Ga naar inhoud

Knoop “weer” doorgehakt BV, Boerhaave Kliniek/Dr. Nio


Aanbevolen berichten

8 uur geleden, Veerveertje zei:


Wat fijn zeg! En zij laat je dus op ziekgemeld staan? Zo chill!! 
En absoluut, kindjes tillen gaat hem volgens mij de eerste 6 weken echt niet worden hoor; zoveel gewicht mag je niet tillen. 


Ja sta nu nog 2 weken op ziek en eind volgende week hebben we even contact over hoe het gaat en wat wijsheid is om te gaan doen. 
Nee kindjes tillen zal wel niet lukken maar kan natuurlijk ook andere dingen doen 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Raven zei:

@renaate01 Het liefst zou ik t ook gewoon voor mezelf en naasten houden. Maar is lastig denk ik, tis toch wel iets zichtbaars. Dan ben ik denk ik toch liever de roddels voor en vertel t gewoon eerlijk. 
 

Mijn idee is ook 2 weken vrij nemen. Maar ik werk in een meubelwinkel waar ik ook nog wel eens aan het slepen ben met grote meubels. Dus even afwachten hoe dat gaat.


Ik was ook bang dat het heel erg op zou gaan vallen maar dat is tot nu toe nog niet het geval. De vergroting lijkt erg op hoe het altijd was met maximisers. 
2 weken vrij zijn is wel een pre denk ik, en dan maar kijken hoe het gaat toch? Zware dingen tillen gaat en mag niet maar zijn vast andere dingen die je kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhh zo spannend, eerste consult is geboekt. 29 juni bij Boerhaave.

 

Nu dus alleen erg twijfels of ik ook nog bij Bergman en park medisch een consult ga boeken. Heb toch wel grote voorkeur voor Boerhaave (mooiste borsten, maar ook prijstechnisch t fijnst). Consult bij park medisch en Bergman kost toch weer 50 euro per consult en BV is ook 1000 euro duurder. Lastig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Raven zei:

@renaate01 Ow dat is opzich fijn om te horen! Ik maak er geen geheim van maar hoef het ook niet aan de grote klok te hangen zeg maar.

 

 

 


Ik snap je, ik heb het nu achter de rug maar wil het aan de ene kant wel van de daken schreeuwen maar aan de kant wil ik het stil houden 😜

Als mensen vragen dan zou ik er wel open over zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Raven said:

Ahhhh zo spannend, eerste consult is geboekt. 29 juni bij Boerhaave.

 

Nu dus alleen erg twijfels of ik ook nog bij Bergman en park medisch een consult ga boeken. Heb toch wel grote voorkeur voor Boerhaave (mooiste borsten, maar ook prijstechnisch t fijnst). Consult bij park medisch en Bergman kost toch weer 50 euro per consult en BV is ook 1000 euro duurder. Lastig....

Ik had in eerste instantie er ook eentje gedaan, maar ben pas verder gaan kijken toen die me niet zo aansprak. En 29 juni is al over 4 weken natuurlijk 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bridt zei:

Ik had in eerste instantie er ook eentje gedaan, maar ben pas verder gaan kijken toen die me niet zo aansprak. En 29 juni is al over 4 weken natuurlijk 🙂 

Ja denk dat ik t ook zo ga doen...mocht t bij dr vd Weij totaal niet klikken dan ga ik bij de andere kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof er nooit zo in, maar als ik gisteren geen tekentje van de boob lords heb gekregen weet ik het ook niet meer.

 

ik kreeg gisteren een telefoontje op mijn werk (op de werk telefoon dus, die helemaal los staat van mijn eigen telefoon). Iemand die verkeerd verbonden was....3x raden wie ze dacht te hebben gebeld; Boerhaave 

Stond echt even met mijn mond vol tanden hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Raven zei:

Geloof er nooit zo in, maar als ik gisteren geen tekentje van de boob lords heb gekregen weet ik het ook niet meer.

 

ik kreeg gisteren een telefoontje op mijn werk (op de werk telefoon dus, die helemaal los staat van mijn eigen telefoon). Iemand die verkeerd verbonden was....3x raden wie ze dacht te hebben gebeld; Boerhaave 

Stond echt even met mijn mond vol tanden hahaha

Dat is wel te toevallig!! 😳😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha 🤣 Inderdaad heel toevallig, grappig! Ik denk dat als jouw consult lekker aanvoelt, jij je keuze rap gemaakt hebt. 😁
 

Best grappig vanuit mijn oogpunt, ik lees zooooo veel goeie verhalen hier over Boerhaave en vd Weij. Terwijl ik dus echt een hele andere beleving/ervaring had tijdens mijn consult. Begin haast te denken dat het aan mij ligt 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Veerveertje zei:

Hahahahaha 🤣 Inderdaad heel toevallig, grappig! Ik denk dat als jouw consult lekker aanvoelt, jij je keuze rap gemaakt hebt. 😁
 

Best grappig vanuit mijn oogpunt, ik lees zooooo veel goeie verhalen hier over Boerhaave en vd Weij. Terwijl ik dus echt een hele andere beleving/ervaring had tijdens mijn consult. Begin haast te denken dat het aan mij ligt 😂

nee hoor @Veerveertje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

nee hoor @Veerveertje 


Ohhh jij ook?? 
 

9 minuten geleden, Raven zei:

@Veerveertje Nouja ik ben nog niet geweest hè....wie weet valt t me echt super tegen en voelt t helemaal niet goed. 
 

Maar kan idd niet wachten tot ik een keuze heb gemaakt en naar de volgende “stap” kan haha

 

Weet ik hoor! Was meer in algemene zin wat ik veel lees hier op het forum, haha. 
En ik snap je zo goed! 13 jaar heb ik getwijfeld en het uit de weg gegaan, en op het moment dat ik de knoop doorhakte voor mezelf transformeerde ik in een ongeduldige draak en duurde elke minuut te lang tot ik ze had 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ohhh jij ook?? 

Yup meer ter bevestiging van of voor de spier wel zo'n goed idee was. Maar ik had zeker niet een klik nee. Ben ook naar jouw arts geweest, maar die wilde rond en dual plane. Dus toen had ik 1 advies voor de spier en ergonomix en 1 dual plane met rond mentor. Dus toen dacht ik laat ik bevestigd krijgen of voor de spier een goede optie is. En ja vd Weij adviseerde voor de spier, dus toen was ik om en was bevestigd dat mijn eerste gevoel de juiste keuze was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Yup meer ter bevestiging van of voor de spier wel zo'n goed idee was. Maar ik had zeker niet een klik nee. Ben ook naar jouw arts geweest, maar die wilde rond en dual plane. Dus toen had ik 1 advies voor de spier en ergonomix en 1 dual plane met rond mentor. Dus toen dacht ik laat ik bevestigd krijgen of voor de spier een goede optie is. En ja vd Weij adviseerde voor de spier, dus toen was ik om en was bevestigd dat mijn eerste gevoel de juiste keuze was. 


Ik snap het! Heel goed. Als bij mij voor de spier had gekund, was ik daar ook zeker voor gegaan. Dr vd Weij raadde mij ook dual plane aan. Ik heb ook echt een hele dunne huid volgens mij, en ik ben erg slank, dus “verdoemd” tot dual plane 😝

Wel grappig, want mijn eerste keuze was ook anatomisch. Maar dat heb ik me eruit laten praten op dit forum en door m’n pc. Achteraf ben ik daar heel blij om! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ik snap het! Heel goed. Als bij mij voor de spier had gekund, was ik daar ook zeker voor gegaan. Dr vd Weij raadde mij ook dual plane aan. Ik heb ook echt een hele dunne huid volgens mij, en ik ben erg slank, dus “verdoemd” tot dual plane 😝

Wel grappig, want mijn eerste keuze was ook anatomisch. Maar dat heb ik me eruit laten praten op dit forum en door m’n pc. Achteraf ben ik daar heel blij om! 

Had ik me maar 11 jaar geleden laten ompraten😜.

Ach ja nu eindelijk toch m'n ronde implantaten 😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Raven zei:

Waarom zijn jullie allebei zo “tegen” anatomisch?


Ik ben niet tegen anatomisch hoor, vind het bij sommige dames echt prachtig. Maar ik wilde gewoon graag meer vulling bovenin en omdat ik ook dual plane moest, was ik bang dat ik met anatomisch veel te weinig vulling bovenin zou krijgen. Als ik nu kijk hoe m’n vulling is met ronde, weet ik voor mijzelf dat ik echt een goede keuze heb gemaakt.

Voor @Ld1234 is dat hetzelfde, alleen had zij eerst anatomische en mistte dus ook die vulling bovenin. Daarom is ze overgegaan op ronde. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet tegen...absoluut niet vind ze vaak heel mooi bij andere, maar bij mijzelf vind ik ronde mooier. Het geeft mij mijn gewenste droomboobs. Dat had ik niet na mijn eerste vergroting toen ik anatomische protheses had.

Ik heb me helaas 11 jaar geleden door de pc laten ompraten. Anatomisch was zijn voorkeur.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.