Ga naar inhoud

Ongelijke borsten na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

21 december ben ik door dr. van Straten geopereerd. Ik heb 340cc Mentor Xtra high profile gekregen. Van te voren wist ik al dat de vorm van mijn borsten verschillend zijn. Een tepel wijst wat meer naar buiten en deze borst hing wat lager. Ik ben nu 5 maanden verder. Echter vind ik mijn rechterborst groter dan de linker. Deze voelt ook wat harder en het voelt alsof deze wat zwaarder hangt. Ik zit hier iedere dag naar te kijken en aan te voelen. Misschien stel ik mijzelf aan, maar het stoort me enorm en ik ben er iedere dag mee bezig. Ik heb 4 juni een gesprek gepland staan met de chirurg. Ik wil toch graag weten wat de keuze is geweest om in de linker borst niet bijvoorbeeld de 365cc te hebben gedaan. Het spookt de hele tijd door mijn hoofd of dat dat niet mooier was geweest en of er wel goed genoeg is gekeken naar het verschil in mijn borsten of er niet te snel een beslissing is genomen etc. Ik weet zelf niet zo goed wat ik er mee moet. Wederom, misschien stel ik me aan en pieker ik er nu zo over omdat ik er nu iedere dag ermee bezig ben en erna kijk etc. Daarom wil ik graag hier jullie meningen vragen. Wat denken jullie? (Zie foto’s). In mijn album zal ik nog meer foto’s toevoegen. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en hoe jullie naar mijn nieuwe borsten kijken. Zien jullie het verschil in grootte?

 

Liefs, J.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meis,

 

snap je helemaal zit ongeveer in en gelijke situatie, alleen in mijn verschil veel groter nog. Maar zie inderdaad dat je op de foto linker borst meer naar buiten staat. En je plooi want lager is Ben je al op controle geweest? 
Heb je ook foto’s van je voorsituatie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Josje, wat vervelend om te horen dat je er zo mee bezig bent :( je zou juist extra er van moeten genieten! 

 

Als ik naar de foto's kijk snap ik wel wat je bedoelt, maar eerlijk gezegd vind ik het verschil niet storend. Voor mij oogt de linker op de foto ietsje groter, maar in mijn ogen is dat meer een natuurlijk verschil omdat het lichaam nu eenmaal lang niet altijd symmetrisch is. Ken je het voorbeeld met symmetrische wenkbrauwen? Dat ziet er te perfect en daardoor onnatuurlijk en niet mooi uit. 

 

Ik ben zelf op 5 mei bij dezelfde kliniek geopereerd en met hetzelfde implantaat en volume! Grappig :) ik ben benieuwd wat de arts tegen je gaat zeggen. Bij mij is de rechter borst in mijn voor situatie ook iets kleiner dan de linker dus ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen. Ik denk al met al dat je een paar mooie volle boobies hebt gekregen!! 😊 zou ik met je mogen meekijken om je voor situatie ook eens te zien?! 

 

Ik ga je iig even volgen want ben benieuwd naar de uitkomst van je gesprek. Maar ik hoop ook dat je voor jezelf een modus kan vinden dat je ervan gaat genieten! Daar hebben we het uiteindelijk allemaal voor gedaan :)

 

Mocht het bij mij straks ook wat verschillend zijn en in mijn ogen niet perfect (en dat lijkt me ook lastig want ik ben een pietje precies en vind mijn borsten nu 2,5 week na de operatie ook nog niet mooi dus kan me er iets bij voorstellen hoe je je voelt), dan probeer ik maar te denken dat het in ieder geval een stuk beter is dan dat het was want er zit nu eindelijk wat 😄

 

Fijne dag vandaag en ben benieuwd naar het verloop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik vind je borsten een heel mooi formaat. Moest even goed kijken maar zie wat je bedoeld. Links lijkt wat voller/ronder. Het lijkt of rechts bovenin nog wat hoger staat. 

Heeft de pc in beide hetzelfde aantal ccs gedaan? Mijn borsten zijn ook ongelijk er komt een verschil van 50cc in. Ben benieuwd wat je pc zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Joke,

 

Allereerst wil ik je complimenteren met je borsten, die ogen heel natuurlijk ondanks dat je ronde protheses hebt.

Ik snap een klein beetje wat je ziet, maar eerlijk gezegd was dat mij niet opgevallen als je daar zelf niet op had gewezen.

Wij die een borstvergroting ondergaan zijn echter superkritisch en dat zou  de chirurg moeten weten.

Ben dus erg benieuwd wat de arts je zal vertellen. Zou je als hij aangeeft de ene borst opnieuw te doen hiermee akkoord gaan?

 

Succes en focus je niet teveel hierop, want ze zijn echt mooi!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw eigen borsten lijken  echt sprekend op die van mij! Had je ook een B-cup? Zal kijken of ik als ik mijn album maak mijn oude foto’s kan vinden. Dan kan je de gelijkenis zien. Mag ik vragen wat je lengte en gewicht is? Ik ga binnenkort voor een prothesewissel maar heb destijds slechts 235 cc gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Josje1920 zei:

@bent001 ik zal vanmiddag even foto’s op mijn pagina zetten van de voorsituatie. Wanneer ben je geopereerd en heb je foto’s? Vind je het volume bij mij ook opvallen dat er verschil in zit of zie je vooral dat de vorm anders is?

 

Kan je mij toegang geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Es1234567 zei:

Als ik naar de foto's kijk snap ik wel wat je bedoelt, maar eerlijk gezegd vind ik het verschil niet storend. Voor mij oogt de linker op de foto ietsje groter, maar in mijn ogen is dat meer een natuurlijk verschil omdat het lichaam nu eenmaal lang niet altijd symmetrisch is. Ken je het voorbeeld met symmetrische wenkbrauwen? Dat ziet er te perfect en daardoor onnatuurlijk en niet mooi uit. 

 

Mocht het bij mij straks ook wat verschillend zijn en in mijn ogen niet perfect (en dat lijkt me ook lastig want ik ben een pietje precies en vind mijn borsten nu 2,5 week na de operatie ook nog niet mooi dus kan me er iets bij voorstellen hoe je je voelt), dan probeer ik maar te denken dat het in ieder geval een stuk beter is dan dat het was want er zit nu eindelijk wat 😄

 

Ben t hélemaal eens met @Es1234567!!

Uitstekend verwoord!

 

Vind je borsten er juist heel erg mooi uitzien!

 

Mijn linkerborst is ook ietsjes minder vol dan mn rechter; maar dat was voor de operatie ook al, dus stoor me er niet aan; is maar een minimaal verschil en maakt t juist wat natuurlijker..

En zo vind ik dat bij jou ook 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Es1234567 @Juni @Fje1981 @Robijntje02

 

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb deze bevestiging misschien ook gewoon even nodig dat het niet meteen opvalt. Aan mensen waar ik het aan vraag geven ook aan dat ze het alleen maar zien omdat ik het zelf heb opgemerkt. Maar je kijkt er zelf gewoon zo precies naar. Ik moet gewoon even een manier vinden om het te accepteren dat het niet precies evenveel is in volume. 
 

@Juni bij mij is er zowel links als rechts 340cc ingegaan.

@Es1234567 @Fje1981 ik weet niet of mijn album open is anders zal ik jullie even toevoegen! 

 

Ik laat weten wan mijn pc mij gaat vertellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Josje, inderdaad :) , het liefst willen we allemaal perfecte borsten die identiek zijn! Maar mocht de voor situatie ook al iets verschillen dan behoud je die situatie. Ik weet alleen niet hoe groot het verschil moet zijn wil een pc echt 2 verschillende formaten plaatsen. 

 

Wat ik me ook nog bedacht is dat een iets groter formaat niet alleen meer volume heeft naar voren maar ook in de breedte hé?! Dus voor hetzelfde geld, door het plaatsen van iets meer cc, krijgt de andere borst misschien juist een "grotere" of "bredere" look! En dan zul je het gevoel misschien wel het gevoel krijgen had ik maar hetzelfde volume laten plaatsen! Ik weet het fijne er ook niet van want heb weinig verstand van verschil oplossen via protheses maar dit is hoe ik het in mijn hoofd heb voor mezelf, mocht mijn ene borst wat anders ogen dan de ander. En wat ik al zei ik ben echt een pietje precies dus benieuwd hoe het bij mij gaat ontwikkelen 😅 

 

Maar op de foto denk ik dat je een heel mooi resultaat hebt en dat het niet gek is dat ze niet perfect identiek zijn :) en dat het op het oog voor een ander niet op die manier opvalt omdat het gewoon om mooie borsten gaat :)

 

Ben benieuwd wat de PC gaat zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps... Staat een foutje hierboven in mijn tekst, dat krijg je als je na gaat lezen en zinnen anders formuleert 😅

 

Maar ik kan je voor foto's zien en ik vind het verschil juist veel minder geworden!! Als ik dat tegen de foto's nu aanzet vind ik je resultaat juist heel mooi! Misschien helpt dat nog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Josje1920 zei:

@Fje1981

 

ik ben 1.72 en weeg 63 kg. Ik droeg zelf altijd een 75a of 70b. Nu verschilt het een beetje per merk. Ik heb van de Hunkemöller een 75D en van een ander merk een 70D. 

Denk dat ik 20 jaar geleden ongeveer op hetzelfde uitkwam 1.74 met 68 kg ‘goede oude tijd’ 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meis, zie inderdaad dat je dit ook al voor je operatie had, vind het verschil eigelijk nu juist minder dan het eerst was. Maar zou het zeker bespreken met je pc.

Ik voeg je toe aan mijn album, ook ik had een verschil voor mijn operatie wat ik wel echt jammer vind is dat de artsen je vooraf hier niet op wijzen. Voor het mooie had ik eigelijk een lift nodig gehad aan één kant. Maar misschien dat deze nog gaat komen dit jaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bent001 zei:

Hi Meis, zie inderdaad dat je dit ook al voor je operatie had, vind het verschil eigelijk nu juist minder dan het eerst was. Maar zou het zeker bespreken met je pc.

Ik voeg je toe aan mijn album, ook ik had een verschil voor mijn operatie wat ik wel echt jammer vind is dat de artsen je vooraf hier niet op wijzen. Voor het mooie had ik eigelijk een lift nodig gehad aan één kant. Maar misschien dat deze nog gaat komen dit jaar. 

Dag, ik zie dat jij ook een prothesewissel hebt gedaan omdat je kapselvormimg had. Ik heb nu hetzelfde probleem en ga volgende week onder het mes in Jan van Goyen. Zou ik je fotoalbum mogen bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Fje1981 zei:

Dag, ik zie dat jij ook een prothesewissel hebt gedaan omdat je kapselvormimg had. Ik heb nu hetzelfde probleem en ga volgende week onder het mes in Jan van Goyen. Zou ik je fotoalbum mogen bekijken?


Hi
@Fje1981  ik heb inderdaad een wissel gehad, Ik had wel wat kapselvorming maar  niet extreem. Reden van mijn wissel is omdat ze door de borstvoeding echt lelijk waren geworden en je de prothese heel erg zag ( randen en als ik mijn armen omhoog deed of bukte er een punt verscheen) daarbij had ik ook de McGhane implantaten dus wilde die eruit hebben. Ik wil je toevoegen maar denk niet dat je mij als voorbeeld moet nemen 🙈 helaas loopt het helemaal niet zoals gehoopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, bent001 zei:


Hi
@Fje1981  ik heb inderdaad een wissel gehad, Ik had wel wat kapselvorming maar  niet extreem. Reden van mijn wissel is omdat ze door de borstvoeding echt lelijk waren geworden en je de prothese heel erg zag ( randen en als ik mijn armen omhoog deed of bukte er een punt verscheen) daarbij had ik ook de McGhane implantaten dus wilde die eruit hebben. Ik wil je toevoegen maar denk niet dat je mij als voorbeeld moet nemen 🙈 helaas loopt het helemaal niet zoals gehoopt. 

Dat is balen zeg dat je nog steeds niet tevreden bent. Loopt dit allemaal nog en denk je dat je uiteindelijk wel de borsten krijgt die je wil? Ook ik had Mcghan de 410 versie 235 cc krijg nu Motiva ergonomix demi 525 cc. Mijn kapselvorming is best veel met name aan 1 kant die is hard en pijnlijk krijg verwijderen ook vergoed. Je album mag je delen maar alleen als jij je er prettig bij voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, bent001 zei:


Hi
@Fje1981  ik heb inderdaad een wissel gehad, Ik had wel wat kapselvorming maar  niet extreem. Reden van mijn wissel is omdat ze door de borstvoeding echt lelijk waren geworden en je de prothese heel erg zag ( randen en als ik mijn armen omhoog deed of bukte er een punt verscheen) daarbij had ik ook de McGhane implantaten dus wilde die eruit hebben. Ik wil je toevoegen maar denk niet dat je mij als voorbeeld moet nemen 🙈 helaas loopt het helemaal niet zoals gehoopt. 

Nog even over het geven van borstvoeding. Ik denk dat dit er mede voor heeft gezorgd dat ik kapselvorming heb gekregen. Dit kan je namelijk krijgen door bacteriën en ik heb best vaak borstontsteking gehad. Desondanks toch 10 maanden gevoed. Had jij daar ook last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Fje1981 zei:

Nog even over het geven van borstvoeding. Ik denk dat dit er mede voor heeft gezorgd dat ik kapselvorming heb gekregen. Dit kan je namelijk krijgen door bacteriën en ik heb best vaak borstontsteking gehad. Desondanks toch 10 maanden gevoed. Had jij daar ook last van?


Hi heb je toegevoegd hoor, moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weer weet welk type ik had van McGhane, is alweer 10 jaar geleden en kaartje ben ik kwijt geraakt. 
Heb geen idee welke kant het op gaat, woensdag mijn controle gehad en nu toch best wel onrustig over alles. Wacht ook nog op een antwoord van mijn pc. 
 

Ohh echt! Ik heb mijn oudste 6 maanden gevoed en mijn jongste 4 maanden, dus wel iets korter. Alleen nooit een borstontsteking gehad, had alleen veel  meer melk uit mijn rechterborst. Dus voeden daar automatisch met deze kant en kolfde de andere kant af. Maar op het verschil in borsten en het feit dat ze echt op mijn protheses na leeggelopen zijn niks aan over gehouden 🙈

Ondanks alles toch heel dankbaar dat ik ze hebben kunnen voeden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, bent001 zei:


Hi heb je toegevoegd hoor, moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weer weet welk type ik had van McGhane, is alweer 10 jaar geleden en kaartje ben ik kwijt geraakt. 
Heb geen idee welke kant het op gaat, woensdag mijn controle gehad en nu toch best wel onrustig over alles. Wacht ook nog op een antwoord van mijn pc. 
 

Ohh echt! Ik heb mijn oudste 6 maanden gevoed en mijn jongste 4 maanden, dus wel iets korter. Alleen nooit een borstontsteking gehad, had alleen veel  meer melk uit mijn rechterborst. Dus voeden daar automatisch met deze kant en kolfde de andere kant af. Maar op het verschil in borsten en het feit dat ze echt op mijn protheses na leeggelopen zijn niks aan over gehouden 🙈

Ondanks alles toch heel dankbaar dat ik ze hebben kunnen voeden.

Gezien! Vind het formaat erg mooi staat je goed. Ze lijken nog wat strak te staan dat zal zeker veranderen. Kan zeker een halfjaar duren, zolang geleden was je operatie toch nog niet? Zal je operatieverslag eens opzoeken dan hoef je alles niet nogmaals te vertellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Fje1981 zei:

Gezien! Vind het formaat erg mooi staat je goed. Ze lijken nog wat strak te staan dat zal zeker veranderen. Kan zeker een halfjaar duren, zolang geleden was je operatie toch nog niet? Zal je operatieverslag eens opzoeken dan hoef je alles niet nogmaals te vertellen. 


Ben blij met de maat maar had achteraf denk ik toch voor iets groter gegaan. Foto’s zijn wat ouder hoor moet mijn album nodig aanpassen dus zal een deze dagen een nieuwe foto plaatsten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, bent001 zei:


Ben blij met de maat maar had achteraf denk ik toch voor iets groter gegaan. Foto’s zijn wat ouder hoor moet mijn album nodig aanpassen dus zal een deze dagen een nieuwe foto plaatsten 

Ik lees niets anders van forummers dat ze toch groter hadden gewild. Denk echt dat dit komt omdat je nieuwe maat gauw went. Tis maar goed dat we geen milionair zijn😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Spookbewoning12 heel goed verwoord. En zo sta ik er ook in met mijn arts. Laatste consult opperde ik de Motiva full maar hij gaf aan dat dit voor mijn doel too much gaat zijn want ik krijg al dubbel aantal cc. Slaat twijfel soms toe ja! Maar is ook spanning ik wil geen supergrote borsten maar mag wel wat groter en dat zal ik nu ook wel krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.