Ga naar inhoud

Hoe stimuleren?


Aanbevolen berichten

Ik heb 5 Mei mijn nieuwe borsten gekregen. Na 14 dagen ingepakt te zijn mocht ik ze begin deze week eens zien. Ondanks ik dit wel al gelezen had schrok ik dat ze zo hoekig waren. Zo een vierkantige borsten had ik nog niet zien passeren op het forum. Daarbij kwam ook nog eens dat mijn borsten helemaal niet gelijk zijn. Nu ben ik ondertussen nog maar een 3 weken PO en weet ik ook dat ik wel veel geduld moet hebben. Ik heb de indruk dat mijn ene borst nog wat moet zakken. Ik draag een borstband maar volgens mijn arts is dit enkel om de protheses op zijn plaats te houden, niet om ze te doen zakken. 

Nu heb ik de indruk dat ze er na een week alweer wat beter uitzien, maar het verschil blijft. Heeft er hier iemand tips over hoe ik het herstel of op zijn plaats komen van mijn borsten kan stimuleren?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Griet22,

 

Ik ga zelf voor een prothesewissel volgende week maar kan mij niet herinneren dat mijn borsten hoekig waren na mijn eerste vergroting.

Ik weet wel bijna zeker dat dit op termijn goed gaat komen!

Het lichaam heeft gewoon tijd nodig om zich aan die vreemde protheses aan te passen. Daar mag je gerust een paar maanden voor uittrekken!

 

Welke prothese en maat heb je gekregen en welke maat beha had je hiervoor? In welke kliniek en door welke arts ben je geholpen?

 

Er zullen vast dames zijn die zich in jouw verhaal herkennen en je gerust kunnen stellen. Wellicht is het handig om wat foto’s te maken en die in een album te doen zodat men weet waar je het over hebt?

 

Succes met herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Griet22 zei:

Ik heb 5 Mei mijn nieuwe borsten gekregen. Na 14 dagen ingepakt te zijn mocht ik ze begin deze week eens zien. Ondanks ik dit wel al gelezen had schrok ik dat ze zo hoekig waren. Zo een vierkantige borsten had ik nog niet zien passeren op het forum. Daarbij kwam ook nog eens dat mijn borsten helemaal niet gelijk zijn. Nu ben ik ondertussen nog maar een 3 weken PO en weet ik ook dat ik wel veel geduld moet hebben. Ik heb de indruk dat mijn ene borst nog wat moet zakken. Ik draag een borstband maar volgens mijn arts is dit enkel om de protheses op zijn plaats te houden, niet om ze te doen zakken. 

Nu heb ik de indruk dat ze er na een week alweer wat beter uitzien, maar het verschil blijft. Heeft er hier iemand tips over hoe ik het herstel of op zijn plaats komen van mijn borsten kan stimuleren?  


Hi! Weet niet of je in mijn album hebt gekeken, maar mijn borsten waren eerst ook super vierkant en blokkerig 😂

Nu zijn ze prachtig rond. 
Je hebt al een band, en verder weet ik niet of er nog manieren zijn anders dan tijd, tijd, tijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Veerveertje zei:


Hi! Weet niet of je in mijn album hebt gekeken, maar mijn borsten waren eerst ook super vierkant en blokkerig 😂

Nu zijn ze prachtig rond. 
Je hebt al een band, en verder weet ik niet of er nog manieren zijn anders dan tijd, tijd, tijd. 

 

Als ik jouw resultaat mag krijgen zal ik dolgelukkig zijn. ik vind ze echt wel prachtig. Ik denk dat op foto het blokkerige best nog meevalt. Maar als ik voor de spiegel oogt het toch heel bizar. 

Ik probeer deze week mss eens een foto te posten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Griet22 heel herkenbaar dat hoekige .😊

Ik zie juist vaak hoekige borsten na de operatie . En inderdaad geduld want ze gaan ronder worden . Bij mij hoefde prothese niet heel ver te zakken want de arts heeft in mijn geval de prothese lager geplaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Griet22 zei:

 

Als ik jouw resultaat mag krijgen zal ik dolgelukkig zijn. ik vind ze echt wel prachtig. Ik denk dat op foto het blokkerige best nog meevalt. Maar als ik voor de spiegel oogt het toch heel bizar. 

Ik probeer deze week mss eens een foto te posten. 


Dank je wel! 🥰🥰🥰 Ja hoor, dat had ik ook voor de spiegel, ik moest soms zelfs lachen om hoe lelijk ze waren op dat moment. 🤣 Wist ook dat ze never zo zouden blijven, dus ik zat steeds in de modus van “zak, zak, zak, zak maar lekker door” 😝 dan dat ik me druk maakte over dat ze zo vierkant waren. Dus probeer je niet te druk te maken, het komt echt goed! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.