Ga naar inhoud

Verschil ronde prothese en anatomisch (goede foto’s)


Aanbevolen berichten

@TinyAA ja rond daar ben ik nu wel over uit . Grappig dat iedereen dat zo grappig vind bij dr vd weij. Ik heb gewoon gezegd wat ik wilde en zijn eigen werk als voorbeeld laten zien. ik heb een hekel aan Beugels bh’s maar nu moet ik wel anders ben ik een plank. Dus als ik m’n nieuwe boobs heb  lekker sport bh’s aan zonder beugel 😍!

 

alleen nu ik aan het lezen ben enz. Twijfel ik of ik misschien  moet vragen of ik een maatje groter kan en moet doen. ....Aan de andere kant wil ik geen super grootte ofzo, maar nu is het bijna niks, heb de foto’s van nu in het topic geplaatst .

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

hou in de gaten dat wat je gepast hebt groter lijkt dan wat het gaat zijn. krijg je voor de spier of erachter? want dat schijnt ook nog wat uit te maken. 

 

verder is het echt een kwestie van eigen smaak volgen. vd weij let wel heel erg op het totaal en hoe een implantaat in jouw borst past en wat het doet. ik paste eerst een 300cc en daarvan zei hij zelf dat het wel heel bescheiden werd. ik verwacht nu met 380 niet ineens met enorme memmen te komen hoor, maar nu is de borst meer gevuld in hoogte en breedte. 

 

verder heb ik zelf iets van, het moet er mooi uitzien in bikini (en leuk in de slaapkamer 🙂 ) maar ik hoef niet het bolletje met die tieten te worden. dus mooie volle C cup "op t oog" is helemaal wat ik passend denk te vinden. en ik kan altijd een push up aantrekken he. 

Voor de spier , ja ik ben 160 en 55kg en wil wel dat ze mooi gevuld zijn maar niet dat ze opvallen. Ik denk dat ik gewoon doe wat hij aanraadde de 295,  m’n eigen borst als is het niet veel, dat komt er natuurlijk ook bij 

 

hoe  lang ben jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-5-2020 om 13:41, Nikki_Ikkin zei:

Hoi allemaal ! 
 

ik heb net even gebeld en krijg mentor rond xtra mpp 295 cc. .

 

 

ik heb de maten die hij van mij heeft opgenomen helaas niet opgeschreven , weet alleen nog dat 1,5 afstand tussen de borst , pinchtest 3 ( dacht ik) en volgens mij 12 cm breedte van beiden borsten maar dat weet ik niet meer 100 procent zeker.ik ben 160 , 55kg en heb nu een kleine (lege) 70b 

 

@Veerveertje misschien kan jij me nog wat info geven met je technische kennis zoals hierboven wordt genoemd 😉 over dit implantaat?

 

Hieronder de foto’s  die ik zelf even heb gemaakt na het consult  om het te vergelijken 

 

 

 


Hahaha volgens mij werd die technische kennis gegeven door @Spookbewoning12 en niet door mij 😝 Maar ik geef je graag info die ik heb over whatsoever! Wat wil je weten? Staat die mpp voor moderate plus? 
Want die heb ik namelijk ook, 300 cc, cohesive I. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje Ow hahaa sorry foutje !

 

Even een andere vraagje dames , Ik zit te kijken voor zo’n zwangerschapskussen voor na de operatie, moet ik dan een korte of juist wat langere kopen? Zie foto’s hieronder 


Ik hoor graag wat jullie ervaring hiermee is 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Nikki_Ikkin zei:

@Veerveertje Ow hahaa sorry foutje !

 

Even een andere vraagje dames , Ik zit te kijken voor zo’n zwangerschapskussen voor na de operatie, moet ik dan een korte of juist wat langere kopen? Zie foto’s hieronder 


Ik hoor graag wat jullie ervaring hiermee is 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik vind de langere geweldig.  Kun je je armen op leggen en je helemaal in cocoonen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

ik heb toch even een tweede consult aangevraagd voor de operatie zodat ik de echte ronde even kan passen, de vorige keer werd de ronde prothese nagebootst door 2 anatomische....

 

dus ik heb volgende week dinsdag nog even een passessie ! Kan ik gelijk kijken of ik de 290 cc goed vind en of ik er eventueel 325 in zou kunnen

 

ik moet er wel 3 uur voor reizen in totaal maar ik heb het er voor over!

 

als ik ben geweest zal ik nog even een update schrijven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.