperiode en dat t natuurlijk aanvoelt en meer meebeweegt met alles. Ik denk zelf ook wel dat ik genoeg vetjes heb voor een vd spier plaatsing.


Ik weet bijna zeker dat vd Weij me anatomisch vd spier aan gaat raden. En twijfel daarom enorm of ik niet ook nog ergens anders een consult moet plannen.

Gewoon om eens te horen wat die aan raden. Aan de andere kant kan dat me ook weer enorm in een spagaat trekken qua keuze. Lastig allemaal 😆

 

 

Hi Raven,

 

Ik kan je dr Hajder van het Jan van Goyenkliniek in Amsterdam van harte aanbevelen! Zij werken daar volgensmij alleen met Motiva maar kan ook zijn dat ze mentor plaatsen.

Ik heb de Motiva Ergonomix demi gekregen dat zit tussen een anatomische en ronde prothese in omdat het zich ad hand van de stand van je lijf ‘staand/liggend’ aanpast.

Ik ben echt supertevreden!

Volgensmij heb je al toegang tot mijn album? Heb zojuist 1 week po foto’s toegevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Fje1981 dankje voor je tip! 
mij schrijf het meteen op. In de verschillende tussen protheses ben ik echt nog niet helemaal thuis. Wist dus niet dat er ook een prothese bestond die tussen anatomisch en rond in zit.

 

Ik heb idd toegang tot je album, ik ga eens spieken naar je nieuwe foto! Leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja motiva ergonomix is een ronde prothese die anatomisch valt als je staat...is ook super zacht. Voordeel hiervan is dat je niet het draaigevaar hebt wat een echte anatomische prothese wel heeft.

Ik zou idd 2 consulten inplannen, want ook ik ga ervan uit dat van der weij je anatomisch op de spier gaat aanraden😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja motiva ergonomix is een ronde prothese die anatomisch valt als je staat...is ook super zacht. Voordeel hiervan is dat je niet het draaigevaar hebt wat een echte anatomische prothese wel heeft.

Ik zou idd 2 consulten inplannen, want ook ik ga ervan uit dat van der weij je anatomisch op de spier gaat aanraden😉

Ik heb hem opgeschreven! Ga van het weekend eens wat meer lezen over de verschillende protheses. Is momenteel echt nog Chinees voor me allemaal haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Raven zei:

@Veerveertje @Ld1234 Ah oké! 
Was bang dat t kwam door het mogelijke draaien wat je nog wel eens leest. 
Toen ik vh eerst echt serieus na ging denken over een bv dacht ik meteen aan anatomisch. Ik wil graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat (ook wanneer ik geen kleren aan heb) en kwam dus eerste instantie op anatomisch uit. Nu ik alweer iets verder ben in mijn kennis zie ik dat rond ook een heel mooi natuurlijk resultaat kan geven, al vind ik dat ook wel heel afhankelijk van iemands “voor”. 

voor de spier spreekt me wel erg aan, vooral door de meestal wat kortere pijnperiode en dat t natuurlijk aanvoelt en meer meebeweegt met alles. Ik denk zelf ook wel dat ik genoeg vetjes heb voor een vd spier plaatsing.


Ik weet bijna zeker dat vd Weij me anatomisch vd spier aan gaat raden. En twijfel daarom enorm of ik niet ook nog ergens anders een consult moet plannen.

Gewoon om eens te horen wat die aan raden. Aan de andere kant kan dat me ook weer enorm in een spagaat trekken qua keuze. Lastig allemaal 😆

 

 


Beter in die spagaat nu, dan achteraf spijt! 
Ik had namelijk precies die spagaat, ik was overtuigd van anatomisch en toen m’n huidige pc ronde voorstelde, was ik helemaal van m’n apropos. Was even heel irritant omdat je inderdaad dan in een enorme “squeeze” komt. Maar daardoor ben ik wel van gedachten veranderd, en ten goede, achteraf gesproken. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Raven zei:

@Veerveertje dat is ook weer waar.

Twijfel nu ook enorm waar ik het beste  nog een consult aan kan vragen. Of ik dat nu al moet doen of pas na consult bij Boerhaave. Zo veel vragen en beslissingen, laat ik daar nou net niet zo goed in zijn

Zolang je niet hoef te betalen kan je zoveel bezoekjes afleggen als je wil☺️Ik zou dan wel kijken of er verschil is met merk prothese waarmee wordt gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Fje1981 zei:

Zolang je niet hoef te betalen kan je zoveel bezoekjes afleggen als je wil☺️Ik zou dan wel kijken of er verschil is met merk prothese waarmee wordt gewerkt.

Ja maar dat is t m noujuist....zowel Bergman als Nio vragen 50 euro per consult....is toch weer 100 euro wat door t afvoerputje gaat als ik wel meteen een goed gevoel heb bij Boerhaave.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Raven zei:

Ja maar dat is t m noujuist....zowel Bergman als Nio vragen 50 euro per consult....is toch weer 100 euro wat door t afvoerputje gaat als ik wel meteen een goed gevoel heb bij Boerhaave.

 

 

Gooi hem er maar weer in want volgens mij is Jan van Gooien gratis☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Raven zei:

@Veerveertje dat is ook weer waar.

Twijfel nu ook enorm waar ik het beste  nog een consult aan kan vragen. Of ik dat nu al moet doen of pas na consult bij Boerhaave. Zo veel vragen en beslissingen, laat ik daar nou net niet zo goed in zijn


Snap ik, wat @Nog even wachten zegt is denk ik wel een goeie. Eerst naar Boerhaave, en evt daarna nog een ander consult als de twijfel blijft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook een consult gepland bij dr van Selms bij Jan van Goyen kliniek. Helaas was er pas 21 juli een plekje voor consult. 
Had gehoopt dat t rond dezelfde periode kon als mijn andere consult zodat ik goed kon vergelijken, maar helaas.


Las gisteren een tip hier op t forum dat je “rice sizers” kan maken om een idee te krijgen van hoe verschillende cc’s er uit zien. Vond tussen de 300 en 400 het mooist. Ben dus benieuwd of dat straks over een komt met t advies van de chirurg.

 

Had ik al ergens vermeld dat ik niet veel geduld heb 🤣🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Consult bij jan v goyen is eur 40 (werd mij pas duidelijk tijdens het consult). Tenzij je daar een BV gaat doen, dan vervalt de eur 40. Denk zeg het even, omdat je er geen kosten aan wilde hebben... ik ben vorige week bij jan v goyen geweest vandaar dat ik t weet

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Shanmil zei:

Consult bij jan v goyen is eur 40 (werd mij pas duidelijk tijdens het consult). Tenzij je daar een BV gaat doen, dan vervalt de eur 40. Denk zeg het even, omdat je er geen kosten aan wilde hebben... ik ben vorige week bij jan v goyen geweest vandaar dat ik t weet

 Ow dankje voor die info, stom dat dat vooraf niet verteld word of vermeld staat op de website. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Raven zei:

 Ow dankje voor die info, stom dat dat vooraf niet verteld word of vermeld staat op de website. 

Sterker nog op de website staat dit

Dus zeker niet betalen, moet van tevireb gemeld worden als dit het geval is.

Al ben ik zelf wel van mening dat consultkosten berekenen niet gek is om te voorkomen dat mensen 5 consulten doen.  

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,  

 

Ik ben ook bij boerhaave geopereerd,  door dr van de Kar. Ook een goede pc met het oog op natuurlijke borsten. 

Ik zelf heb een nieuwe datum staan voor een wissel. Heb nu 245 en mijn opties zijn 330 of 390. Twijfel heel erg.  Ga van 11,5 naar 12cm in breedte. Zou graag high profiel willen,  dat zijn die van 390, maar heb ook erge rugklachten door een ongeluk,  dus beetje bang dat 390 misschien te veel zal zijn.. 

Iemand tips om me van mijn twijfel af te helpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, __sanne zei:

Hoi,  

 

Ik ben ook bij boerhaave geopereerd,  door dr van de Kar. Ook een goede pc met het oog op natuurlijke borsten. 

Ik zelf heb een nieuwe datum staan voor een wissel. Heb nu 245 en mijn opties zijn 330 of 390. Twijfel heel erg.  Ga van 11,5 naar 12cm in breedte. Zou graag high profiel willen,  dat zijn die van 390, maar heb ook erge rugklachten door een ongeluk,  dus beetje bang dat 390 misschien te veel zal zijn.. 

Iemand tips om me van mijn twijfel af te helpen? 

Ow lastig zeg, ben geen expert, en denk dat bijvoorbeeld @best_boobie je misschien beter kan adviseren hierin.

Maar in jouw geval zou ik gewoon ook heel goed je twijfels bij je chirurg voorleggen. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.