Nikki_Ikkin

Verschil ronde prothese en anatomisch (goede foto’s)

Recommended Posts

Ik vond deze  brochure op het internet  heb even de tabel eruit gehaald van die ik krijg, nu zie ik dat 295 een diameter van 11,6  heeft en de 325 een diameter van 11,9. Zou ik dan niet beter voor die grotere moeten gaan ? Of hebben die diameters niks met elkaar te maken?

keuzestress 😂 eerst dacht ik ik neem

een borstvergroting en klaar , maar nu is het allemaal wat ingewikkelder hahahhaha

@Nikki_Ikkin je hebt bij anatomische protheses juist meer opties dan bij ronde protheses. Bij anatomische protheses kun je kiezen uit breedte, hoogte én projectie. Bij ronde protheses kun je alleen kiezen voor de diameter en projectie. Dus je kunt juist meer spelen met anatomische protheses en de maat kiezen dat bij je lichaam past. Met ronde protheses heb je meer upper pole, met anatomische protheses meer lower pole. Maar als je bijvoorbeeld low profile, cohesive i, ronde protheses neemt...zullen deze ook een druppel vorm hebben omdat deze zacht zijn en als je rechtop staat/zit meer gewicht onderin hebben. Stel je neemt cohesive ii high profile ronde protheses, dan zou je minder druppel vorm hebben omdat deze siliconen wat steviger zijn, meer projectie en dus de ronde vorm meer behouden. Verder hangt dit ook van je lichaam af: huid dikte etc. 

Wat voor soort look wil je? Wil je meer ronding boven of wil je een natuurlijke look? Mijn advies is om veel foto’s en YouTube filmpjes te bekijken van meiden die een borstvergroting hebben gehad. Op basis daarvan kun je kijken welke look jouw voorkeur heeft. Ik had bijvoorbeeld deze meid gevonden die haar borstvergroting heeft vastgelegd op YouTube. Vond haar borsten super mooi en heb daarom een arts gezocht die vergelijkbare borsten “maakt” 😅 Zij heeft anatomische protheses. 

• Like 1

@Nikki_Ikkin oops, lees nu pas dat je rond wilde. 🙌🏼🙌🏼 Leuk! Ben heel benieuwd naar het resultaat! Heb nog geen meiden gesproken die rond hebben laten zetten bij Vd Weij :)

@TinyAA ja rond daar ben ik nu wel over uit . Grappig dat iedereen dat zo grappig vind bij dr vd weij. Ik heb gewoon gezegd wat ik wilde en zijn eigen werk als voorbeeld laten zien. ik heb een hekel aan Beugels bh’s maar nu moet ik wel anders ben ik een plank. Dus als ik m’n nieuwe boobs heb  lekker sport bh’s aan zonder beugel 😍!

alleen nu ik aan het lezen ben enz. Twijfel ik of ik misschien  moet vragen of ik een maatje groter kan en moet doen. ....Aan de andere kant wil ik geen super grootte ofzo, maar nu is het bijna niks, heb de foto’s van nu in het topic geplaatst .

Voor de spier , ja ik ben 160 en 55kg en wil wel dat ze mooi gevuld zijn maar niet dat ze opvallen. Ik denk dat ik gewoon doe wat hij aanraadde de 295,  m’n eigen borst als is het niet veel, dat komt er natuurlijk ook bij 

hoe  lang ben jij?

Hahaha volgens mij werd die technische kennis gegeven door @Spookbewoning12 en niet door mij 😝 Maar ik geef je graag info die ik heb over whatsoever! Wat wil je weten? Staat die mpp voor moderate plus? 
Want die heb ik namelijk ook, 300 cc, cohesive I. 

@Veerveertje Ow hahaa sorry foutje !

Even een andere vraagje dames , Ik zit te kijken voor zo’n zwangerschapskussen voor na de operatie, moet ik dan een korte of juist wat langere kopen? Zie foto’s hieronder 

Ik hoor graag wat jullie ervaring hiermee is 

Wow @Spookbewoning12 wat weet jij veel! Wel heel interessant dit om te lezen hoe ingewikkeld het eigenlijk kan zijn 🙂

@Nog even wachten ik slaap zonder voedingskussen, maar de eerste lijkt mij ook het lekkerste liggen. 

Hoi allemaal,

ik heb toch even een tweede consult aangevraagd voor de operatie zodat ik de echte ronde even kan passen, de vorige keer werd de ronde prothese nagebootst door 2 anatomische....

dus ik heb volgende week dinsdag nog even een passessie ! Kan ik gelijk kijken of ik de 290 cc goed vind en of ik er eventueel 325 in zou kunnen

ik moet er wel 3 uur voor reizen in totaal maar ik heb het er voor over!

als ik ben geweest zal ik nog even een update schrijven 

Ja precies even op en neer en ben ik van mn  hersenspinsels af !

Jk benieuwd of dat überhaupt een optie is  om naar 325 misschien past het wel niet .. dan weet ik dat ook!

Dat is een flink eind, maar de moeite waard, anders blijft het spoken in je hoofd.