Ga naar inhoud

Elisabeth37 : 10 juni 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

47 minuten geleden, Elisabeth37 zei:


@Nog even wachten de pijn zit voornamelijk in mijn borsten zelf. En links is een stuk pijnlijker dan rechts. Het beïnvloed wel echt mijn hele humeur 😔 ik wordt er niet gezelliger op.

ik moet ook de pleisters verwijderen en daarna foto’s sturen vóór 11u maar ben nu steeds aan het uitstellen, durf het er niet af te halen 😱 heb je advies voor deze bangerik?


De pleisters van je borst naar beneden trekken (strips) omgekeerd dan pis ik in mijn broek. 
En desnoods even naar de kliniek bellen hoe je die het best kan verwijderen. 
 

#yesyoucan powervrouw 💪🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ik ben 20 min geleden begonnen....... ben precies 2 cm verder 😂

Ik wacht wel tot Niels weer thuis is (naar de bouwmarkt) want dit schiet niet op! 
vwb de pijn, ben op je advies toch maar weer begonnen met pcm.

 

@Jessss @Special-Me hahaha oké dus van boven naar beneden. Ik heb net gebeld, moet ze even vochtig maken. Net gedaan, nu wachten tot manlief weer thuis is want deze broekeboutert durft niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorige keer deed ik strip boor strip met een paar minuten pauze. 
 

Achteraf dacht ik: Ohhhh trutje, waarom ben je zo’n watje. Eigenlijk was het peanuts. 
 

Desnoods het begin en einde aanstippen met water op een doekje of wattenstaafje dat je meer grip hebt. Ik deed het heel voorzichtig met een pincet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Special-Me zei:

De vorige keer deed ik strip boor strip met een paar minuten pauze. 
 

Achteraf dacht ik: Ohhhh trutje, waarom ben je zo’n watje. Eigenlijk was het peanuts. 
 

Desnoods het begin en einde aanstippen met water op een doekje of wattenstaafje dat je meer grip hebt. Ik deed het heel voorzichtig met een pincet. 


strip voor strip dus ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Special-Me zei:

De vorige keer deed ik strip boor strip met een paar minuten pauze. 
 

Achteraf dacht ik: Ohhhh trutje, waarom ben je zo’n watje. Eigenlijk was het peanuts. 
 

Desnoods het begin en einde aanstippen met water op een doekje of wattenstaafje dat je meer grip hebt. Ik deed het heel voorzichtig met een pincet. 


@Special-Me Oké ik ben ongeduldig en kan niet wachten. Ga het toch zelf ook weer proberen... be right back 🤓

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

nou die lijken met het spannendst ook. Hoe ziet het eruit?


@Nog even wachten nou.... aan één kant kwam er een heel stuk hechting mee, zo’n 4 cm 🥴 heb er een foto van gemaakt en afgeknipt. 
ik vind de ene tepel mooier dan de ander.. de rechter vind ik echt slordig eruitzien. Zal ik je een pb sturen met een foto van beide zodat je het verschil ziet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Elisabeth37 zei:


@Nog even wachten nou.... aan één kant kwam er een heel stuk hechting mee, zo’n 4 cm 🥴 heb er een foto van gemaakt en afgeknipt. 
ik vind de ene tepel mooier dan de ander.. de rechter vind ik echt slordig eruitzien. Zal ik je een pb sturen met een foto van beide zodat je het verschil ziet?


 

wow.... Dat is wel veel hechting dat mee kwam. 
Heb je al naar de kliniek gebeld of gemaild? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Special-Me zei:


 

wow.... Dat is wel veel hechting dat mee kwam. 
Heb je al naar de kliniek gebeld of gemaild? 


@Special-Me ja gister gebeld en het bleek dus dat de arts een lang stukje laat hangen zodat hij kan zien waar hij was gestart met hechten. Niks aan t handje dus 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Elisabeth37 zei:


@Special-Me ja gister gebeld en het bleek dus dat de arts een lang stukje laat hangen zodat hij kan zien waar hij was gestart met hechten. Niks aan t handje dus 😅


Wat een opluchting! 
Ik zou al helemaal in paniek zijn voor niks... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Fje1981 zei:

Mijn hemel wat een stress moment moet dat geweest zijn. Gelukkig vals alarm 🙏🏽☺️


@Fje1981 ja pfff! Opluchting hoor 😅

 

 

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Pfff hadden ze dat niet even kunnen melden,alle stress voor niets. Maar belangrijkste is dat het er goed uit ziet

 

@Nog even wachten ja dat dacht ik dus ook meteen. Het ziet er indd goed uit zei de verpleging. Ik vind het er nog steeds heel raar uitzien die horrornipples , durf er ook niet echt meer naar te kijken 🙈 zal blij zijn als we 3 maanden verder zijn haha 😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.