Bridt

Bridt: 20 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Dank je! Ben ook wel blij met de maat. Ik vind ze ook zeker niet te klein.

Ja, er is idd een verschil @Bridt..

Even afwachten wat er gezegd gaat worden bij de controleafspraak..  

Mss kun je aangeven dat je door de chirurg gezien wilt worden en niet door een verpleegkundige wat vaak gebeurt bij controleafspraken.

Goede tip, neem ik mee. Al begreep ik dat dit wel bij de PC is, maar dat is een aanname misschien. Ik vraag het na. Ik vraag anders ook even of ik een foto kan mailen ter beoordeling. 

Neem desnoods contact op met je arts, en laat ook weten dat je enkel en alleen de arts wil zien. Uit je bezorgdheid, maar ze veranderen de komende maanden nog heel erg. 

Hier moet rechts nog wat meewerken (staat scheef, of ik heb de indruk) maar ik hoor het over vijf weken als ik contact heb met Nio. 

Ik vrees dat het veredeling woord “geduld” van toepassing is. 
Maar je borsten zijn echt wel mooi! 😘

De arts heeft ook gereageerd en gaf ook al aan dat ik geduld moest hebben "en de natuur haar werk laten doen". Ik heb op 10 september de controleafspraak gepland en dan kijkt hij ernaar.

Afwachten voor nu dus even. En ik probeer dan links maar wat minder te belasten, gewoon voor het idee 🙂

We zijn een maand verder en gelukkig lijkt de ongelijkheid weg te trekken. Ik hoef niet 100% evenwijdig te zijn, maar vorige maand was wel erg scheef. Net weer wat foto's gemaakt en links lijkt nu wat verder gezakt.

Op 7 september heb ik de controle.

Ja, ben ik ook blij mee. Ik heb daarna ook even maar gewoon niet gekeken :-). Anders word je ook gek van jezelf als je steeds in de spiegel staat te meten, had ik tenminste. Begin er nu steeds meer aan te wennen, maar heb er geen last van dat ik ze groter gewild had. Misschien achteraf juist eerder iets kleiner..  al is het ook goed zo :)

@Bridt gefeliciteerd met je boobs en fijn dat het nu weer gelijk is en je weer tevreden bent 🙂 ik ben zelf over 12 dagen aan de beurt maar kan dankzij deze verhalen wel al geruster zijn dat als het niet meteen gelijk is het wel vaak nog komt 

Ik denk dat ik ook niet heel de tijd voor de spiegel zal staan hihi maar kan er nog niet over mee praten 

Zou ik je album mogen bekijken? 

Dank je @Nog even wachten

@Petra84 natuurlijk, ik voeg je toe! Spannend, al aan aftellen dus? Bij mij ging het in begin wel redelijk recht en bij twee maanden ongelijk. Ik heb dat bij iemand anders ook gelezen hier op het forum. 

Bij een andere intake had de pc op mijn lichaam lijntjes getrokken en daardoor zag je ook dat ik vooraf niet helemaal gelijk was. Hij deed dat om me daarvan bewust te maken. Zeker met een cup A zie je dat niet echt :-). Je zou dat ook eens bij jezelf nu naar kunnen kijken. Want straks wordt een eventueel verschil wat meer uitvergroot. Natuurlijk let de pc daar ook op en bij veel ongelijkheid plaatsen ze volgens mij ook andere implantaten per borst.

@Bridt jazeker de dagen gaan snel voorbij en echt alle laatste voorbereidingen hihi

Morgen starten de scholen weer dus het zal voorbij gaan vliegen hihi

Maar wel al slapeloze nachten en kriebels en ook rare dromen 🤣🤣

Ik heb ook een a cup en viel me indd vandaag pas op een minimale verschil maar komt allemaal goed! 

Ik ben wel heel erg blij te lezen dat het bij veel meiden zo is maar uiteindelijk allemaal goed komt 🙏

Ik ga eens een kijkje nemen dankjewel!

@Bridtzou ik ook mee mogen kijken? Ik ben 28-7 geopereerd bij dr straten😊 zal jou ook toevoegen aan mijn album als je wil

@Petra84 dank je! En ja, het toverwoord hier is geduld 😎

@Suus88 ik heb je toegevoegd! En ik ben ook benieuwd naar jouw vorderingen.