Josje1920

Ongelijke borsten na borstvergroting

Recommended Posts

Dag, ik zie dat jij ook een prothesewissel hebt gedaan omdat je kapselvormimg had. Ik heb nu hetzelfde probleem en ga volgende week onder het mes in Jan van Goyen. Zou ik je fotoalbum mogen bekijken?

Hi
@Fje1981  ik heb inderdaad een wissel gehad, Ik had wel wat kapselvorming maar  niet extreem. Reden van mijn wissel is omdat ze door de borstvoeding echt lelijk waren geworden en je de prothese heel erg zag ( randen en als ik mijn armen omhoog deed of bukte er een punt verscheen) daarbij had ik ook de McGhane implantaten dus wilde die eruit hebben. Ik wil je toevoegen maar denk niet dat je mij als voorbeeld moet nemen 🙈 helaas loopt het helemaal niet zoals gehoopt. 

Dat is balen zeg dat je nog steeds niet tevreden bent. Loopt dit allemaal nog en denk je dat je uiteindelijk wel de borsten krijgt die je wil? Ook ik had Mcghan de 410 versie 235 cc krijg nu Motiva ergonomix demi 525 cc. Mijn kapselvorming is best veel met name aan 1 kant die is hard en pijnlijk krijg verwijderen ook vergoed. Je album mag je delen maar alleen als jij je er prettig bij voelt. 

Nog even over het geven van borstvoeding. Ik denk dat dit er mede voor heeft gezorgd dat ik kapselvorming heb gekregen. Dit kan je namelijk krijgen door bacteriën en ik heb best vaak borstontsteking gehad. Desondanks toch 10 maanden gevoed. Had jij daar ook last van?

Hi heb je toegevoegd hoor, moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weer weet welk type ik had van McGhane, is alweer 10 jaar geleden en kaartje ben ik kwijt geraakt. 
Heb geen idee welke kant het op gaat, woensdag mijn controle gehad en nu toch best wel onrustig over alles. Wacht ook nog op een antwoord van mijn pc. 

Ohh echt! Ik heb mijn oudste 6 maanden gevoed en mijn jongste 4 maanden, dus wel iets korter. Alleen nooit een borstontsteking gehad, had alleen veel  meer melk uit mijn rechterborst. Dus voeden daar automatisch met deze kant en kolfde de andere kant af. Maar op het verschil in borsten en het feit dat ze echt op mijn protheses na leeggelopen zijn niks aan over gehouden 🙈

Ondanks alles toch heel dankbaar dat ik ze hebben kunnen voeden.

Gezien! Vind het formaat erg mooi staat je goed. Ze lijken nog wat strak te staan dat zal zeker veranderen. Kan zeker een halfjaar duren, zolang geleden was je operatie toch nog niet? Zal je operatieverslag eens opzoeken dan hoef je alles niet nogmaals te vertellen. 

Ben blij met de maat maar had achteraf denk ik toch voor iets groter gegaan. Foto’s zijn wat ouder hoor moet mijn album nodig aanpassen dus zal een deze dagen een nieuwe foto plaatsten 

Ik lees niets anders van forummers dat ze toch groter hadden gewild. Denk echt dat dit komt omdat je nieuwe maat gauw went. Tis maar goed dat we geen milionair zijn😂

@Spookbewoning12 heel goed verwoord. En zo sta ik er ook in met mijn arts. Laatste consult opperde ik de Motiva full maar hij gaf aan dat dit voor mijn doel too much gaat zijn want ik krijg al dubbel aantal cc. Slaat twijfel soms toe ja! Maar is ook spanning ik wil geen supergrote borsten maar mag wel wat groter en dat zal ik nu ook wel krijgen. 

Ha Josje,

Ik ben 16 december, dus een paar dagen voor jou, geopereerd door dr Zaal in Velthuiskliniek A’dam. Hier ook ongelijke borsten en een uitvergroting van de voorsituatie. Mijn arts heeft het me echter wel gezegd maar dat herinnerde ik me later pas. Ik had wel gehoopt dat ze meer had gedaan om het wat symmetrischer te maken maar helaas. 
Ik ben al wel terug geweest en daar hebben ze mijn borsten naast de voor-foto laten zien met ongelijke borstplooien die nu rechtgetrokken (au!) zijn. Dit laatste wist ik niet eens. Had ik wel graag geweten want ik heb erg last gehad van de linker plooi!

Ik heb er inmiddels vrede mee. Naar de sauna ga ik toch al niet, bij wijze van, dus weinig zullen me naakt zien.. Misschien is dat ook iets voor jou. Kijk hoe fabulous je ineens bent met je zomerkleding aan weer. Volgens mensen die het weten loop ik anders en straal ik meer zelfvertrouwen uit. Jurkjes, truitjes enz staan ineens leuk! Dat gaan een paar scheve tepels niet verpesten, toch?

PS erg verschil in grootte zie ik ook niet bij je, hoor!

@bent001 Ben benieuwd of we in hetzelfde schuitje zitten. Mag ik je album inzien? Dank!

@Marlies84 Vervelend zeg. Ik had inderdaad ook liever gehad dat er van te voren iets meer aandacht was besteed aan de ongelijkheid.. heb je eventueel foto’s? 

@Fje1981 bedankt voor het toevoegen! 

Grappig hè? En zoals je ziet op de eerste foto staan mijn borsten best hoog wang dat is pa een paar weken na de operatie. Maar in de loop vd jaren zijn ze natuurlijker gaan hangen. Heb nu zelfs een verschil ‘komt door kapsel’