Ga naar inhoud

Bridt: 20 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ja, ben ik ook blij mee. Ik heb daarna ook even maar gewoon niet gekeken :-). Anders word je ook gek van jezelf als je steeds in de spiegel staat te meten, had ik tenminste. Begin er nu steeds meer aan te wennen, maar heb er geen last van dat ik ze groter gewild had. Misschien achteraf juist eerder iets kleiner..  al is het ook goed zo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bridt gefeliciteerd met je boobs en fijn dat het nu weer gelijk is en je weer tevreden bent 🙂 ik ben zelf over 12 dagen aan de beurt maar kan dankzij deze verhalen wel al geruster zijn dat als het niet meteen gelijk is het wel vaak nog komt 

 

Ik denk dat ik ook niet heel de tijd voor de spiegel zal staan hihi maar kan er nog niet over mee praten 

 

Zou ik je album mogen bekijken? 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je @Nog even wachten

 

@Petra84 natuurlijk, ik voeg je toe! Spannend, al aan aftellen dus? Bij mij ging het in begin wel redelijk recht en bij twee maanden ongelijk. Ik heb dat bij iemand anders ook gelezen hier op het forum. 

 

Bij een andere intake had de pc op mijn lichaam lijntjes getrokken en daardoor zag je ook dat ik vooraf niet helemaal gelijk was. Hij deed dat om me daarvan bewust te maken. Zeker met een cup A zie je dat niet echt :-). Je zou dat ook eens bij jezelf nu naar kunnen kijken. Want straks wordt een eventueel verschil wat meer uitvergroot. Natuurlijk let de pc daar ook op en bij veel ongelijkheid plaatsen ze volgens mij ook andere implantaten per borst.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bridt jazeker de dagen gaan snel voorbij en echt alle laatste voorbereidingen hihi

Morgen starten de scholen weer dus het zal voorbij gaan vliegen hihi

Maar wel al slapeloze nachten en kriebels en ook rare dromen 🤣🤣

 

Ik heb ook een a cup en viel me indd vandaag pas op een minimale verschil maar komt allemaal goed! 

Ik ben wel heel erg blij te lezen dat het bij veel meiden zo is maar uiteindelijk allemaal goed komt 🙏

 

Ik ga eens een kijkje nemen dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schaam me er niet voor hoor, maar ik ben uiteindelijk ook niet heel lang zo plat geweest 😁. Na de tweede zwangerschap anderhalf jaar borstvoeding gegeven en dus zeker twee jaar blij geweest met cup D. 

 

In november zoiets me rot geschrokken wat er over was toen ik stopte met voeden en in december een eerste afspraak gemaakt voor een intake 😊

 

Ik moet wel zeggen dat ik geen last heb van de "had ik maar groter gekozen" gedachte. Ik ben heel blij met ze en hoe het nu wordt, maar een maatje kleiner was ook goed geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ja dat is dan mss anders 

Ik ben altijd behoorlijk plat geweest en na 3 kinderen is het helemaal van die theezakjes geworden 😅

 

Ik ben nog steeds in twijfel maar wil ook weer niet te klein maar moet zeker wel bij lijf passen 🤣 ben met de arts in gesprek en laat de keuze aan hem over en vertrouw op zijn oordeel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag heb ik de eindcontrole gehad en goed nieuws, ik mag ze houden 😁. Ze zijn weer netjes in vorm en hij vond ze al heel zacht, dus ik heb blijkbaar de Drop&Fluff al achter de rug 😁. Hij zei dat nu ongeveer 95% wel in vorm was en dat ik over 15 jaar zoiets terug mag komen 🙂

 

Daarna was wel een beetje vaag. De PC gaf aan dat ik nog even langs een assistente moest. Dus zij op haar beurt vroeg me een evaluatie in te vullen. Ofja, ze vroeg het niet eens echt, ze gaf me een formulier, vroeg of ik thee wilde en zette me in een kamertje. Ik had die drie vragen zo ingevuld en omdat ik thee kreeg, verwachtte ik dat ze wel terug zou komen om misschien nog iets na te bespreken. Maar na zeker 10 minuten zat ik daar nog en zag ik haar door het glas in een andere ruimte ergens anders mee bezig met iemand anders (collega volgens mij). Ik heb toen maar de evaluatie op de balie gelegd en ben naar huis gegaan. Maar dat vond ik wel een gekke afsluiting. 

 

Maar goed, ik ben inmiddels wel blij met mij borsten. Schrok wel van de "voor foto" die hij me nog liet zien. Achteraf had ik misschien een maatje minder ook mooi gevonden, maar dit is prima zo .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bridtje topic lezen was heel aangenaam 😊

 

Ik ben nu bijna 3 weken po en had de afgelopen dagen ook last van een schurend gevoel. Net zoals jij omschreef.. maar ach dat zal wel wegtrekken.. 

 

Ik vind het fijn om topics te lezen van meiden die iets verder staan in hun herstelperiode. Daar heb ik op dit moment héél veel aan.

 

Wat een rare afsluiter had je gisteren 🤔, maar ik ben blij dat je tevreden bent met je boobies.

Zou ik in je album mogen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Bridt zei:

Vandaag heb ik de eindcontrole gehad en goed nieuws, ik mag ze houden 😁. Ze zijn weer netjes in vorm en hij vond ze al heel zacht, dus ik heb blijkbaar de Drop&Fluff al achter de rug 😁. Hij zei dat nu ongeveer 95% wel in vorm was en dat ik over 15 jaar zoiets terug mag komen 🙂

 

Daarna was wel een beetje vaag. De PC gaf aan dat ik nog even langs een assistente moest. Dus zij op haar beurt vroeg me een evaluatie in te vullen. Ofja, ze vroeg het niet eens echt, ze gaf me een formulier, vroeg of ik thee wilde en zette me in een kamertje. Ik had die drie vragen zo ingevuld en omdat ik thee kreeg, verwachtte ik dat ze wel terug zou komen om misschien nog iets na te bespreken. Maar na zeker 10 minuten zat ik daar nog en zag ik haar door het glas in een andere ruimte ergens anders mee bezig met iemand anders (collega volgens mij). Ik heb toen maar de evaluatie op de balie gelegd en ben naar huis gegaan. Maar dat vond ik wel een gekke afsluiting. 

 

Maar goed, ik ben inmiddels wel blij met mij borsten. Schrok wel van de "voor foto" die hij me nog liet zien. Achteraf had ik misschien een maatje minder ook mooi gevonden, maar dit is prima zo .

Fijn dat je eindcontrole goed geweest is! Wel gek inderdaad om zo de deur uit te lopen, inderdaad gek om het zo af te sluiten.

Zou ik mee mogen kijken in je album? Ik wordt 14 oktober door Straten geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 11-9-2020 om 21:40, Bridt zei:

Bedankt allen. Ik voeg jullie toe! De meest recente foto is ook alweer een maand oud, maar toen was ik er ook blij mee 🙂

Hoi Bridt, zou ik ook misschien in jouw album mogen kijken? Bij mij zit rechts nu een stuk hoger als links vandaar dat ik in jouw topic terecht kwam ☺️ Ik weet dat het vast wel goed komt, maar je wil toch altijd graag vergelijken hè 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 27-11-2020 om 16:56, Melissa86 zei:

Hoi Bridt, zou ik ook misschien in jouw album mogen kijken? Bij mij zit rechts nu een stuk hoger als links vandaar dat ik in jouw topic terecht kwam ☺️ Ik weet dat het vast wel goed komt, maar je wil toch altijd graag vergelijken hè 😉

Hey ik heb precies hetzelfde, rechts is nog niet echt gedaalt en heb ook echt niet het idee dat het gaat gebeuren. Maar goed lees overal dat ik geduld moet hebben.. alleen is het wel fijn om van anderen te horen dat het echt wel goed komt😋

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.