Ga naar inhoud

Insolence : 18 mei 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Dag Iedereen! 
ik heb eindelijk mijn nieuwe borsten !! ❤️ Ik ben geopereerd op 18/05 na 3 keer uitstellen ivm het coronavirus en was zo blij dat het eindelijk door kon gaan 😁 zoals veel vrouwen had ik ook enorme keuzestress over de welke protheses ik wou, want dr Verdonck raade me niet echt iets aan , aleen als het wat natuurlijker mocht zou ik best voor Motiva kiezen, maar dan moest ik daar in ook nog kiezen tussen de push up versie en de ergonomix. Echt suuuuper lang getwijfeld over alles, eerst Motiva dan mentor dan de ergonomix dan terug de progressive plus , pfff wat heb ik getwijfeld ! Ik vroeg nog een extra consultatie maar ze zeiden me dat ik voor de operatie nog even kon samenzitten met de dokter om te beslissen en zo heb ik dan net voor mijn operatie beslist om de ergonomix te nemen. De dokter zei dat er echt superweinig verschil is tussen de ergonomix en progressive  en de receptioniste zei dat ook , ik had veel mooie voorbeelden gezien van de ergonomix en dacht dan als er toch niet zoveel verschil is neem ik gewoon die . Ik vroeg de dokter nog of er iets gedaan moest worden ivm het verschil met mijn kleine en grote borst maar die vond het eigelijk niet echt nodig, dan bekeek hij ze nog eens goed en zei “anders doe ik in de kleine 315cc en in de andere 295 , wat denk je ? “ dus ik stemde toe en de operatie is allemaal goed gegaan.

Als ik wakker werd vroeg ik de meisjes of ze het resultaat gezien hadden En of het mooi was 😄 ze zeiden dat het echt bij me past en dat ik het ook heb gezien en waaaw zei, blijkbaar hebben ze me recht gezet en met een spiegel het resultaat laten zien maar was ik nog helemaal high van de verdoving en ik weet daar niets meer van 🤣

 

nu ben ik 3 dagen po en vind de pijn echt goed meevallen! Had het zoveel erger verwacht! Ben echt benieuwd naar het resultaat , heb me wel echt zorgen gemaakt over of ik nu wel de juiste keuze heb gemaakt en of ik nu geen kleine en grote borst ga hebben door de verschillende maatjes omdat er echt niet zoveel verschil was in mijn borsten en de dokter ook het niet zo nodig vond maar het dan toch gedaan heeft  , maar ik heb 20 ml Water afgemeten en dat is echt super weinig dus ik denk niet dat je dat verschil goed gaat zien, 

 

verder had ik nog gevraagd voor de operatie om niet toch een maatje groter te nemen omdat ik elke keer lees dat echt iedereen groter wilde  😃 maar hij zei dat 295/315 echt perfect ging zijn en wou niet echt groter bij mij .

 

ik zag ook dat ik Full heb maar daar heb ik eigelijk nooit over gesproken met hem , want ik zie nu dat je mini,demi , full , corsé hebt, dat vind ik wel jammer want daar ben ik niet echt over geïnformeerd geweest ( maar misschien ook maar beter anders had ik nog iets om over te twijfelen😂)  maar ik ben er wel van overtuigd dat dr Verdonck gewoon het beste voor mijn lichaam heeft uitgekozen en daarom de full heeft genomen, ik ben trouwens heel slank gebouwd 50 kg en 1m68 .

 

iemand nog ervaring met 2 verschillende implantaten ? En de full? 😃 kan niet wachten om ze eindelijk te zien , dat maakt je toch ongelooflijk gelukkig he ! Ik heb Eindelijk deftige borsten kan het nog niet geloven !😝🥳

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Insolence Ik ben 5 mei door Verdonck geopereerd. Ik herken het twijfelen, bij mij is het uiteindelijk ook zo gegaan maar heb voor de pro. plus gekozen. Ik moet zeggen ik had of heb ongelijke borsten en heb het er met Verdonck niet meer over gehad. Waar ik nu dan over twijfel of ik dat niet had moeten doen. Ik ga deze middag meer weten. Dan mag mijn verband er af...

Ik heb ze tot nu toe ook nog niet gezien. Toch niet bewust althans. 

Ging de operatie zelf ook zo vlug voor jou? 

Betreffende de Full weet ik wel dat deze wat meer projectie naar voor geeft en dat Verdonck vooral met die werkt. Ik heb hem voor mijn operatie wel naar het verschil gevraagd en ook een hele uitleg gekregen. Ik denk dat hij zelf kiest wat past bij jouw lichaamsbouw en dat is mss ook wel het gemakkelijkste betreft  keuzestress. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Griet22

hey Griet! 
ik denk dat als het echt nodig was de dokter er wel zeker iets van zou zeggen over het verschil. Ben echt benieuwd voor je als het verband eraf mag altijd spannend !
 

De Operatie ging echt supervlot en ik was heel snel weer buiten , de meisjes vond ik ook allemaal heel vriendelijk en de dokter heb ik niet meer gezien maar het was wel redelijk druk die dag , hoeveel cc heb jij gekregen en wat was je voorsituatie? 
groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Insolence

Na een paar super drukke dagen toch even de tijd om nog te antwoorden. 

Ik had een heel slappe B vooraf. Ik heb op 1,5 jaar tijd twee kindjes gekregen en beiden 6 maanden borstvoeding gegeven en mijn borsten waren echt letterlijk leeg gezogen...

Ik wilde geen te grote borsten gezien ik maar 1m58 ben en 49kg weeg. En ik vooral wil dat ze gewoon weer zijn als voordien. 

Ik heb gekozen voor 257CC progresive plus Motiva. 

Dr. Verdonck vond dat ik best nog wel wat groter kon gaan maar heb na lang twijfelen daar niet voor gekozen en momenteel vind ik dat ze echt niet groter moeten zijn. Ik vraag me wel af als alles zo wat in elkaar zakt of ze dan groter gaan zijn of als ze zo gaan blijven zoals nu. 

 

Woensdag is mijn verband er af gegaan en ik had zoveel zenuwen dat ik zelf vergat te kijken. Wanneer ik dan uiteindelijk voor de spiegel ging staan was het toch wennen. 

Ik dacht wel onmiddellijk van ja ok, dit is goed. Ik was me namelijk al een hele week aan het inbeelden dat ze totaal verkeerd gingen uit komen en had al gedroomd van verschrikkelijk lelijke borsten. Dus dat was het al niet. 

 Nu drie dagen verder weet ik nog niet goed wat ik er moet van vinden. Mijn rechter staat een stuk hoger dan mijn linker wat een raar zicht geeft en ze zien er nog zo vierkantig uit. 

Het gevoel is wel super. Zalig om lekker in die sportbh te zitten en het gevoel te hebben van ronde volle borsten. 

Mijn littekens zijn wel echt  super mooi ik heb er alle vertrouwen in dat die weg gaan zijn op termijn. 

Ik mag nu mijn borsten insmeren om te hydrateren. Maar ik ben hem wel vergeten vragen met wat ik dat best doe...

 

Ik had tijdens het druk verband best nog wel wat pijn maar nu het drukverband er af is totaal niet meer. Ik deed de borstband ook veel te strak. Dr. Verdonck zei dat hij enkel dient om alles op zijn plaats te houden niet om naar beneden te drukken dus hij moet niet te strak. 

 

Hoe gaat het ondertussen met jou. Kan je de nieuwsgierigheid om onder het verband te kijken tegen houden? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2020 om 07:53, Insolence zei:

Dag Iedereen! 
ik heb eindelijk mijn nieuwe borsten !! ❤️ Ik ben geopereerd op 18/05 na 3 keer uitstellen ivm het coronavirus en was zo blij dat het eindelijk door kon gaan 😁 zoals veel vrouwen had ik ook enorme keuzestress over de welke protheses ik wou, want dr Verdonck raade me niet echt iets aan , aleen als het wat natuurlijker mocht zou ik best voor Motiva kiezen, maar dan moest ik daar in ook nog kiezen tussen de push up versie en de ergonomix. Echt suuuuper lang getwijfeld over alles, eerst Motiva dan mentor dan de ergonomix dan terug de progressive plus , pfff wat heb ik getwijfeld ! Ik vroeg nog een extra consultatie maar ze zeiden me dat ik voor de operatie nog even kon samenzitten met de dokter om te beslissen en zo heb ik dan net voor mijn operatie beslist om de ergonomix te nemen. De dokter zei dat er echt superweinig verschil is tussen de ergonomix en progressive  en de receptioniste zei dat ook , ik had veel mooie voorbeelden gezien van de ergonomix en dacht dan als er toch niet zoveel verschil is neem ik gewoon die . Ik vroeg de dokter nog of er iets gedaan moest worden ivm het verschil met mijn kleine en grote borst maar die vond het eigelijk niet echt nodig, dan bekeek hij ze nog eens goed en zei “anders doe ik in de kleine 315cc en in de andere 295 , wat denk je ? “ dus ik stemde toe en de operatie is allemaal goed gegaan.

Als ik wakker werd vroeg ik de meisjes of ze het resultaat gezien hadden En of het mooi was 😄 ze zeiden dat het echt bij me past en dat ik het ook heb gezien en waaaw zei, blijkbaar hebben ze me recht gezet en met een spiegel het resultaat laten zien maar was ik nog helemaal high van de verdoving en ik weet daar niets meer van 🤣

 

nu ben ik 3 dagen po en vind de pijn echt goed meevallen! Had het zoveel erger verwacht! Ben echt benieuwd naar het resultaat , heb me wel echt zorgen gemaakt over of ik nu wel de juiste keuze heb gemaakt en of ik nu geen kleine en grote borst ga hebben door de verschillende maatjes omdat er echt niet zoveel verschil was in mijn borsten en de dokter ook het niet zo nodig vond maar het dan toch gedaan heeft  , maar ik heb 20 ml Water afgemeten en dat is echt super weinig dus ik denk niet dat je dat verschil goed gaat zien, 

 

verder had ik nog gevraagd voor de operatie om niet toch een maatje groter te nemen omdat ik elke keer lees dat echt iedereen groter wilde  😃 maar hij zei dat 295/315 echt perfect ging zijn en wou niet echt groter bij mij .

 

ik zag ook dat ik Full heb maar daar heb ik eigelijk nooit over gesproken met hem , want ik zie nu dat je mini,demi , full , corsé hebt, dat vind ik wel jammer want daar ben ik niet echt over geïnformeerd geweest ( maar misschien ook maar beter anders had ik nog iets om over te twijfelen😂)  maar ik ben er wel van overtuigd dat dr Verdonck gewoon het beste voor mijn lichaam heeft uitgekozen en daarom de full heeft genomen, ik ben trouwens heel slank gebouwd 50 kg en 1m68 .

 

iemand nog ervaring met 2 verschillende implantaten ? En de full? 😃 kan niet wachten om ze eindelijk te zien , dat maakt je toch ongelooflijk gelukkig he ! Ik heb Eindelijk deftige borsten kan het nog niet geloven !😝🥳

 

Ik herken de twijfel. Ga volgende week voor een prothese wissel. Ik heb nu 235 cc McGhan en krijg de Motiva demi Ergomonix 550cc. Ik wil dus geen barbielook maar wel een mooie volle boezem en decolleté. Toen ik voorstelde om voor de full te gaan gaf hij aan dat ik dan de 625 cc moest nemen en dat dit echt een behoorlijk verschil zou zijn. Ik krijg dan meteen het idee dat ze te nep worden, maar twijfel soms toch een beetje want mijn borsten staan best ver uit elkaar en ben geen kleine vrouw 1.75 cm en 78 kg.

 

Maar zo te lezen ben je ondanks je vele twijfels erg tevreden met het resultaat? Dan is het alle twijfel en stress toch waard geweest?! Ik hoop dat het bij mij ook zo zal zijn🙏🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2020 om 07:53, Insolence zei:

Dag Iedereen! 
ik heb eindelijk mijn nieuwe borsten !! ❤️ Ik ben geopereerd op 18/05 na 3 keer uitstellen ivm het coronavirus en was zo blij dat het eindelijk door kon gaan 😁 zoals veel vrouwen had ik ook enorme keuzestress over de welke protheses ik wou, want dr Verdonck raade me niet echt iets aan , aleen als het wat natuurlijker mocht zou ik best voor Motiva kiezen, maar dan moest ik daar in ook nog kiezen tussen de push up versie en de ergonomix. Echt suuuuper lang getwijfeld over alles, eerst Motiva dan mentor dan de ergonomix dan terug de progressive plus , pfff wat heb ik getwijfeld ! Ik vroeg nog een extra consultatie maar ze zeiden me dat ik voor de operatie nog even kon samenzitten met de dokter om te beslissen en zo heb ik dan net voor mijn operatie beslist om de ergonomix te nemen. De dokter zei dat er echt superweinig verschil is tussen de ergonomix en progressive  en de receptioniste zei dat ook , ik had veel mooie voorbeelden gezien van de ergonomix en dacht dan als er toch niet zoveel verschil is neem ik gewoon die . Ik vroeg de dokter nog of er iets gedaan moest worden ivm het verschil met mijn kleine en grote borst maar die vond het eigelijk niet echt nodig, dan bekeek hij ze nog eens goed en zei “anders doe ik in de kleine 315cc en in de andere 295 , wat denk je ? “ dus ik stemde toe en de operatie is allemaal goed gegaan.

Als ik wakker werd vroeg ik de meisjes of ze het resultaat gezien hadden En of het mooi was 😄 ze zeiden dat het echt bij me past en dat ik het ook heb gezien en waaaw zei, blijkbaar hebben ze me recht gezet en met een spiegel het resultaat laten zien maar was ik nog helemaal high van de verdoving en ik weet daar niets meer van 🤣

 

nu ben ik 3 dagen po en vind de pijn echt goed meevallen! Had het zoveel erger verwacht! Ben echt benieuwd naar het resultaat , heb me wel echt zorgen gemaakt over of ik nu wel de juiste keuze heb gemaakt en of ik nu geen kleine en grote borst ga hebben door de verschillende maatjes omdat er echt niet zoveel verschil was in mijn borsten en de dokter ook het niet zo nodig vond maar het dan toch gedaan heeft  , maar ik heb 20 ml Water afgemeten en dat is echt super weinig dus ik denk niet dat je dat verschil goed gaat zien, 

 

verder had ik nog gevraagd voor de operatie om niet toch een maatje groter te nemen omdat ik elke keer lees dat echt iedereen groter wilde  😃 maar hij zei dat 295/315 echt perfect ging zijn en wou niet echt groter bij mij .

 

ik zag ook dat ik Full heb maar daar heb ik eigelijk nooit over gesproken met hem , want ik zie nu dat je mini,demi , full , corsé hebt, dat vind ik wel jammer want daar ben ik niet echt over geïnformeerd geweest ( maar misschien ook maar beter anders had ik nog iets om over te twijfelen😂)  maar ik ben er wel van overtuigd dat dr Verdonck gewoon het beste voor mijn lichaam heeft uitgekozen en daarom de full heeft genomen, ik ben trouwens heel slank gebouwd 50 kg en 1m68 .

 

iemand nog ervaring met 2 verschillende implantaten ? En de full? 😃 kan niet wachten om ze eindelijk te zien , dat maakt je toch ongelooflijk gelukkig he ! Ik heb Eindelijk deftige borsten kan het nog niet geloven !😝🥳

 

Hoi! Ik ben op 28ste door Dr. Verdonck geopereerd geweest. Gelijk nadat ik wakker werd in de operatie kamer voelde ik een enorm druk en dan kwam een hevig pijn dat ik nog nooit had ervaren. Ik lees hier overal dat ze zich al beter voelen op 2 Of 3 dagen po. Vandaag is het mijn 3de dag po, ik kan het niet “Overleven” zonder pijnstillers. Ik ben helemaal vergeten dat ik nieuw boobs heb doordat ik in zo’n hevig pijn zit en zeker als ik hier zo veel positieve verhalen lees en op YouTube hetzelfde. Heb ook net met twee nichten van mij gesproken (ze hebben ook BV ondergaan) en ze vertelden me ook dat ze super vlotte hertel hadden. Dan denk ik nu wat is er mis met mij?! Er komen zo veel enge scenario’s in mijn hoofd dat ik er zelf van depressief word. Ik kan de pijn en de pijnstillers niet meer aan! 😞 is er iets fout gegaan? 
 

ik ben van A naar L290cc en R275cc, 2/3 onder de spier, motiva ergonomix. Ik wou het zo natuurlijk mogelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2020 om 07:53, Insolence zei:

Dag Iedereen! 
ik heb eindelijk mijn nieuwe borsten !! ❤️ Ik ben geopereerd op 18/05 na 3 keer uitstellen ivm het coronavirus en was zo blij dat het eindelijk door kon gaan 😁 zoals veel vrouwen had ik ook enorme keuzestress over de welke protheses ik wou, want dr Verdonck raade me niet echt iets aan , aleen als het wat natuurlijker mocht zou ik best voor Motiva kiezen, maar dan moest ik daar in ook nog kiezen tussen de push up versie en de ergonomix. Echt suuuuper lang getwijfeld over alles, eerst Motiva dan mentor dan de ergonomix dan terug de progressive plus , pfff wat heb ik getwijfeld ! Ik vroeg nog een extra consultatie maar ze zeiden me dat ik voor de operatie nog even kon samenzitten met de dokter om te beslissen en zo heb ik dan net voor mijn operatie beslist om de ergonomix te nemen. De dokter zei dat er echt superweinig verschil is tussen de ergonomix en progressive  en de receptioniste zei dat ook , ik had veel mooie voorbeelden gezien van de ergonomix en dacht dan als er toch niet zoveel verschil is neem ik gewoon die . Ik vroeg de dokter nog of er iets gedaan moest worden ivm het verschil met mijn kleine en grote borst maar die vond het eigelijk niet echt nodig, dan bekeek hij ze nog eens goed en zei “anders doe ik in de kleine 315cc en in de andere 295 , wat denk je ? “ dus ik stemde toe en de operatie is allemaal goed gegaan.

Als ik wakker werd vroeg ik de meisjes of ze het resultaat gezien hadden En of het mooi was 😄 ze zeiden dat het echt bij me past en dat ik het ook heb gezien en waaaw zei, blijkbaar hebben ze me recht gezet en met een spiegel het resultaat laten zien maar was ik nog helemaal high van de verdoving en ik weet daar niets meer van 🤣

 

nu ben ik 3 dagen po en vind de pijn echt goed meevallen! Had het zoveel erger verwacht! Ben echt benieuwd naar het resultaat , heb me wel echt zorgen gemaakt over of ik nu wel de juiste keuze heb gemaakt en of ik nu geen kleine en grote borst ga hebben door de verschillende maatjes omdat er echt niet zoveel verschil was in mijn borsten en de dokter ook het niet zo nodig vond maar het dan toch gedaan heeft  , maar ik heb 20 ml Water afgemeten en dat is echt super weinig dus ik denk niet dat je dat verschil goed gaat zien, 

 

verder had ik nog gevraagd voor de operatie om niet toch een maatje groter te nemen omdat ik elke keer lees dat echt iedereen groter wilde  😃 maar hij zei dat 295/315 echt perfect ging zijn en wou niet echt groter bij mij .

 

ik zag ook dat ik Full heb maar daar heb ik eigelijk nooit over gesproken met hem , want ik zie nu dat je mini,demi , full , corsé hebt, dat vind ik wel jammer want daar ben ik niet echt over geïnformeerd geweest ( maar misschien ook maar beter anders had ik nog iets om over te twijfelen😂)  maar ik ben er wel van overtuigd dat dr Verdonck gewoon het beste voor mijn lichaam heeft uitgekozen en daarom de full heeft genomen, ik ben trouwens heel slank gebouwd 50 kg en 1m68 .

 

iemand nog ervaring met 2 verschillende implantaten ? En de full? 😃 kan niet wachten om ze eindelijk te zien , dat maakt je toch ongelooflijk gelukkig he ! Ik heb Eindelijk deftige borsten kan het nog niet geloven !😝🥳

 

Had jij ook dual plane?

En heb je een album? Mag ik dan eens meekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elhamii zei:

Hoi! Ik ben op 28ste door Dr. Verdonck geopereerd geweest. Gelijk nadat ik wakker werd in de operatie kamer voelde ik een enorm druk en dan kwam een hevig pijn dat ik nog nooit had ervaren. Ik lees hier overal dat ze zich al beter voelen op 2 Of 3 dagen po. Vandaag is het mijn 3de dag po, ik kan het niet “Overleven” zonder pijnstillers. Ik ben helemaal vergeten dat ik nieuw boobs heb doordat ik in zo’n hevig pijn zit en zeker als ik hier zo veel positieve verhalen lees en op YouTube hetzelfde. Heb ook net met twee nichten van mij gesproken (ze hebben ook BV ondergaan) en ze vertelden me ook dat ze super vlotte hertel hadden. Dan denk ik nu wat is er mis met mij?! Er komen zo veel enge scenario’s in mijn hoofd dat ik er zelf van depressief word. Ik kan de pijn en de pijnstillers niet meer aan! 😞 is er iets fout gegaan? 
 

ik ben van A naar L290cc en R275cc, 2/3 onder de spier, motiva ergonomix. Ik wou het zo natuurlijk mogelijk. 

 

Ik heb 5 mijn mijn nieuwe boobs gekregen van Verdonck. Ik kan zeggen dat ik links nog steeds pijn heb en met momenten neem ik nog wel eens een pijnstiller. Rechts totaal niet. maar ik zie ook het verschil tussen de twee. De borst die pijn doet zit ook nog steeds hoog. Ik denk dat daar mijn spier nog niet goed hersteld is waardoor alles wat op zich laat wachten. Verdonck had 2 weken na de ingreep gezegd dat het nog wel kon dat het pijn deed. Dus ik denk dat jij je nog geen zorgen moet maken. Iedereen heeft zijn eigen herstel proces...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Griet22 hey Meid! Sorry voor het late antwoord ! 
ik had de eerste dagen niet zoveel last maar pas na 3 -4 dagen had ik echt meer pijn, heel raar, nu gaat het goed maar heb nog steeds een heel verdooft gevoel in mijn borsten net of ze niet van mij zijn en ongeloofelijk pijnlijke tepels 😅 


wel goed dat je dat zegt over die borstband! Die ga ik ook minder strak doen dan, en ik kan goed geloven dat je zoveel zenuwen had om te kijken , ik heb ondertussen al gespiekt hoor ik kon niet wachten 🙈

 

ik heb 3 dagen voordien het verband al afgedaan en de sportbh al aangedaan want die kwam helemaal los en zat niet meer netjes , zakte af . dus ik hoop echt niet dat dit kwaad kan maar een vriendin die geopereerd werd door Dr Plovier kreeg na de operatie direct haar sportbh aan die ze moest aanlaten dus ik veronderstel dat dit voor die paar dagen geen kwaad gaat kunnen hoop ik.

 

Super dat je blij bent van het resultaat , en ze gaan aleen mooier worden met de tijd zeggen ze he ! Dat vierkantig is normaal hoor dat komt nog super mooi!  Ik ben voorlopig ook al heel tevreden, aleen zit er wel redelijk veel plaats tussen de 2 borsten? Is dit bij jou ook zo ? 
 

ik heb ze trouwens ook dual plane :) 

 

en insmeren kan gewoon met een hydraterende bodycreme , smeer gewoon Mustela of galenco of zwistal voor de babytjes 😅 als het voor het babyvelletje goed is dan zeker voor onze borsten ook hé

 

veel plezier met je nieuwe boobs !!! Heb je trouwens een album? 

groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981

 

hey! Sorry voor het late antwoord ! 
hoe gaat het ondertussen met jou en je wissel ben je tevreden? Ik heb ook veel zitten opzoeken over de plaats tussen je borsten maar blijkbaar heeft dit te maken met je voorsituatie en kunnen ze daar niet veel aan veranderen, ( heb ik gelezen , weet niet of het zo is hoor) 

550 is toch een hele mooie maat of ben je toch voor de full gegaan? 
 

Hoop dat je een goed herstel hebt en je super tevreden bent ! 
Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elhamii

hey Elhamii !

bij mij begon de pijn ook echt na 3-4 dagen , ik vind het heel raar maar ik vond de pijn precies erger worden en dan weer beter worden! Dus volgens mij is het echt normaal hoor , ik ben nu bijna 2 weken en heb nog steeds pijn en neem nog af en toe een pijnstiller dus zou me zeker geen zorgen maken ! Ik dacht vandaag ook nog dat er iets ontstoken was of iets mis is omdat ze echt pijn doen maar het is gewoon normaal .Gewoon luisteren naar je lichaam en rustig aan doen :) 

 

geniet maar van je boobies en een goed herstel gewenst :) 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elhamii

die enorme druk had ik trouwens ook en heel mijn pakje tramadol Heb ik ook geslikt In die 2 weken, die hielpen echt goed ! dus heb ook wel echt pijn gehad hoor en nu nog steeds met momenten maar had me voorgenomen op het ergste van het ergste dus vond het toch beter meevallen dan wat ik verwachte 😅, is ook bij iedereen anders ,

komt zeker goed ! Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Insolence ik heb vrijdag de Motiva Ergonomix demi 525 cc gekregen ‘niet de 550 cc want dat is full’

Was bloednerveus voor operatie maar het is mij meegevallen. Pijn is goed te stillen en ik heb alleen nog last van vermoeidheid van narcose.

Ik lees dat jij ook Tramadol hebt gekregen? Ik heb die de eerste 2 nachten voor het slapengaan gebruikt maar zit nu zo verstopt dat ik daar gauw mee ben gestopt! Vannacht overigens alleen Paracetamol gebruikt en dat gaat prima.

 

Borsten beginnen nu wat blauw te worden bij decolleté. Tis dus duidelijk dat de dr behoorlijk wat druk heeft moeten

uitoefenen om oude prothese + kapsel te verwijderen en nieuwe te plaatsen. Ze doen ondanks beursheid verder niet meer pijn, alleen het litteken trekt als ik mij niet houd aan T-Tex houding.

 

Verder nu al tevreden met resultaat. Denk wel dat ik cupmaat meer draag nu maar qua kleding inclusief badpakken kan ik alles nog aan!

 

Heb je al een album aangemaakt? Ik zal je in ieder geval al toegang geven tot die van mij.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981

ooh super ! 

ik zat inderdaad ook verschrikkelijk verstopt door die tramadol en had er een dikke buik van , precies een zwangere buik ! Maar had gelezen dat dit ook vocht kon zijn , ik kreeg ook stemmingswisselingen van die tramadol en dit stond ook bij de bijwerkingen  , 

 

wat super dat het bijna geen pijn doet en dat je nog al je bikinies en kleren zal kunnen dragen!  Ik heb net je album bekeken en het ziet er nu al prachtig uit! Ook wel slim dat je iets bredere protheses hebt voor de plaats ertussen

 

ik heb wel volgens mij veel plaats tussen de borsten , hoop dat dit misschien nog veranderd.maar ben sowieso tevreden!  Geniet van je mooie boobs en een fijn herstel gewenst !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Insolence zei:

@Griet22 hey Meid! Sorry voor het late antwoord ! 
ik had de eerste dagen niet zoveel last maar pas na 3 -4 dagen had ik echt meer pijn, heel raar, nu gaat het goed maar heb nog steeds een heel verdooft gevoel in mijn borsten net of ze niet van mij zijn en ongeloofelijk pijnlijke tepels 😅 


wel goed dat je dat zegt over die borstband! Die ga ik ook minder strak doen dan, en ik kan goed geloven dat je zoveel zenuwen had om te kijken , ik heb ondertussen al gespiekt hoor ik kon niet wachten 🙈

 

ik heb 3 dagen voordien het verband al afgedaan en de sportbh al aangedaan want die kwam helemaal los en zat niet meer netjes , zakte af . dus ik hoop echt niet dat dit kwaad kan maar een vriendin die geopereerd werd door Dr Plovier kreeg na de operatie direct haar sportbh aan die ze moest aanlaten dus ik veronderstel dat dit voor die paar dagen geen kwaad gaat kunnen hoop ik.

 

Super dat je blij bent van het resultaat , en ze gaan aleen mooier worden met de tijd zeggen ze he ! Dat vierkantig is normaal hoor dat komt nog super mooi!  Ik ben voorlopig ook al heel tevreden, aleen zit er wel redelijk veel plaats tussen de 2 borsten? Is dit bij jou ook zo ? 
 

ik heb ze trouwens ook dual plane :) 

 

en insmeren kan gewoon met een hydraterende bodycreme , smeer gewoon Mustela of galenco of zwistal voor de babytjes 😅 als het voor het babyvelletje goed is dan zeker voor onze borsten ook hé

 

veel plezier met je nieuwe boobs !!! Heb je trouwens een album? 

groetjes 

 

 

Ik heb een album gemaakt, maar helemaal niet zo tevreden van de foto's . Nuja inderdaad geduld zal het wel zijn.  ondertussen zie ik ze wel wat veranderen en ik heb twee dagen de borstband eens af gedaan en de pijn is beter. Eigenlijk mag ik niet maar hoop dat die twee dagen het verschil niet gaan maken. 

 

Ik voeg je toe aan mijn album dan kan je zien hoe ze bij mij geworden zijn.  

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.