Ga naar inhoud

cup niet zoals vooraf afgesproken


Aanbevolen berichten

hey dames

ik heb gezocht op forum maar ik vond niet direct ervaringen die me konden helpen.

ik lees af en toe dat het wel eens gebeurd dat het uiteindelijke resultaat verschilt van wat je vooraf afgesproken hebt met de pc. voor mij hebben we beslist voor kleine D te gaan. wat als ik nu na de bv op een E uitkom wat ik zeker te groot zou vinden aangezien ik slank ben. of als ik maar op kleine C uitkom.

iemand mee gemaakt en is hier een oplossing voor??? ik had zo idee dat als je betaalt voor D en je geen D krijgt de pc dit toch zou moeten oplossen of ben ik verkeerd???

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is moeilijk om in cupmaten te spreken , al kan een ervaren chirurg dat heel goed inschatten .

Sommigen krijgen gratis een heroperatie en moeten bvb enkel de protheses betalen (wat wel het kleinste deel v/d rekening is) , anderen krijgen alles gratis en nog anderen zullen de situatie moeten aanvaarden en doen dan een wissel in een andere kliniek/ziekenhuis .

Dat moet je bespreken met je chirurg om tot een oplossing te komen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik werd zelf ook wel benieuwd toen ik dit topic las...

Bij mij is het namelijk veel groter uitgevallen.

Zou naar een C gaan en kwam in een E.

Toen ik de pasprothese in had met een truitje erover, had ik een foto gemaakt.

Als ik nu dat truitje aantrek, komt het resultaat niet eens in de buurt!

(Doe het ook niet meer aan, want het is nu echt TE)

Maar goed, meestal lees ik dat het veelal overeen komt.

Ik zal eerlijk zeggen dat ik toch een heropperatie wil. Voel me namelijk niet happy hiemee...

Maar goed, dat is een ander verhaal...in mei heb ik een extra controle omdat ik vorige keer (letterlijk) aan het huilen :74: was in de kliniek. :67:

(Ze wilde eerst zien hoe het er na een jaar uit zou zien.)

Wat ik me afvroeg B-cupje, weet wat voor regelingen er worden getroffen in de Velthuiskliniek?

Heb er namelijk nooit eerder iemand over gehoord..

Of weet iemand anders hoe het daar zit?

liefs Naat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook zeker van plan om voor ik onder het mes ga zeker nog even te bespreken voor in het geval dat... te klein of te groot. heb er ook wel mijn bedenkingen bij. er mag wel naar resultaat gestreefd worden vind ik zeker omdat er toch veel geld wordt voor betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een kleine D afgesproken met mijn PC.

De uiteindelijke maat met lingerie is nu 70F..

Máár!!! Daar moet ik bij zeggen, dat ik ze er helemaal niet als een F uit vind zien en meer als een D.

Dus qua hoe het eruit ziet, zat mijn PC er niet naast. Qua maat wel. Gelukkig vind ik het niet zo erg hehehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een kleine D afgesproken met mijn PC.

De uiteindelijke maat met lingerie is nu 70F..

al een geluk da het D lijkt. heb ook al gemerkt dat er enorm veel verschil is in cup. als ik borsten D schat is het soms groter en omgekeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.