Ga naar inhoud

Ongelijke borsten na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Op 23-5-2020 om 10:04, Fje1981 zei:

Jouw eigen borsten lijken  echt sprekend op die van mij! Had je ook een B-cup? Zal kijken of ik als ik mijn album maak mijn oude foto’s kan vinden. Dan kan je de gelijkenis zien. Mag ik vragen wat je lengte en gewicht is? Ik ga binnenkort voor een prothesewissel maar heb destijds slechts 235 cc gekregen. 

@Josje1920 ik heb je toegevoegd aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Josje,

 

Ik ben 16 december, dus een paar dagen voor jou, geopereerd door dr Zaal in Velthuiskliniek A’dam. Hier ook ongelijke borsten en een uitvergroting van de voorsituatie. Mijn arts heeft het me echter wel gezegd maar dat herinnerde ik me later pas. Ik had wel gehoopt dat ze meer had gedaan om het wat symmetrischer te maken maar helaas. 
Ik ben al wel terug geweest en daar hebben ze mijn borsten naast de voor-foto laten zien met ongelijke borstplooien die nu rechtgetrokken (au!) zijn. Dit laatste wist ik niet eens. Had ik wel graag geweten want ik heb erg last gehad van de linker plooi!

 

Ik heb er inmiddels vrede mee. Naar de sauna ga ik toch al niet, bij wijze van, dus weinig zullen me naakt zien.. Misschien is dat ook iets voor jou. Kijk hoe fabulous je ineens bent met je zomerkleding aan weer. Volgens mensen die het weten loop ik anders en straal ik meer zelfvertrouwen uit. Jurkjes, truitjes enz staan ineens leuk! Dat gaan een paar scheve tepels niet verpesten, toch?

 

PS erg verschil in grootte zie ik ook niet bij je, hoor!

 

@bent001 Ben benieuwd of we in hetzelfde schuitje zitten. Mag ik je album inzien? Dank!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Josje1920 zei:

@Fje1981 wow borsten kijken op de voorsituatie inderdaad heeeel erg veel op de mijne haha

Grappig hè? En zoals je ziet op de eerste foto staan mijn borsten best hoog wang dat is pa een paar weken na de operatie. Maar in de loop vd jaren zijn ze natuurlijker gaan hangen. Heb nu zelfs een verschil ‘komt door kapsel’ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 ja en als ik dan naar het verschil kijk dan vind ik dat ook helemaal niet storend. Maar naar m’n eigen borsten kijk je toch zo kritisch naar terwijl die van mij voor andere blijkbaar ook niet storend zijn haha

 

Ik hoop dat die van mij straks ook gewoon steeds natuurlijk worden en het verschil ga accepteren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Marlies84 zei:

Ha Josje,

 

Ik ben 16 december, dus een paar dagen voor jou, geopereerd door dr Zaal in Velthuiskliniek A’dam. Hier ook ongelijke borsten en een uitvergroting van de voorsituatie. Mijn arts heeft het me echter wel gezegd maar dat herinnerde ik me later pas. Ik had wel gehoopt dat ze meer had gedaan om het wat symmetrischer te maken maar helaas. 
Ik ben al wel terug geweest en daar hebben ze mijn borsten naast de voor-foto laten zien met ongelijke borstplooien die nu rechtgetrokken (au!) zijn. Dit laatste wist ik niet eens. Had ik wel graag geweten want ik heb erg last gehad van de linker plooi!

 

Ik heb er inmiddels vrede mee. Naar de sauna ga ik toch al niet, bij wijze van, dus weinig zullen me naakt zien.. Misschien is dat ook iets voor jou. Kijk hoe fabulous je ineens bent met je zomerkleding aan weer. Volgens mensen die het weten loop ik anders en straal ik meer zelfvertrouwen uit. Jurkjes, truitjes enz staan ineens leuk! Dat gaan een paar scheve tepels niet verpesten, toch?

 

PS erg verschil in grootte zie ik ook niet bij je, hoor!

 

@bent001 Ben benieuwd of we in hetzelfde schuitje zitten. Mag ik je album inzien? Dank!

 

 


Hi @Marlies84 ik zal je toevoegen. Heb je ook een album? Ben ook erg benieuwd naar jouw situatie. Kan er bij jou helemaal niks aan gedaan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.