Guest Betty123 Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Hoi allemaal! Ik heb 17 April een consult gehad bij privekliniek Cosmea (Hengelo). Kent iemand de kliniek? Ik ben geholpen door Dr. Bakker. Ik werd heel vriendelijk ontvangen en hij stelde me erg gerust. We bespraken eerst waarom ik een bv wilde, Daarna kreeg ik uitgebreide informatie en allerlei foto's te zien. Toen kwam het spannende moment voor mij aan, het passen van silleconen! Samen hebben we besloten dat er 245 cc in komt. de 410 mc ghan soft toch. Ik heb gekozen voor de anathomische silleconen zodat het er zo natuurlijk mogelijk uitziet.Hij wordt voor de borstspier geplaatst en een beetje achter(dual-plane). Iemand hier al ervaring mee gehad met de Dual-plane? Ik heb 70 a/b cupje, ik ben 1.60 en weeg 50 kilo. Ik denk dat ik een kleine c krijg. 25 mei word ik al geopereerd! Al best snel! Ik ben heeeeel erg zenuwachtig en bang voor de napijn en herstelperiode! Ik hoop dat alles goed gaat! Ik hoop snel op reacties! Groetjes Betty! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Heel veel meiden hebben dual plane, ikzelf ook. Ik ben afgelopen maandag geopereerd en voel me eigenlijk best wel heel erg goed en met de dag trotser op mijn nieuwe lijf!! Het voelt allemaal wel wat strak en gespannen maar niet echt pijnlijk! Ik weet niet of je al kinderen hebt, maar de stuwing tijdens het geven van borstvoeding vond ik pijnlijker!!Succes met aftellen, en als je vragen hebt, stel ze gerust!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merel78 Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Beste Betty,Succes vandaag en hopelijk gaat het allemaal goed en wordt het wat je ervan verwacht!Groeten,Merel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
norita Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Betty ik hoop dat naar de operatie alles naar wens is. heel veel succes vandaag.we hoor het nog wel van je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Als het goed is mag ik je nu feliciteren: GEFELICITEERD!Hoe is alles verlopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Betty123 Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Dag Allemaal,Ik heb mijn boobs! Ze zien er heel gespannen, puntig en best klein uit maar volgens mij trekt dat wel bij en heb ik een 70C Als het goed is?! Ik werd gister heel vriendelijk ontvangen en ze stelden mij echt om mn gemak! Om 12.15 geopereerd door Dr. bakker. Ik werd rond half 3 wakker met ontzettend veel pijn! Ze hebben me toen morfine gegeven en toen ging het weer redelijk. Praten deed pijn dus dat probeerde ik zo min mogelijk te doen. Mijn vriend en mijn moeder zaten al op mijn kamer te wachten(heel lief). Ze hadden niet echt veel aan me omdat ik nog een beetje stoned was van de morfine. om half 6 ging het al wat beter met me. Weinig pijn maar wel ontzettend misselijk. Mijn vriend bleef bij me slapen in het ziekenhuis en samen met de zusters hebben ze me ontzettend goed verzorgd. Om 23.00 moest ik heel nodig naar de wc, voordat ik het wist had het hele bed ondergekotst inc de zuster.. oeps.. Daarna was de misselijkheid helemaal verdwenen! 1e nacht.. Slecht geslapen omdat ik op mijn rug lag kreeg ik hele erge rugpijn en mijn borsten begon ik weer te voelen auch...dit duurde tot 7 uur.. en toen kwamen de pijnstillers weer:D Brood gegeten.. en daarna haalden ze het verband eraf en werd er nog even verteld over de nazorg. Op na huis! Dit was het tot zo ver! Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Far65 Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Hoi Betty,Gefeliciteerd!Met pijnstillers kom je de eerste dagen goed door, gewoon op voorhand blijven slikken!De eerste 2 dagen zijn even vervelend maar dan wordt het al heel snel veel beter, dat zul je zien!Doe rustig aan en laat je maar verwennen en houd ons op de hoogte en als je vragen hebt, gewoon stellen :-)doeidoei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ik71 Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Gefeliciteerd met je nieuwe (.)(.) en doe het rustig aan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lot24 Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Gefeliciteerd!!! Vervelend dat je zo misselijk was...Maar hoe voel je je nu? Slaap je wel een beetje? Ennuh..op je rug slapen zal volgens mij nooit wennen Liefs Lot Link to comment Share on other sites More sharing options...
lynnbeertje Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Hey Betty,Gefeliciteerd he meis.geniet er maar lekker van.liefs van Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Netteke Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Heeey Betty, Gefeliciteerd met je boobs Je hebt het achter de rug, en nu rustig aan weer opknappen. Ik herken veel wat betreft die pijn, maar wees gerust na de 3e dag zal het snel vele malen beter gaan!!! Liefs Netteke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smoothie Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Hoi hoi Betty!! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs Geniet er van! Liefs Rianne Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 GEFELICITEERD! Hopelijk verloopt je herstel goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esj Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Hey meid, van harte...Je hebt het ergste nu achter de rug, nu rustig herstellen. Neem je tijd daarvoor!Voor je het weet zijn de rotste dagen achter de rug en ben je alleen maar blij.........Groetjes ESJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest clottz Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Hey meid, Zo maar in een keer heb je ze SUPPER GAAF. Geniet ervan . groetjes Clottz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anomiepje Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Hoi betty!(ben jij het trouwens, van het andere forum? Dan hebben we prive berichten uitgewisseld)Ik ben dat meisje (vrouw dan, nu hihi) wat 2 weken geleden geholpen is.Valt het mee? Valt het tegen? Hoe heb je vannacht geslapen? Ik hoop dat je je "duwtje in de rug" hebt met uit bed komen.Nou ik hoor het wel! Heel veel succes! Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Betty123 Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Dag dames.Het is nu dag drie sinds mijn nieuwe boobs! Ik weet niet goed hoe dit forum werkt dan weten jullie dat! Pijn is steeds minder, ik slik geen pijnstillers meer:D Vanacht heb ik redelijk goed geslapen. 2/3 keer wakker geworden toen ben ik ven rechtop gaan zitten en daarna weer verder slapen op mijn rug...Weet iemand wanneer ik eindelijk op mijn zij kan slapen?Ze zijn nog wel erg opgezwollen en hard... Ik ben benieuwd wanneer ze zachter worden?? Klopt het dat ze dan groter gaan lijken? Ik vind ze nog best klein namelijk misschien omdat alles zo strak zit???? iemand Verder ziet het er goed uit! Er is alleen 1 probleem... Ik durf niet te douchen! Ik ben zo bang dat er iets knapt of iets kapot gaat... Anoniempje: Ik ben niet van dat andere forum.. Maar ik heb geen steuntje meer in mijn rug nodig:D Liefs mij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Far65 Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Hoi Betty,Ik ben nu ruim 3 weken PO en kan sinds 2 dagen een beetje op mn zij slapen, gaat nog niet van harte maar dat komt omdat ik normaal met mn hand onder mn hoofd lig en die houding lukt me niet met mn arm nog dus helemaal comfortabel lig ik nog niet maar we zijn op de goede weg. Lekker dat je al van de pijnstillers af bent!Van dat douchen herken ik wel. Ik mocht pas na een week douchen toen de hechtingen los waren geknipt maar durfde toen ook nog niet echt omdat ik bang was dat het pijn zou doen omdat vooral mn tepels overgevoelig waren en nog wel zijn.....Was toch wel weer heerlijk om weer gewoon helemaal onder de douche te kunnen staan! Denk niet dat je er zo snel iets mee kapot maakt maar doe wel rustig met het inzepen van je borsten natuurlijk.Ik vond het de eerste keren wel erg vermoeiend en zeker na het douchen je haar weer een beetje stylen en in model brengen pfffff....moest echt daarna weer even bijkomen hoor hahahahahSucces met je verder herstel en doe het rustig aan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esj Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Ik mocht pas na drie weken douchen!!!!! Gisteren dus.Ik kan me voorstellen dat je daar nu nog niet zo'n trek in hebt hoor!Ik ging gewoon in een laagje water in bad zitten dan kon ik mezelf toch lekker poedelen.Op mijn zij slapen doe ik nu nog steeds en ik probeer dat ook echt zes weken vol te houden. Ik kantel wel mijn heupen om zo mijn rug wat te ontlasten maar probeer mijn bovenlichaam zo recht mogelijk te houden.En s'morgensvroeg als ik wakker wordt ga ik even lekker een paar minuutjes op mijn zij hahaha.Gewoon rustig aandoen en proberen het advies van je pc op te volgen.Als je iets niet meer (zeker) weet, gewoon even bellen en je laten informeren.Groetjes ESJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pat71 Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Hey Betty,Nog gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ook al ken je je weg nog niet goed op t forum, je vind vanzelf je weg. Begin gewoon te lezen. Het geeft je nu de nodige afleiding. Tenminste iets dat je wel zelf kunt, want de komende tijd is totale rust aanbevolen, maar na een tijdje ook wel weer moeilijk te doen voor de meeste onder ons. Er zijn zoveel ervaringen, dat wanneer je hier uitgelezen bent geraakt, ben je een expert op dit gebied, hihiSucces lady!Greetz, Pat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meloentje Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Hey Betty,Ik heb je topic gelezen en ik was ook op 17 April bij Cosmea op consult ook bij Dr Bakker.geinig en ook op maandag 25 mei ben ik door hem geopereerd.Ik was volgens mij na jou.Ik werd om 14 uur naar de ok gereden en om 14.30 uur geopereerd.Was jij dat dan die uit de ok werd gereden..?daarna mocht ik.Ik was daar al vanaf 09.uur ochtend.Met mij gaat alles perfect en met jou ook..?Groetjes Meloentje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts