Ga naar inhoud

Loisa29 : 22 juli 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik wil me graag even voorstellen!

22 juli heb ik mijn BV operatie gepland staan bij Kliniek Heyendael (chirurg Frans van Straten).

 

Ik krijg de Mentor Memory Gel Xtra protheses en ben nog aan het twijfelen tussen 325 CC en 285 CC (heb nu een B70 cup en zou graag op een volle C/kleine D willen uitkomen).

Alle tips en ervaringen zijn welkom!

 

Liefs,

Loisa29

 

 

@best_boobie

@Desert-Rose

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk! Als je de keuze hebt zou ik voor de grootste gaan. Heb ik bij mijn eerste bv niet gedaan en had er meteen spijt van. 40 cc is ook niet een enorm groot verschil. Veel dames hadden achteraf toch groter gewild.

Hoe krijg je de protheses geplaatst?

Dual plane, achter de spier of voor de spier?

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Loisa29, wat spannend!! Ik zal je even toevoegen aan mijn album. Ik heb de 340 cc memory gel Xtra high profile gekregen op 5 mei bij heyendael. Keuze was bij mij 325 of 340 ivm borst breedte 11 cm dacht ik. Ze beginnen nu na 3 weken al een klein beetje zachter te worden en begin ik op de foto te zien dat ze dalen! Gister update foto geplaatst met verschil dag 8 en dag 20. Vooralsnog zeker blij dat ik voor de  340 ben gegaan! ☺️

 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor alle reacties!

Hetzelfde advies krijg ik inderdaad ook vanuit andere hoeken (vriendinnen, de kliniek etc.)

Alhoewel ik wel bang ben dat ze dadelijk te groot worden. Ik ben van mezelf klein (1.64) en tenger gebouwd, vooral in mijn schouders.

 

3 juni ga even opnieuw passen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Es1234567 zei:

Hoi @Loisa29, wat spannend!! Ik zal je even toevoegen aan mijn album. Ik heb de 340 cc memory gel Xtra high profile gekregen op 5 mei bij heyendael. Keuze was bij mij 325 of 340 ivm borst breedte 11 cm dacht ik. Ze beginnen nu na 3 weken al een klein beetje zachter te worden en begin ik op de foto te zien dat ze dalen! Gister update foto geplaatst met verschil dag 8 en dag 20. Vooralsnog zeker blij dat ik voor de  340 ben gegaan! ☺️

 

Succes met je keuze!

Wauw! die van jou zijn echt heel mooi geworden en het verschil van de dagen vind ik erg groot, ze worden steeds mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had spookbewoning toch gelijk! Shame on me! Wat is je borstbreedte? 

Ik heb geen verstand van mentor protheses.😂

Heb zelf motiva en daar heb je mini, demi, full en corse in.

Vraag me af of xtra high profile dan vergelijkbaar is met corse🤷🏼‍♀️.

Ben benieuwd naar je verhaal. Ga je zeker volgen😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heeft hier iemand ervaring met op vakantie gaan na een BV?

22 juli heb ik de operatie en 28 september heb ik een zonvakantie gepland staan (dit is 9 a 10 weken na de operatie).

Nu, met alle corona maatregelen is het natuurlijk nog niet helemaal zeker dat de vakantie doorgaat... maar mocht die doorgaan zien jullie daar moeilijkheden in?

 

De chirurg vertelde me dat dit geen probleem moest zijn, maar vraag me af of alles wel al genezen is e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

na 9 a 10 weken lijkt het me zeker mogelijk om op vakantie te gaan. Ik zou wel zorgen voor een beugelbikini of een goede strakke bikini. Ik merk zelf wel dat als ik ze nog teveel 'los' laat het een beetje pijnlijk gaat zijn. Je bent natuurlijk nog aan het herstellen, maar een onbezorgde vakantie zou ik zeker doen als het tegen die tijd weer mogelijk is.

Ik krijg 23 juni een hersteloperatie (1 implantaat is tijdelijk verwijderd) en ga dan 5,5 week later op vakantie. Dat is uiteraard op het randje, maar lijkt me zeker wel mogelijk. Ook ik wil zwemmen met mijn zoontje en heb dat ook aan de kliniek voorgelegd. Zolang ik geen uren lig te weken moet het kunnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ld1234 zei:

@Nog even wachten zwemmen met protheses voor die spier moet lukken na 5,5 week..alleen niet te lang ivm met litteken.

Thanks, dat dacht ik ook al. En zal zeker geen baantjes trekken worden hoor. Maar wel leuk als mama ook een keer mee het water in kan. Naast dat het in Kroatië (als het allemaal doorgaat) wel lekker is om even af te koelen in het water. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Thanks, dat dacht ik ook al. En zal zeker geen baantjes trekken worden hoor. Maar wel leuk als mama ook een keer mee het water in kan. Naast dat het in Kroatië (als het allemaal doorgaat) wel lekker is om even af te koelen in het water. 

Ohh heerlijk. Kroatië is zo mooi. Daar ben ik toen geweest na mijn vorige bv en daar merkte ik dat ik zwemmen nog niet heel chill vond, maar toen zaten ze achter de spier.

Wel goed alles insmeren ook je decolleté met een factor 30 of hoger.😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ld1234 zei:

Ohh heerlijk. Kroatië is zo mooi. Daar ben ik toen geweest na mijn vorige bv en daar merkte ik dat ik zwemmen nog niet heel chill vond, maar toen zaten ze achter de spier.

Wel goed alles insmeren ook je decolleté met een factor 30 of hoger.😊

Ik ben er 30 jaar geleden geweest. En zal insmeren met minimaal factor 30 (wsl ook 50), ik verbrand snel. En wil een sunblocker voor mijn littekens kopen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Ld1234 zei:

Had spookbewoning toch gelijk! Shame on me! Wat is je borstbreedte? 

Ik heb geen verstand van mentor protheses.😂

Heb zelf motiva en daar heb je mini, demi, full en corse in.

Vraag me af of xtra high profile dan vergelijkbaar is met corse🤷🏼‍♀️.

Ben benieuwd naar je verhaal. Ga je zeker volgen😃

Dat zou ik even opmeten, dat weet ik zo niet; let you know !

Leuk dat je me gaat volgen!

 

Wanneer heb jij je BV gehad ? en waar, hoeveel cc etc. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Nog even wachten zei:

na 9 a 10 weken lijkt het me zeker mogelijk om op vakantie te gaan. Ik zou wel zorgen voor een beugelbikini of een goede strakke bikini. Ik merk zelf wel dat als ik ze nog teveel 'los' laat het een beetje pijnlijk gaat zijn. Je bent natuurlijk nog aan het herstellen, maar een onbezorgde vakantie zou ik zeker doen als het tegen die tijd weer mogelijk is.

Ik krijg 23 juni een hersteloperatie (1 implantaat is tijdelijk verwijderd) en ga dan 5,5 week later op vakantie. Dat is uiteraard op het randje, maar lijkt me zeker wel mogelijk. Ook ik wil zwemmen met mijn zoontje en heb dat ook aan de kliniek voorgelegd. Zolang ik geen uren lig te weken moet het kunnen. 

Oke thnx voor de tip en goed om te horen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Loisa29 zei:

Dat zou ik even opmeten, dat weet ik zo niet; let you know !

Leuk dat je me gaat volgen!

 

Wanneer heb jij je BV gehad ? en waar, hoeveel cc etc. ?

Ik heb mijn eerste bv 11 jaar geleden gehad (toen was ik 20) dat was 290cc anatomisch 410 style FF mcghan achter de spier (laten doen in België bij dokter d'hondt). In november 2019 heb ik deze laten wisselen voor 450cc full round motiva protheses voor de spier (laten doen door professor van der Hulst bij mooi kliniek in Maastricht).

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Loisa, spannend! Ik ben vorige week bij kliniek Heyendael geweest en nog aan het wennen aan mijn nieuwe voorgevel. Maar ik ben er ook erg blij mee aan het worden. Ik moet altijd even wennen aan iets nieuws 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Ld1234 zei:

Ik heb mijn eerste bv 11 jaar geleden gehad (toen was ik 20) dat was 290cc anatomisch 410 style FF mcghan achter de spier (laten doen in België bij dokter d'hondt). In november 2019 heb ik deze laten wisselen voor 450cc full round motiva protheses voor de spier (laten doen door professor van der Hulst bij mooi kliniek in Maastricht).

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Mooie foto's! en wat een verschil... heb je ze laten wisselen omdat je groter/ronder wilde ? of waren ze al aan vervanging toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.