Ga naar inhoud

Cha : 4 april 2011 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Gisteren om 18.45 een controle afspraak bij dr Roddi. Wat een aanfluiting zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

18.35 aankomst bij de kliniek, ik kom binnen tegelijk met 2 meiden, de wachtkamer in. Dr Roddi vraagt de meiden binnen, na ongeveer een uur zijn de meiden klaar en mag ik naar binnen. Dit dus 50 minuten na mijn tijd! Pff dat wachten kan lang duren hoor....

Maar goed, ik was blij dat ik naar binnen mocht want ik was zo nieuwschierig naar het resultaat!

Ik was de kamer nog niet binnen en hij vroeg me al uit te kleden, duidelijk was de beste man gehaast! Nou top uit en hup daar ging mijn tape al! Hij zei kijk maar effe voor de spiegel, ik stond ze dus even te bewonderen maar dat duurde alweer te lang denk ik want hij liep naar me toe en zei draai je maar om en zonder aan te kondigen wat hij gaat doen is de eerste hechtingsknoop er al uit!

Ik wilde nog het een en ander vragen en bij mijn eerste vraag zei hij al dan had je de folder moeten lezen. Natuurlijk heb ik die gelezen maar ik had wel verwacht dat we het er even over konden hebben, nou niet dus!

Ik heb de stoel met mijn kont niet aan kunnen raken, om precies te zijn ben ik daar 6 minuten binnen geweest!

Hoe het op mij overkwam......hij loopt uit in tijd, wil voortmaken, geld is al binnen dus hup!!!

Ik was zo perplex en boos dat ik ben weggegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die beste man was eigenlijk zo onvriendelijk dat ik het lef niet had!

Ik dacht die gaat zo super boos worden hahaha kan er nu wel om lachen

Ben ook zo blij vandaag, het is zo mooi geworden! Vanmorgen wel gelijk even naar de hema gegaan om een andere sport bh te kopen.

Die van de kliniek was echt niet te doen! Deze staat nog mooi ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa die roddi is een aparte man

Ik zal je vertellen bij mijn tweede consult moest ik er om tien voor half 8 zijn.We waren op tijd.Er zaten al mensen voor half 8.

Toen kamen er meer mensen later dan ons binnen en die mochten een voor een naar binnen....huh wat raar dachten we nog!

Dus die andere mevrouw is bij de receptie gaan vragen en wat blijkt,hij dacht lekker op schema te zitten en had ons perongeluk overgeslagen.Ik werd pas na 8 uur geholpen en gelukkig duurde ik niet zo lang voor die mensen erna hahah

toch nam hij wel de tijd!

Heb wel vaker gehoord hoor dat hij nors kan doen!Ik weet niet waar dat aan ligt!

Tot nu toe heb ik er nog geen evaring mee gehad maar wie weet komt dat nog !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig dat hij de tijd nam voor je! Op het moment dat hij dat niet gaat doen is hij niet zo leuk meer haha

Ik hoop dat het een eenmalige actie was :)

Maar het resultaat.........SUPER!!!!!! Als het lukt ga ik vandaag foto's maken en op het forum zetten!

Ik heb 235 cc gekregen en wilde uitkomen op een b/c en het is tot nu toe een 75 c geworden :)

Het was heerlijk na een week eindelijk te kunnen zien hoe het resultaat in zijn geheel was geworden! Maar bereid je vast voor op de klinieks BH haha...............echt foei lelijk!!! En zit ook niet echt.....ik heb gelijk een andere gekocht haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Fijn te lezen dat je ze zo mooi vind al! Jammer dat je nacontrole zo tegenviel door dat je pc zo gehaast was. Heb je twee operatieverslagtopics samengevoegd, zo blijft je hele verhaal samen staan en blijft het forum overzichtelijk! Wens je nog een voorspoedig herstel toe!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg...dus moet met een lelijk ding rond lopen...hij heeft hem toch wel in zwart of wit he!!

Ik zag ze in zijn kantoor van triumpf tri action staan?? dus die word het niet...de eerste passessie was met een fila bh...die word het dus ook niet hahahahah nou lekker weer,je zou toch zeggen dat een italiaan smaak had hahahahah :1bouncingboobs:

Maar goed wel fijn dat hij hele mooie boobs maakt!Daar heeft hij dan weer wel kijk op kennelijk whahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem in het zwart gekregen, de triumpf.... maar goed een bh is toch tekort dus kun je alvast wat leuks kopen :)

Ik denk dat onze Italiaan toe is aan vakantie hahaha hij was ook niet zo leuk geweest bij miss heidi.....

Ben benieuwd, zij gaat vandaag geloof ik weer heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.