Ga naar inhoud

Cha : 4 april 2011 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Chantal en op 4 april staat mijn bv gepland!

Bij het consult zei de arts dat ik licht tubulaire borsten heb en liet hij mij een foto zien wat ongeveer het resultaat kan worden.

Ik heb op internet het een en ander gezien en maak me zorgen of het toch wel zo mooi gaat worden.....

Ik ben heel nieuwschierig wie dit ook heeft en ervaringen.....

Groetjes Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

Wat leuk! Jou datum ook 4 april, spannend he!

Dr Roddi voert de bv uit in de boerhaave kliniek. Het worden de anatomische 235-270 cc

Hoe dat precies zit geen idee maar ik wil graag een kleine c cup.

Waar ga jij naartoe en wat krijg je?

Groetjes Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet de komende tijd veel werken en hoop dat de tijd dan harder gaat!

Dat ik had besloten een bv te doen dacht ik het eerst in jan 2012 te doen.....nu is het april....

Als eenmaal de beslissing is genomen begint het ongeduld haha

Ik haal me al in mijn hoofd dat de pc waarschijnlijk die dag ziek is.....etc haha

Waar denk jij op uit te komen met 400 cc? En wat is je maat nu?

Is de ronde prothese een bewuste keus geweest of zei de pc dat het het mooist zou zijn?

Klinkt voor mij heel veel 400 cc, aangezien het voor mij echt stopt bij 270 cc

Meer zou niet passen.Hoop toch wel dat ik de c haal. Heb nu 75 a

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ik dacht eerst juni/juli en nu is het april geworden ;). Ronde protheses was een bewuste keuze, ik was eerst bij Accz geweest. Zij adviseerden mij anatomische prothesen, maar ik vind ronde toch mooier, hier heb ik de arts bij gezocht. Ik heb nu een 75B (80A) en kom hopelijk uit op een D.

Ben jij naar 1 consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja 1 consult, en nog voor het consult een datum gepland :)

Ik moest voor mijn werk vakantie regelen.....en kon niet meer wachten.

Ik had niet echt zin in meerdere consulten, achteraf misschien toch beter wel kunnen doen.

Begin nu met twijfelen....lees er nu meer over en heb meer vragen terwijl bij mijn consult dacht ik ze worden groter ik vind het best....

Maar ik houd het hierbij. Nu nog maar effe ruim een maand!

Ik heb nu ook zoveel zin in de zomer, eindelijk alles aan kunnen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

gefeliciteerd met je datum! Spannend hoor.

Ik denk dat het lastig is om te zeggen waar je op uit komt. Is afhankelijk van je omvang en je borstweefsel nu.

Bij de ene persoon kom je uit op een C maar anderen weer uit op een D.

Wat wil je zelf graag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jayro,

Ik wil heeeeel graag een C! Maar vind het ook nog wel een verschil dat de pc zegt tussen 235 en 270....

waar moet ik voor kiezen dan? Moet ik voor de ok nog zeggen doe dat aantal cc maar?

Of kan ik het er gewoon op houden dat ik een C cup wil?

Ik lees dat jij op 7 jan je bv hebt gehad? Hoe is het gegaan? Hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou altijd voor de grote gaan hahahaha. Je went heel snel aan je borsten.

En 50 cc is te verwaarlozen hoor.

Met mij gaat het goed. Ik heb weinig pijn gehad. De eerste dagen waren vervelend maar het slapen op de rug vond ik het ergst.

Nu heb ik alleen nog wat gevoelige borsten maar ik kan alles weer doen.

Dank je wel voor de complimenten ik ben ook erg blij :1bouncingboobs:

O en als je dualplane of achter de spier krijgt dan verlies je ook wat cc's door de druk van de spier. ik zou dan voor de 270 cc gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

Na precies een week heb ik eindelijk zin om een verslag te schrijven.

Op 4 april heb ik een bv gekregen door dr Roddi in de Boerhaeve kliniek.

Om 10.30 aanwezig in de kliniek, half uur te vroeg maar kon snel richting zaal. Op dat moment was ik daar nog de enige. Al snel kwam de pc om foto's te maken en te tekenen. De anesthesist kwam direct hierna en ik kon al mee richting ok. Daar kon ik gaan liggen en kreeg een heerlijke warme deken om me heen. Toen alle apperatuur aangesloten en een infuus waarin ik antibiotica kreeg en de narcose. Aan de vakantie gaan denken en weg was ik :)

Op het moment dat ik wakker werd had ik het gevoel echt super lekker geslapen te hebben. Er waren twee vpk aan mijn bed maar wat ik besproken heb kan ik me niet herinneren. ik vroeg gelijk naar mijn vriend en die gingen ze halen en werd ik naar zaal gebracht. Natuurlijk heb ik gelijk gekeken of het was gebeurt want ik voelde eigenlijk niks. Ja hoor operatie was geslaagd.

Op zaal kwam ik erachter dat ik drains had. Hierdoor moest ik nog lang blijven. Ik voelde me goed maar er kwam nog vocht dus de drains moest wat langer blijven zitten. Ik had gelijk honger en super zin in koffie, brood kreeg ik maar moest eerst aan de thee.

Nadat deze op was kwam al snel de koffie.

Het wachten op de drains duurde lang, ik wilde al graag naar huis, op een zaaltje met 2 anderen liggen die ziek zijn en nog half buiten bewustzijn terwijl ik superfit was is niet heel leuk.

17.00 uur werden de drains eruit gehaald. Dat was het ergste van de hele dag! wat was dat een rotgevoel zeg! En wat kwamen ze van ver!

Om 17.30 mocht ik naar huis, rit terug, 60 min ging prima. echt last had ik niet. Thuis dacht ik als dit het is zou top zijn.

Maar de volgende ochtend dacht ik daar al heel anders over.....

Jeee wat was het lastig om uit bed te komen haha. Ik heb de eerste week best wel wat pijn te verduren gehad. ik dacht waarom kan ik alleen paracetamol gebruiken!!!! Hier heb je toch veel meer voor nodig!

Nu gaat het beter en voel ik me ook weer een stuk blijer. ik kan mezelf weer aardig redden.

Wat er ook mee te maken had is dat ik eigenlijk zaterdag pas kon zeggen dat ik tevreden was de eerste dagen waren mijn borsten erg puntig. Ik had voor de operatie tubulaire borsten en ik had het idee dat dit niet weg was en daarom zo puntig was. De vorm is nu mooi geworden en ze worden steeds ronder. Ik moest ook aan het idee borsten te hebben erg wennen, het moest nog in het plaatje in het hoofd gaan passen ofzo ik weet niet precies hoe ik het gevoel moet omschrijven.

Vandaar ook pas nu een verslag van mij, ik had er vanmorgen zin om actief op het forum te worden :) Oh ja en vandaag gaat eindelijk de tape eraf!!! Daar ben ik echt aan toe! Het zit strak, ik wil het gehele resultaat graag zien, ik wil een douche en dan helemaal niet alleen met mijn onderlichaam!

Liefs Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn week viel me alles mee. Ik was de eerste drie dagen heel stijf, maar echt pijn heb ik niet gehad.

Ik slik al een paar dagen helemaal geen pijnstillers meer, ik moet oppassen dat ik niet teveel ga doen!

Ben wel van plan om in de loop van deze week weer te gaan werken, want het is best saai haha. Hoelang

heb jij vrij?

B/C is een mooie maat toch? Ik heb 450 CC gekregen en zit nu op een C. Ik denk dat het een D word, en dat

wilde ik ook graag.

Heb jij foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschil in herstel dan he! Ondanks ik vandaag niet mag mopperen hoor! Mijn eerste hele goeie dag :)

Ik ben heel blij met de maat. Vanavond gaat de tape eraf en dan kan ik goed kijken wat het word.

Mijn idee is dan ook om daarna foto's te maken, eindelijk want ik heb er nog niks opgezet. Voor de bv vond ik het zo lelijk maar misschien dat ik die er ook op ga zetten.

Wat heerlijk om in de loop van de week weer te gaan werken! Ik moet zelf met pasen weer beginnen. Heb hier wel bewust voor gekozen om 3 weken vrij te nemen, werk laat niet echt toe om niet alles te kunnen.

wat voor werk doe jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee cha..

wat vervelend dat je langer moest blijven,mar goed je moet maar zo denken:als dat vocht is wel al uit je lichaam!

wel leuk te horen dat jij ook bij dr.roddi bent geweest!!

gefeliciteerd met je nieuwe borsten.

ik moet nog 3 weekjes aftellen dan ben ik ook de gelukkige eigenaresse van twee boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ marrie

Wanneer heb je je consult gehad?

Heb je de datum voor je bv gepland of ging het om wachttijd?

Ik vind dr Roddi een prima pc, vriendelijk en ook wel grappig! Ben benieuwd wat hij vanavond te zeggen heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn eerste consult op 28 febr gehad.

Toen adviseerde hij 350-375. Ik had gepast was happy en dacht dat word hem.

Toen ik thuis was ben ik zelf wat vogelen toen vond ik toch 400 cc mooier.Dus ben 2 mei weer terug geweest en vroeg of het kon...hij zei zelfs dat 450cc kon dus dat heb ik gedaan!!

Hij zei wel dat het vol werd...maar dat wil ik juist!

Ik zou eerst 2 juni doen maar het kon eerder,het wkon eerder maar omdat ik iets moest regelen voor mijn kinderen en mijn vriend moest vrij nemen moest ik dus nog even wachten!

Maar goed nu gaat het snel,ik stik van de zenuwen,voor mij is het iets erger omdat ik een paniekstoornis en hyperventilatie heb.

Narcose is een van mij grootste angsten omdat ik me helemaal moetnovergeven aan de mensen daar en de regie niet in handen kan houden.

Maar ik ga er voor,ik wil dit al zoooooo lang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat zeker snel nog 3 weekjes! Kun je alvast beginnen met je voorbereidingen treffen :)

Wat goed dat je de beslissing hebt gemaakt om toch de touwtjes uit handen te geven zeg maar! Als het je iets helpt, ik heb de narcose als zeer prettig ervaren. Vond het best angstig maar achteraf kan ik zeggen dat ik het zelfs best lekker vond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.