Ga naar inhoud

Loisa29 : 22 juli 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Bridt zei:

Ha Loisa, spannend! Ik ben vorige week bij kliniek Heyendael geweest en nog aan het wennen aan mijn nieuwe voorgevel. Maar ik ben er ook erg blij mee aan het worden. Ik moet altijd even wennen aan iets nieuws 😄

Ja ik ben nu al zenuwachtig haha! Kan me voorstellen dat je even moet wennen.

Leuk, nog iemand die bij Heyendael is geweest. Wat heb jij 'gekregen' ? Hoe gaat het herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Loisa29 zei:

Mooie foto's! en wat een verschil... heb je ze laten wisselen omdat je groter/ronder wilde ? of waren ze al aan vervanging toe?

Ik wilde heel graag ronde nu en groter inderdaad. Heb me destijds laten ompraten door een arts die een hele sterke voorkeur had voor anatomische protheses. Nooit helemaal tevreden geweest. Ook had ik geruwde protheses en die zijn flink in het nieuws geweest omdat ze een verhoogde kans op alcl geven. Dus mijn moeder wilde dat er onmiddellijk andere ingingen...mocht m'n vader z'n beurs trekken🤣. Ik had namelijk zelf net een nieuwe auto gekocht dus even geen 4000 euro meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Savien zei:

hahaha , wat heerlijk 😂😂 Zo zou mijn moeder ook reageren, gelijk eruit die handel !

 

Heb hier voor 80% het zelf betaald, de overige 20% door mn moeder. Heb mn vader paar weken geleden alleen geïnformeerd dat ik het deed (normaal zou hij bij grote uitgaven altijd even wat toestoppen), maar hier heb ik hem niet over gehoord 😂😂 

Blijft denk ik toch lastig om je dochter zoiets te zien doen, hij heb meerdere dochters en ik ben de jongste dus echt voor altijd zn kleine meisje. Ik ben benieuwd wat hij 2 juni laat horen waarschijnlijk stuur ik hem een appje met hoe het is gegaan en krijg ik alleen 'OK' terug. As usual 😂 

Ik ga 100% zelf betalen, alhoewel bij mij het precies andersom is; mijn vader is blij voor me en vind het allemaal prima. Mijn moeder daarentegen is er helemaal op tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik niet net een bmw 4 serie had gekocht en een nieuwe inrichting in het huis dan had ik het ook zelf gefinancierd, maar moeders wilde dat het meteen gebeurde dus heeft m'n vader betaald. Deed hij met liefde dus dat was wel heel erg fijn.😁😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

1 oktober.... dat is afzien man. dan hebben wij allemaal al in onze nieuwe bikinis zomervakantie in de achtertuin gevierd. 

😂😂😂😂 precies. Nu moeten we 31 juli ons oude huis uit. We gaan dan ff 2 maanden bij mijn ouders wonen aangezien die meer dan genoeg plaats hebben en hun hebben een zwembad. Dus ik zit daar precies in de juiste maanden. 😁😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Wat een verhalen hier 😄 

 

Ik hoef echt niks van mijn vader te verwachten op dit vlak. Dat is echt zo'n hippie (vroeger dan) die dit waarschijnlijk schaalt onder milieuvervuiling 🤣. Verder niks mis met hem, maar ik denk niet eens dat hij ziet dat ik ineens boobies heb nu, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Ld1234 zei:

😂😂😂😂 precies. Nu moeten we 31 juli ons oude huis uit. We gaan dan ff 2 maanden bij mijn ouders wonen aangezien die meer dan genoeg plaats hebben en hun hebben een zwembad. Dus ik zit daar precies in de juiste maanden. 😁😁

Nou niks mis mee volgens mij, lekker aan het zwembad liggen 😎☀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Es1234567 zou ik in je album mogen kijken? En wat heeft jou doen beslissen om voor high profile te gaan?

 

Ik heb nu moderate plus profile aangemeten gekregen , maar ga ik toch nog  voor een tweede consult en zit nu te denken of high profile wat voor mij is. 
 

En vergeleken met  de moderate profile, heeft  de high profile meer kans op dat je randen gaat zien?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2020 om 19:02, Nikki_Ikkin zei:

@Es1234567 zou ik in je album mogen kijken? En wat heeft jou doen beslissen om voor high profile te gaan?

 

Ik heb nu moderate plus profile aangemeten gekregen , maar ga ik toch nog  voor een tweede consult en zit nu te denken of high profile wat voor mij is. 
 

En vergeleken met  de moderate profile, heeft  de high profile meer kans op dat je randen gaat zien?

 

 

 

 

Hoi hoi, voornamelijk omdat ik het toch wel mooi vind als er wel een ronde borst zit :)

 

en mijn borst breedte is redelijk smal, namelijk 11 cm. Als ik voor een moderate zou gaan zou ik op veel minder projectie komen, volgens mij werd er zelfs rond de 250 a 275 cc geadviseerd omdat er kwa breedte niet meer inpast. Ik wilde toch wel graag 2 cupmaten omhoog (1 cupmaat staat voor ca 160 cc dacht ik, overigens worden cupmaten niet gegarandeerd, je spreekt alleen over aantal cc) 

 

Vandaar mijn keuze! Ik zal je toevoegen aan mijn album! Let wel, ik ben nog maar 3,5 week PO en geduld is het toverwoord ☺️ @Nikki_Ikkin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja @Nikki_Ikkin

Randen zien weet ik verder niet! Heb ik geen verstand van. Zoals ik het begreep heeft dat ook met eigen huidtype te maken en of je voldoende "vetweefsel" hebt zitten. En afhankelijk daarvan kunnen bepaalde meiden ook niet voor de spier laten plaatsen als dat te weinig is. Maar dit zeg ik als leek, is puur mijn eigen beeld daarbij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Es1234567 ik heb gehoord dat je met High Profile de kans hebt dat je de randen bovenaan goed ziet. Ik had gister namelijk dezelfde vraag gesteld aan de dokter, want dat wil ik absoluut niet. Omdat mijn borsten van mezelf al vrij strak zijn, is die kans zeer groot dat dit gaat gebeuren. Daarom ga ik toch voor de mentor moderate plus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hoi dames,

 

beter laat dan nooit! 

 

na lang niet meer zo actief te zijn geweest en na heel wat rusten hierbij een update. 
ik ben inmiddels op dag 8 van me herstel (25 juli geopereerd).

 

Mijn operatie is uiteindelijk met 3 dagen verschoven omdat ik een griepje kreeg vlak voor mijn operatie. Ik heb dus ook een coronatest moeten doen die gelukkig negatief was, waardoor ik snel terecht kon voor de operatie op een andere dag.

 

Om 09:30 op 25 juli moest ik aanwezig zijn. Ik was wel een beetje zenuwachtig, maar alles is reuze meegevallen. Bij binnekomst moest ik me om/uitkleden en werd ik aan het infuus gelegd. Ik vond alles wel spannend en interessant tegelijk, ik was zelf daarvoor dan ook nog nooit geopereerd. Toen kwam de chirurg nog langs om alles af te tekenen en de maat te bespreken. Ik was nog steeds niet zeker in de keuze van de aantallen cc’s (325 of 285 cc). Uiteindelijk hetgeen gekozen waar ik mezelf het meest comfortabele bij voelde ;285 cc ondanks alle adviezen (spijt achteraf geen grotere maat gepakt). 
 

Daarna mocht ik meelopen naar de operatietafel en kreeg de narcose toegediend via het infuus, wat een lekker gevoel was dat, voor mijn gevoel was ik ook zo weg (in 15 sec)😅. Ik ook heel vrolijk wakker met nieuwe boobs!!

Om 12:30 mocht ik alweer naar huis, voor mijn gevoel wel heel snel, maar ik voelde me prima dus dat was super fijn! 


Het herstel in de eerste week is ook reuze meegevallen, behalve de eerste nacht en de dag na de operatie waren echt verschrikkelijk.


De eerste dagen kan je niet veel dus vond ik wel heel irritant. Ik heb wel heel veel rugpijn gehad van het liggen denk ik? Dit is gelukkig ook al wat minder geworden en ik kan inmiddels alweer wat meer zelf en voel me alweer fit. Gisteren al lekker met vrienden gebbq-ed en een paar drankjes gedronken 🍷.


eergisteren had ik mijn eerste controle en alles zag er goed uit. De pleisters zijn er af gehaald en ik heb de borstband meegekregen. Vanaf het eerste moment dat ik de (rot)band omdeed, deed het pijn. Steken in mijn borst en (weer) pijn in me rug. Overdag is wel te leven met de pijn maar zodra ik ga liggen doen mijn borsten en rug echt heel veel pijn door de band. Ik heb daardoor afgelopen nachten ook slecht geslapen en in beiden nachten naar een paar uur de band afgedaan Voor een paar uurtjes. Ik heb inmiddels ook de kliniek gemaild voor wat tips omdat het slapen met de band gewoon niet lukt (en ik moet hem eigenlijk wel 24/7 om houden).

 

Ik ben in ieder geval al super blij met resultaat. Helaas heb ik de voortgang niet echt bijgehouden met foto’s en ook vergeten een vooraf-foto te maken 😅 (gelukkig kan ik die nog opvragen bij de kliniek). Ook ben ik blij dat ik geen grotere maat heb gekozen (itt veel anderen op het forum volgens mij), maar wellicht komt dit nog. Voor nu vind ik ze echt groot zat. Ik heb gisteren een foto gemaakt en ik zal even een album proberen aan te maken. 
 

Wat ik wel vervelend vind is dat ik een mega vette huid in mijn gezicht heb gekregen na de operatie. Als ik wakker word na het slapen lijkt het net of er olie oid op zit. Ik heb nooit problemen gehad met mijn huid daarvoor. Hebben meer meiden hier last van / van gehad ? Ik heb op internet gelezen dat dit door de narcose kan komen. Ik hoop iig dat het snel weg gaat.

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Wat fijn dat je herstel is meegevallen! Ikzelf heb de borstband 4 weken moeten dragen. In het begin vond ik het ook erg vervelend en had ik zo veel pijn. Ook kon ik amper normaal ademhalen. Uiteindelijk ben ik er we gewend aan geraakt. Ik was wel erg blij dat dat rotding af mocht. Maar die band heeft zo goed geholpen! Ik heb 600cc en ze zaten bij mij dus extra hoog. Het is een kwestie van doorbijten! En wat betreft die vettige huid, dat kan inderdaad door de narcose komen! Ik heb ook een hele vettige huid gekregen na mijn operatie! Ook was mijn buik zo erg opgezwollen, dat ik wel zwanger leek😂

Probeer de band stap voor stap strakker te gaan dragen! Die rugpijn is over een tijdje verdwenen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, randa zei:

Hoi, gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Wat fijn dat je herstel is meegevallen! Ikzelf heb de borstband 4 weken moeten dragen. In het begin vond ik het ook erg vervelend en had ik zo veel pijn. Ook kon ik amper normaal ademhalen. Uiteindelijk ben ik er we gewend aan geraakt. Ik was wel erg blij dat dat rotding af mocht. Maar die band heeft zo goed geholpen! Ik heb 600cc en ze zaten bij mij dus extra hoog. Het is een kwestie van doorbijten! En wat betreft die vettige huid, dat kan inderdaad door de narcose komen! Ik heb ook een hele vettige huid gekregen na mijn operatie! Ook was mijn buik zo erg opgezwollen, dat ik wel zwanger leek😂

Probeer de band stap voor stap strakker te gaan dragen! Die rugpijn is over een tijdje verdwenen xx

Thanks!

jij ook nog, al ben jij zoals ik het hoor al door de herstelperiode van 6 weken heen 😊 jaloers haha! 

 

ik hoor idd dat je vanzelf gewend raakt aan de band al vraag ik me echt af hoe 😂 kan me er nog niks bij voorstellen, maar ik moet gewoon even doorbijten!

 

is jou huid uiteindelijk wel weer minder vet geworden?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Morgen ben ik officieel 6 weken po😄 m’n gezicht is nog steeds vet en mijn borsten van boven ook. De onderkant was heel erg droog, maar dat is weggetrokken. Het duurt een tijdje voor de narcose volledig is weggetrokken uit je lichaam. De band vond ik de eerste week echt heel erg. Ik ben eigenlijk pas af van de rugpijn nadat ie af mocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, randa zei:

Dank je wel! Morgen ben ik officieel 6 weken po😄 m’n gezicht is nog steeds vet en mijn borsten van boven ook. De onderkant was heel erg droog, maar dat is weggetrokken. Het duurt een tijdje voor de narcose volledig is weggetrokken uit je lichaam. De band vond ik de eerste week echt heel erg. Ik ben eigenlijk pas af van de rugpijn nadat ie af mocht!

Ahh oke thnx voor je reactie!

ik heb inmiddels blauwe plekken van de band aan de zijkanten ten hoogte van m’n borsten. Is dit normaal? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-8-2020 om 20:14, randa zei:

Ik had blauwe plekken onder m’n borsten en sneetjes en rode plekken boven m’n borsten door de band! Ik heb je toegevoegd aan m’n album. Dan zie je dat de band echt nodig is!

Wauw dat is inderdaad een mooi resultaat ! Je ziet een heel groot verschil inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.