Ga naar inhoud

Verschil ronde prothese en anatomisch (goede foto’s)


Aanbevolen berichten

Goedeavond allemaal!

 

ik ben nieuw op het forum en druk met het doorspitten van alle berichten. Ik vind alleen het zoeken soms wat lastig vandaar dat ik een bericht open.

 

ik heb aanstaande zondag een consult bij dr Verweij bij Boerhaave. Nu lees ik hier vaak dat hij de voorkeur heeft voor anatomisch en voor de spier . Zelf heb ik eigenlijk rond gedachte...

 

ik zou graag goed vergelijkingsmateriaal willen hebben tussen anatomisch en rond. Op internet zie ik veel foto’s maar er staat vaak niet duidelijk welk soort implantaat en  of dit voor of achter de spier is geplaatst.

 

dus bij deze mijn oproep , hopelijk kunnen jullie me wat meer helpen zodat ik voorbereid naar het consult kan!

 

gr Nikki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeker even bij polemommy kijken naar de foto's waar haar borsten bloot zijn. Dan kun je dat vergelijken met de mijne of @Robijntje02.

Zij heeft ook echte ronde protheses.

Dan zie je het verschil tussen rond en anatomisch. Beide kunnen je een mooi natuurlijk resultaat geven.

Ik zie hier hele mooie boobs van van der weij voorbij komen. Ik vind het alleen jammer dat hij iedereen anatomisch voor de spier adviseerd. Ik heb ook zo'n pc gehad en gewoon 11 jaar niet echt tevreden geweest met m'n boobs. Dat is gewoon jammer en het is niet iets dat je zo weer veranderd.

😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Spookbewoning12 zei:

he succes! vd Weij lijkt de laatste tijd erg populair. er zijn momenteel nog een aantal meiden actief die bij vd weij geweest zijn en zelf ga ik 8 juni naar m toe. 

 

dan je vraag. onderzoek heeft uitgewezen dat het zelfs voor plastisch chirurgen moeilijk is aan een borst te beoordelen (op zicht) welk type implantaat er in zit. pas als je voor en na naast elkaar zet zie je wat meer. 

 

rond kan altijd, anatomisch in principe ook maar vereist denk ik wel een chirurg die wat kundig / ervaren is omdat je de pocket meer precies moet maken. 

 

ik denk dat je met rond meer met profiel kunt stoeien om voor een bepaalde look te gaan, waarbij de hoogte profielen vaak het meest nep ogen of een echt push up effect laten zien. ik zeg vaak, omdat dat niet altijd hoeft te zijn. 

 

met anatomisch is er maar keus uit 3 profielen en geen geeft je echt de push up look. 

 

wat is je eigen wens? je droomborsten? wat ook goed helpt is kijken op de site van van der weij (beautiful.nl) om te kijken of jouw droomborsten er bij staan. dat praat al makkelijker. en bedenkt ook dat als jij een andere look wil dan de bescheiden natuurlijke look van hem dat je of heel goed moet praten of op zoek naar een andere chirurg. 

 

wat mij enorm over de streep trok was dat het paar borsten waar ik vanaf dag 1 al van zei dit is supermooi van vorm (dus voordat ik verpest werd door groter is beter of door de amerikaanse sites waar ze toch meer voor de augmented look lijken te gaan) van zijn hand waren. 

 

hoe groot wil je eigenlijk? 

 

volgens mij is er in deze geen juist of onjuist, alleen je eigen voorkeur. @Ld1234 heeft beide gehad en een stellige mening, ook die kant moet je bekijken. verder is @polemommy voorzien van een paar vd weijs en die is nu redelijk uitveranderd, dus geeft een goed beeld. 

 Ik denk ik op een  C cup eindigen heb nu 70a/ soms b.  Ik wil graag gaan voor een push up effect maar niet te overdreven 
 

ja ik had ook al op de site van dr van der weij gekeken inderdaad en een aantal screenshots gemaakt ! 
 

Mag ik dat plaatje van jou droomborsten zien? Ben wel benieuwd!

 

@polemommy zou ik toegang mogen tot je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ik zou zeker even bij polemommy kijken naar de foto's waar haar borsten bloot zijn. Dan kun je dat vergelijken met de mijne of @Robijntje02.

Zij heeft ook echte ronde protheses.

Dan zie je het verschil tussen rond en anatomisch. Beide kunnen je een mooi natuurlijk resultaat geven.

Ik zie hier hele mooie boobs van van der weij voorbij komen. Ik vind het alleen jammer dat hij iedereen anatomisch voor de spier adviseerd. Ik heb ook zo'n pc gehad en gewoon 11 jaar niet echt tevreden geweest met m'n boobs. Dat is gewoon jammer en het is niet iets dat je zo weer veranderd.

😘😘

@Robijntje02Zou ik in jou album mogen kijken?

 

ja nu ik me verder aan het inlezen ben zie ik inderdaad dat hij vaak anatomisch aanraadt. Maar ik ben zelf ook nog zoekende en wil niet iets aangepraat krijgen, uiteindelijk moet ben ik degene die er mee moet lopen. 
 

ik zag op zijn site wat voorbeelden wel wat foto’s met  ronde implantaten staan, ik heb er van 2 een screenshot gemaakt om zondag te laten zien.

 

hoe meer ik lees hoe lastiger in het vind om ergens voor te gaan! 
 

gelukkig zijn er wel veel ervaringsexperts op dit forum! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nikki_Ikkin zei:

@Robijntje02Zou ik in jou album mogen kijken?

 

ja nu ik me verder aan het inlezen ben zie ik inderdaad dat hij vaak anatomisch aanraadt. Maar ik ben zelf ook nog zoekende en wil niet iets aangepraat krijgen, uiteindelijk moet ben ik degene die er mee moet lopen. 
 

ik zag op zijn site wat voorbeelden wel wat foto’s met  ronde implantaten staan, ik heb er van 2 een screenshot gemaakt om zondag te laten zien.

 

hoe meer ik lees hoe lastiger in het vind om ergens voor te gaan! 
 

gelukkig zijn er wel veel ervaringsexperts op dit forum! 

Is ook een lastige keuze!! Ik zou je gewoon aanraden om bij meerdere artsen op consult te gaan. Neem voorbeelden mee van wat je mooi vindt. Het is vooral belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij je pc.

Bij mijn anatomische protheses moest ik nog altijd een push up bh dragen voor volume bovenin. Bij mijn ronde hoeft dat niet en is eigenlijk een calvin klein sport bh al goed om de hele dag te dragen en toch een mooi decolleté te hebben, maar ieder lichaam is anders.🤷🏼‍♀️

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nikki_Ikkin ik heb je toegang tot mijn album gegeven.

Ja, lastig he, rond of anatomisch...

Ik heb Motiva Round Full voor de spier net als @Ld1234, alleen zij heeft meer cc.

Ik heb voor rond gekozen omdat alle pc's waar ik ben geweest mij ronde aanraden, op 1 na, maar die werkte alleen met anatomische... 

Ook raadden bijna alle pc's mij een hoog profiel aan.

Dus vandaar dat ik hun keuze, rond en hoog profiel, ben meegegaan.

Ik persoonlijk vind anatomische er meestal wat natuurlijker er uitzien dan ronde, omdat anatomische minder "een onnatuurlijke ronding bovenin hebben" zoals de pc die alleen met anatomische implantaten werkte, tegen mij zei.

Bij rond hoog profiel voor de spier zien de borsten er wat ronder en daardoor weer wat sexier / 'nepper' uit en dan heb je idd vaker meer een push-up effect dan bv rond, lager profiel, dual plane. Ook het aantal cc speelt natuurlijk een rol.

Ik ben heel blij met mn borsten; ben nu veel zelfverzekerder.

Bloot, ja.., omdat ik rond hoog profiel voor de spier heb, zien ze er idd best rond uit.. Ligt er ook aan hoe het licht / schaduw erop valt hoor, maar dan vind ik dat ik idd best veel ronding / volume bovenin heb. Heb ze niet voor niets Billie en Bollie genoemd 🤣🤣, het zijn echte ronde bolletjes vind ik. Soms denk ik, die ronding/bolling bovenin, had wel ietsjes minder mogen zijn....

Echter misschien juist dankzij dit volume bovenin en doordat ze zo rond zijn vind ik mijn borsten er in lingerie, bikini en in kleding er echt ge-wel-dig uitzien en ook precies het formaat wat ik mooi vind; het oogt als een kleine D-cup (maar draag 70F). Met kleren aan had ik bij anatomisch misschien gehad, mmm, had wel niets voller mogen zijn...

Ja, en zo blijf je bezig 🤣😂🤣

Ieder voordeel heeft zijn nadeel en andersom..

Tja, eerlijk gezegd, ik weet eigenlijk niet wat ik nu mooier vind; iets meer natuurlijk vallend uitziende borsten of iets meer sexy ronder uitziende borsten... Beide 'varianten' zijn mooi op hun eigen manier denk ik..

Soms kun je duidelijk zien dat iemand ronde implantaten heeft, of juist anatomische, maar soms ook helemaal niet.. Dan denk je, die zal wel ronde hebben, en dan heeft ze juist anatomische en vice versa..

Hoe je nieuwe borsten er uit zullen gaan zien is ook heel erg afhankelijk van je voorsituatie. 

Soms denk ik ook, hoe zouden mn borsten eruit hebben gezien als ik voor anatomische had gekozen?...

En weet je, waarschijnlijk had ik dan weer t tegenovergestelde gehad, en gedacht, had ik maar iets meer volume bovenin gehad, had ik maar ronde gekozen 😂🤣😂🤣..

Ja, is een vrouw eigen denk ik....

Hoe meer mogelijkheden, hoe moeilijker de keuze...

Al met al ben ik heel blij met mn keuze, maar had ik voor anatomisch gekozen dan was ik daar denk ik even blij mee geweest.. 

Rond of anatomisch..... uiteindelijk zullen je borsten er mooier uitzien dan je huidige borsten meis, zo moet je maar denken.. 

Succes met je keuze!!

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer deze test maar eens. Ik had er maar 2 goed. 

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODQ3ODExMDk2NjQyNjE0?igshid=1d8vp5tycomwr

 

Inderdaad hoe het resultaat wordt is afhankelijk van veel factoren, maar zeker ook de voorsituatie. 

Ik zou zeggen kies naast vd Weij nog minimaal 1 andere arts/kliniek om te vergelijken. Succes met je keuze en wat @Robijntje02 zegt iedereen twijfelt of ze de juiste keuze maken. Succes met je keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal  voor de reacties! Ik neem wat foto’s mee van de ronde borsten die hij heeft gedaan mee en wacht eerst af welk advies ik morgen krijgen omdat zoals jullie het zeggen ook van je voorsituatie afhangt.

 

@Robijntje02 bedankt dat ik in je album mocht kijken, ik vind de vorm echt heel mooi! Maar wil zelf wel voor wat kleiner gaan aangezien ik net 160 ben.

 

ik heb al een optie om 12 juni geopereerd te worden, maar dat hangt natuurlijk volledig af hoe het consult morgen verloopt!

 

ik zal morgenavond laten weten hoe het gegaan is.

 

bedankt allemaal voor de info 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Nog even wachten zei:

Probeer deze test maar eens. Ik had er maar 2 goed. 

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODQ3ODExMDk2NjQyNjE0?igshid=1d8vp5tycomwr

 

Inderdaad hoe het resultaat wordt is afhankelijk van veel factoren, maar zeker ook de voorsituatie. 

Ik zou zeggen kies naast vd Weij nog minimaal 1 andere arts/kliniek om te vergelijken. Succes met je keuze en wat @Robijntje02 zegt iedereen twijfelt of ze de juiste keuze maken. Succes met je keuze. 

Wat een goede link! Ik heb weer een hoop geleerd en ben nu weer meer gerustgesteld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Robijntje02 zei:

@Nikki_Ikkin ik heb je toegang tot mijn album gegeven.

Ja, lastig he, rond of anatomisch...

Ik heb Motiva Round Full voor de spier net als @Ld1234, alleen zij heeft meer cc.

Ik heb voor rond gekozen omdat alle pc's waar ik ben geweest mij ronde aanraden, op 1 na, maar die werkte alleen met anatomische... 

Ook raadden bijna alle pc's mij een hoog profiel aan.

Dus vandaar dat ik hun keuze, rond en hoog profiel, ben meegegaan.

Ik persoonlijk vind anatomische er meestal wat natuurlijker er uitzien dan ronde, omdat anatomische minder "een onnatuurlijke ronding bovenin hebben" zoals de pc die alleen met anatomische implantaten werkte, tegen mij zei.

Bij rond hoog profiel voor de spier zien de borsten er wat ronder en daardoor weer wat sexier / 'nepper' uit en dan heb je idd vaker meer een push-up effect dan bv rond, lager profiel, dual plane. Ook het aantal cc speelt natuurlijk een rol.

Ik ben heel blij met mn borsten; ben nu veel zelfverzekerder.

Bloot, ja.., omdat ik rond hoog profiel voor de spier heb, zien ze er idd best rond uit.. Ligt er ook aan hoe het licht / schaduw erop valt hoor, maar dan vind ik dat ik idd best veel ronding / volume bovenin heb. Heb ze niet voor niets Billie en Bollie genoemd 🤣🤣, het zijn echte ronde bolletjes vind ik. Soms denk ik, die ronding/bolling bovenin, had wel ietsjes minder mogen zijn....

Echter misschien juist dankzij dit volume bovenin en doordat ze zo rond zijn vind ik mijn borsten er in lingerie, bikini en in kleding er echt ge-wel-dig uitzien en ook precies het formaat wat ik mooi vind; het oogt als een kleine D-cup (maar draag 70F). Met kleren aan had ik bij anatomisch misschien gehad, mmm, had wel niets voller mogen zijn...

Ja, en zo blijf je bezig 🤣😂🤣

Ieder voordeel heeft zijn nadeel en andersom..

Tja, eerlijk gezegd, ik weet eigenlijk niet wat ik nu mooier vind; iets meer natuurlijk vallend uitziende borsten of iets meer sexy ronder uitziende borsten... Beide 'varianten' zijn mooi op hun eigen manier denk ik..

Soms kun je duidelijk zien dat iemand ronde implantaten heeft, of juist anatomische, maar soms ook helemaal niet.. Dan denk je, die zal wel ronde hebben, en dan heeft ze juist anatomische en vice versa..

Hoe je nieuwe borsten er uit zullen gaan zien is ook heel erg afhankelijk van je voorsituatie. 

Soms denk ik ook, hoe zouden mn borsten eruit hebben gezien als ik voor anatomische had gekozen?...

En weet je, waarschijnlijk had ik dan weer t tegenovergestelde gehad, en gedacht, had ik maar iets meer volume bovenin gehad, had ik maar ronde gekozen 😂🤣😂🤣..

Ja, is een vrouw eigen denk ik....

Hoe meer mogelijkheden, hoe moeilijker de keuze...

Al met al ben ik heel blij met mn keuze, maar had ik voor anatomisch gekozen dan was ik daar denk ik even blij mee geweest.. 

Rond of anatomisch..... uiteindelijk zullen je borsten er mooier uitzien dan je huidige borsten meis, zo moet je maar denken.. 

Succes met je keuze!!

 

 

 

 

 

 

 

Zou ik je album mogen zien? Alvast bedankt☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Robijntje02 zei:

 @Fje1981 alles staat bij mn album 😘

Bijzonder dat 225cc zoeen verschil kan maken! Ik heb nu 235cc maar die zien er niet zo vol uit met decolleté als dan van jou. Maargoed ik had haast niets ‘kleine B’

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fje1981 zei:

Bijzonder dat 225cc zoeen verschil kan maken! Ik heb nu 235cc maar die zien er niet zo vol uit met decolleté als dan van jou. Maargoed ik had haast niets ‘kleine B’

Correctie je hebt 255cc☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

zeker! 8 juni bij boerhaave, vd weij. ik ga de anatomische 380 cc krijgen. 13 cm breed en hoog zijn die dingen. Ben er helemaal klaar voor 🙂 

zal tegen die tijd ook een album maken, het helpt zoveel om te zien wat er bedoeld wordt.  heb ook de sportbeha's al besteld (100 dagen retour, wie doet me wat 🙂 ) alleen nog niet de coole roze want cupmaten zijn een dingetje natuurlijk. 

Welke sportbeha heb jij besteld? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ,

 

ik ben net terug van de afspraak met dr van der weij. Ik vond het een aardige man die echt de tijd nam, geen gehaast en hij beantwoorde al mij vragen en vertelde een hoop. Ik had  hem deze link van zijn eigen site laten zien wat ik mooi vond ( in dit geval ronde implantaten). Vervolgens na het opmeten mocht ik passen. Aan de hand van mijn maten kreeg ik een anatomisch kipfiletje van 275.   Zie eerste foto, volgens hem was dit de perfecte maat kijken naar mijn afmetingen. Daarna heb ik een maat kleiner gepast , en groter (320cc) volgens hem zouden mensen een gelijk denken dat ik m’n borsten had laten doen. Hierop antwoorde ik dat ik daar helemaal geheim van maak en ze toch van mij zijn dan , zelf hard voor gewerkt en betaald 😉.


hij zei dat anatomisch meer opvulling boven geeft dan de ronde, terwijl ik mijn beleving de ronde juist meer opvullen.

 

ik kwam toch weer terug op de voorbeeldfoto, de ronde . Hij moest lachen en zei ja we komen de hele tijd weer uit op de ronde heh? Hij had wat ronde in de vensterbank liggen en pakte die erbij. Maar hij had er van elke maar maar 1 en hield ze voor m’n borst voor de spiegel en vroeg wat ik er van vond. Ehm ja lastig ..::moeilijk voor te stellen zo antwoorde ik. Toen maar opnieuw De pas bh aan. Hij had geen net koffertje met ronde testimplantaten zoals hij met de anatomische had . Dus hij frummelde 2 anatomische op elkaar om zo een voorstelling te geven van de ronde implantaten.

 

eetlijk gezegd zag ik niet veel verschil ... op zich ook logisch omdat het 2 anatomische op elkaar waren 

 

Hij zei dat als ik rond wilde dat het dan een 290 cc wordt , ongeveer de maat tussen de eerste en laatste anatomische die ik eerder had gepast.

 

nou had ik zelf al rond in gedachte , maar het feit dat ik niet exact de ronde in die maat heb kunnen passen vind ik wel jammer . Aan de andere kant hij is de professional en zal een goede inschatting maken wat goed bij mijn afmetingen past denk ik.

 

ik slik bloedverdunners en cholesterolverlagers, en wordt over een paar dagen door de anesthesist gebeld hierover .

 

12 juni is de operatie op dit moment de 290cc rond mentor xtra , maar hij zei dat als ik toch voor de anatomische wilde gaan ik dat later nog kan doorbellen.

 

 

Gr nikki 

 

 


 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.