Nikki_Ikkin

Verschil ronde prothese en anatomisch (goede foto’s)

Recommended Posts

Wat ben jij goed met je technische kennis over protheses. Net ook weer in mijn andere topic☺️

Hoi allemaal ! 

ik heb net even gebeld en krijg mentor rond xtra mpp 295 cc. .

ik heb de maten die hij van mij heeft opgenomen helaas niet opgeschreven , weet alleen nog dat 1,5 afstand tussen de borst , pinchtest 3 ( dacht ik) en volgens mij 12 cm breedte van beiden borsten maar dat weet ik niet meer 100 procent zeker.ik ben 160 , 55kg en heb nu een kleine (lege) 70b 

@Veerveertje misschien kan jij me nog wat info geven met je technische kennis zoals hierboven wordt genoemd 😉 over dit implantaat

nog even een off topic vraagje: ik las dat sommige het fijn vinden om in het begin met een voedingskussen te slapen.  En ik wil er graag alvast 1 kopen.
Is dat nog een bepaalde afmeting wat jullie hebben gebruikt ? Ik zie ze nl van 150 tot 300 cm 

Heel fijn en voor ons heel handig👍🏽

Heel verhelderend @Spookbewoning12!

Snapte er ook nooit iets van als ik las dat anatomische implantaten meer vulling bovenin geven dan ronde... , maar nu wel dankzij jouw duidelijke uitleg.

Alleen vanwege de druppelvorm, ligt het zwaartepunt van de projectie (hopelijk snap je wat ik bedoel) bij een anatomisch implantaat op een lager punt dan bij een ronde, denk ik?

Dus een anatomisch implantaat is wel iets langer (in de lengte), maar in de bovenpool is de vulling minder (naar voren toe; in de diepte zeg maar) dan een ronde... Klopt dat?

En is een anatomisch implantaat altijd iets van 1 cm of meer hoger dan dat ie breed is? Of kan het soms ook bv. maar een halve cm meer zijn in de hoogte dan bijv de 1,2 cm meer in bovenstaand voorbeeld?

Hoezo voelde dat bij jou niet goed ? Ik weet niet zeker of het 12 was , kan iemand zeggen hoe ik dit moet opmeten dan kan ik het even checken 😊.

ik heb de 12e de operatie , ik ga zo even vitamine c en Arnica tabletten kopen!

Mijn anatomische protheses was 11,5 cm breed en 12 cm hoog. Mijn ronde is 12,5cm breed en dus ook hoog. Volgens mij is mijn borstbreedte 13 cm, maar dat weet ik niet zeker. Er ging in ieder geval niet meer in nu🤷🏼‍♀️

Oh zo!!! ha ha!

Wat hebben jullie allemaal brede borsten!

Volgens mij heb ik hier op het forum één van de smalste borsten; 11.5 cm (of 12; de ene chirurg mat 11,5 en de ander 12 cm; dus idd; moeilijk om exact op te meten)

En mijn ronde Motiva protheses hebben een diameter van 10,25 cm

Ok..mijn projectie was 4,6 bij de anatomische en het aantal cc's 290. Nu 5,1 projectie en 450cc.

Ik heb een zandloperfiguur waardoor mijn taille heel smal is maar mijn borst weer wat breder vandaar. Sommige hebben meer een peer figuur en dan heb je een smallere borstbreedte.🤷🏼‍♀️

Zo heeft iedereen een verschillend lichaam, maar mijn pc zei niet dat ik een brede borst heb.

• Like 1

Ja dat snap ik ook niet zo...

Bij de één past, met als beginsituatie een kleine cup, past er bijv. maximaal 300 cc in; en bij de ander die een evenkleine cup heeft, bijv bij @Special-Me, kan er gewoon meer dan het dubbele in..

Maar dat ligt ook waarschijnlijk aan de chirurg?  Dr. Nio durft meer risico te nemen?

Maar in principe meet je toch idd de borstbreedte op, en het implantaat moet toch binnen die borstbreedte passen?