Ga naar inhoud

Zwangerschapskussen


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een zwangerschapskussen. Welke hadden jullie en waar gekocht?

Ik kan alleen gewone voedingskussen vinden , en begrijp dat die zwangerschapskussen groter en langer zijn..

 

 

of is dat overbodig als je een elektrisch verstelbaar bed hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei ik had destijds via Groupon gekocht. Ik heb ook verstelbaar bed en ook zwangerschapskussen. Het fijne is juist dat je niet op je zij gaat rollen en later juist een beetje tegen het kussen aan kan liggen. 
 

hier heet het lichaamskussen

https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=DChcSEwiw_fGDt9TpAhWM13cKHcDGATQYABAIGgJlZg&sig=AOD64_2AKQ99CuzMby3Y1sLGFl9dHMz_HA&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwiTsuqDt9TpAhVGwKQKHYoyBk4Qwg96BAgGEBA&adurl=

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor de combinatie gaan. Heb ook via marktplaats een zwangerschapskussen en ruggesteun gekocht. Hoes van de kussen is wasbaar. 

Eerste 5 nachten met ruggesteun geslapen waarvan laatste 2 nachten op de laatste stand. Oef je rug heeft wel wat te verduren! Had een klein kussentje voor onder mijn knieën. Tip van het forum hier. 

 

Nu 3 weken PO slaap ik nog steeds in het zwangerschapskussen met eigen kussen erop. Ligt eigenlijk heerlijk 😄 en zorgt ervoor dat ik (als buik en zijslaper) niet onbedoeld draai in mijn slaap. ruggesteun is dus na 5 nachten uit mijn bed gegaan. 

 

Hieronder mijn opstelling!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, renaate01 zei:

Is een zwangerschapskussen nodig? Ik heb 6kussens op mn bed liggen en was van plan om daar gewoon mee te gaan bouwen tot een comfortabele slaaphouding. 

Ja dat dacht ik ook, maar ik lees hier toch veel die het superfijn vonden. Dus in het kader van de goed voorbereid... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Es1234567 zei:

Ik zou voor de combinatie gaan. Heb ook via marktplaats een zwangerschapskussen en ruggesteun gekocht. Hoes van de kussen is wasbaar. 

Eerste 5 nachten met ruggesteun geslapen waarvan laatste 2 nachten op de laatste stand. Oef je rug heeft wel wat te verduren! Had een klein kussentje voor onder mijn knieën. Tip van het forum hier. 

 

Nu 3 weken PO slaap ik nog steeds in het zwangerschapskussen met eigen kussen erop. Ligt eigenlijk heerlijk 😄 en zorgt ervoor dat ik (als buik en zijslaper) niet onbedoeld draai in mijn slaap. ruggesteun is dus na 5 nachten uit mijn bed gegaan. 

 

Hieronder mijn opstelling!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dat ziet er super uit. Maar omdat ik mijn bed kan verstellen zou ik dus geem ruggesteun nodig hebben., toch. 
Heerlijk zo n groot voedingskussen zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Bridgett zei:

Dat ziet er super uit. Maar omdat ik mijn bed kan verstellen zou ik dus geem ruggesteun nodig hebben., toch. 
Heerlijk zo n groot voedingskussen zeg

Hier ook verstelbaar bed en geen ruggensteun.

Vergeet niet voeteneind iets omhoog te zetten zodat je niet naar beneden schuift en je rug een betere knik krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

51 minuten geleden, Bridgett zei:

Ja dat dacht ik ook, maar ik lees hier toch veel die het superfijn vonden. Dus in het kader van de goed voorbereid... 

 


O dan ben ik niet zo goed voorbereid. Morgen mn operatie, ga wel kijken hoe de nacht verloopt en anders kan ik altijd nog een kussen halen of laten halen 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, renaate01 zei:

 


O dan ben ik niet zo goed voorbereid. Morgen mn operatie, ga wel kijken hoe de nacht verloopt en anders kan ik altijd nog een kussen halen of laten halen 🙈

Komt vast goed en anders is Bol.com megasnel met leveren! Ik ben vrijdag ad beurt net iemand aangegeschreven op Marktplaats bij mij in de buurt hopelijk kan ik die morgen ophalen 🙏🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bridgett zei:

Dat ziet er super uit. Maar omdat ik mijn bed kan verstellen zou ik dus geem ruggesteun nodig hebben., toch. 
Heerlijk zo n groot voedingskussen zeg

Ja heb je inderdaad gelijk in! Dan is een ruggesteun extra niet nodig. Ik heb geen verstelbaar bed en was erg dankbaar voor deze in mijn bed erbij 😄 want omhoog en omlaag komen lukte de eerste dagen echt niet zelf, al niet vanuit deze positie dat ik een beetje omhoog lag. Laat staan vanuit plat liggen.

 

40 minuten geleden, renaate01 zei:

 


O dan ben ik niet zo goed voorbereid. Morgen mn operatie, ga wel kijken hoe de nacht verloopt en anders kan ik altijd nog een kussen halen of laten halen 🙈

 succes @renaate01!! Spannende dag morgen!! 🙌🏻🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.